eGlobal Central reviews

4.4
Periode2021

Nico
05-09-2018

Zeer tevreden over de levering

In het kort alles was ok

Prima geregeld!

In eerste instantie een beetje sceptisch aangezien het door mij bestelde product echt heel veel lager geprijsd was dan normaal en omdat de orderbevestiging aangaf dat er vanuit HongKong geleverd zou gaan worden. Onterecht blijkbaar want met ongeveer een week was de bestelling keurig bezorgd conform specificatie. Er zat zelfs (voor mij onverwacht) een verloopstekker bij. Helemaal prima dus. Ik geef een 9 i.p.v. een 10 omdat niet op voorhand werd vermeld dat het bedrijf vanuit Hongkong levert.

Sterre

Superprijzen

Enkrm scherpe prijzen voor goede en betrouwbare producten

Sonja
04-09-2018

Bestelde telefoon goed en snel ontvangen

Goed te traceren waar het pakketje zich bevond.

Pierre

Vrij trage oplevering + Prijs kon beter

Smartphone besteld. Het product zelf was in orde, maar: 1. De totale leveringstijd (= tijd tussen mijn bestelling en aankomst in huis) was meer dan10 dagen. Gelukkig was ik niet gehaast. 2. De extra verzekering (op het einde van de bestellingprocess) was schaars uitgelegd. 3. De prijs was niet zo scherp als ik dacht : Ik zag dezelfde model voor amper 2 euros meer in een Duitse winkel (effectieve winkel, geen webshop) twee dagen na mijn bestelling.

04-09-2018

Apple tv 4k bijna €60 goedkoper dan elders.

Prima site, heldere uitleg, mooie aanbiedingen, makkelijk betalen, iets langere levering (2 weken). Aanrader.

Marlie

Voordeliger bestaat niet

Zowel de Google Home speaker als de UE Boom 2 zijn nergens voordeliger te koop. Bestellen gaat heel makkelijk en de communicatie is dik in orde. Spullen waren snel binnen en zijn voorbeeldig ingepakt.

Gert

Snel en ongecompliceerd

Mooie Canon camera gekocht (#6906587) bij Eglobal. Scheelt al gauw een paar honderd euro. Canon D77. Als je hem niet de volgende dag meteen nodig hebt maar een weekje kan wachten dan lijkt me dit het beste adres. Prijs is niet te kloppen en in 6 dagen in huis. Top!

De goedkoopste

Iets tragere levering maar wel de goedkoopste.

TOP

Telefoon gekocht van HTC, goeie prijs en snelle levering.

Rudi
01-09-2018

Aankoop iphone se 32gb

Alles verliep perfect. toestel na 1 week in perfecte staat geleverd.

01-09-2018

Xiaomi mi a2

Fast Delivery and we packet and no custom costs

Den

Super!

Bestelling goed geweest!

Eko

Voordelig maar duurt langer

Wel een voordelige aanbieding, maar de levertijd is best lang, dat is jammer.

Mathon

Goed

Ik ben tevreden

Telefoon mi A2

Snelle levering, goed ingepakt en prima communicatie.

Ca
31-08-2018

2 ipads besteld,1x aangeboden bij ons wij waren niet thuis zou afgeleverd worden bij een afhaalpunt. Daar is het nooit aangekomen. Na info is het pakket weer teruggestuurd waar het vandaan komt duurt 4 tot 8 weken voordat het terug is. Vraag ik om me geld terug wordt gewoon niet op gereageerd. Waardeloze webwinkel zou er nooit meer wat kopen!

Karel
30-08-2018

Niet ontvangen

Niet ontvangen telefoons Deze schijnbaar verzonden met DHL Nooit ontvangen Na verschillende mails haken ze af met een leveringsbriefje wat schijnbaar ondertekend is door de koerier dat er geleverd is? Vervolgens krijg je voor ongemak een waardebon van €10,– belachelijk gewoon

Glenn
28-08-2018

Telefoon besteld

Aflevering, communicatie en status was top. Op tijd geleverd en geleverd wat beloofd is.

top en zeker aan te raden scheelde mij 50 euro

28-08-2018

Niet doen als je haast hebt

Een iPad besteld die ruim €100 goedkoper was dan gangbaar. Volgens de site voorradig, maar kreeg paar dagen lang bericht dat bestelling 'in behandeling' was. Ik had er haast mee, want was cadeautje. Ik had betaald via PayPal, toch maar bestelling geannuleerd want kon nog wel s lang duren. Annulering zonder probleem geaccepteerd en geld terug. Advies: als je haast hebt, check of artikel in voorraad is!