eGlobal Central reviews

Periode2021

Freddy
28-08-2018

CAT S61

Vlotte en zeer correcte afhandeling. Aangekochte goederen worden snel geleverd.

28-08-2018

Hoge korting

Samsung S3 tablet veel goedkoper aangeschaft. Correcte levering. Ik ben tevreden.

Dirk
27-08-2018

Snelle en correcte afhandeling.

Ik had de mogelijkheid om een artikel dat ik reeds lange tijd wilde kopen maar twijfelde door de toch wel hoge prijs.

Aan te kopen voor een zeer goede prijs, mijn bestelling werd zeer snel afgehandeld en snel geleverd.

Weer een tevreden klant.

Heel correct

De bestelling is heel vlot verlopen maar de tijd tussen de bestelling en de levering was wel wat lang.

27-08-2018

Spullen niet geleverd, geen oplossing

Het lijkt een Nederlandse webwinkel te zijn, maar dat is het niet. De bestelling die ik heb gedaan, is niet geleverd. Ik ben honderden euro's kwijt. Eglobal central biedt geen oplossing. Ze verwijzen naar de Koerier, maar de bestelling heeft nooit hun eigen tracking en tracing systeem verlaten. Informatievoorziening is slecht, service is slecht, financieel risico is groot.

Alex
27-08-2018

Eindelijk originele producten voor een eerlijke prijs

De bestelling was gemakkelijk geplaatst. Het afrekenen ging voortreffelijk. De informatieverstrekking was goed, zelfs het track en trace was up to date. Je moet wel geduld hebben omdat het product iets langer onderweg is. Het product is goed verpakt en veilig aangekomen. kortom ik ben zeer tevreden over eGlobal Central.

Cor
25-08-2018

Prima tablet!

Prima informatie gedurende de verzendtijd. Snelle levering en tablet heel goed verpakt. Minpuntje is dat ik de Europese stekker miste. Ik had er wel een wereldstekker bij maar met twee stekkers werken is onhandig. Verder niets dan lof.

Geert
25-08-2018

Smartphone samsung A6

Snelle levering, zeer goede prijs

24-08-2018

Geleverd volgens afspraak zeer correct

Ik ga al een volgende bestelling doen

Correct

Goede prijs, duidelijke opvolging van de zending (update elke 24u). Ondanks de minder aangename en zeer drukke website met vervelende popups. Een aanrader.

Freddy-Tony

Betrouwbaar

Goedkoop. Juist wel lang wachten

J.

Prima levering

Items worden goed ingepakt en snel geleverd (binnen 1 a 2 weken) en met volledige track&trace.

Chadia
22-08-2018

Echt een aanrader

Snelle levering en prima communicatie top!

Benoit
22-08-2018

Top

Het levertermijn is wat lang, maar dit is gecompenseerd door de uitzonderlijk lage prijzen. Product kwam na 2 weken aan en was 100% in orde.

Alan
21-08-2018

Goed geleverd

Ik heb een Seiko duik horloge besteld, die is op tijd aangekomen. Een pracht van een horloge aan een spotprijs. Het garantiebeleid van eGlobal is te lezen op de website.

Er zit niks bij als garantie dat de horloge een echte Seiko is maar na heel wat bestuderen vind ik niets om te doen vermoeden dat het een valse is (ik ben nogal sceptisch met zulke lage prijzen)

Dries
21-08-2018

Perfecte afhandeling van een mooie aankoop

Voor een zeer scherpe prijs een speaker kunnen aankopen.

Levering was zoals afgesproken

Wouter
20-08-2018

Super snelle levering

Goede echte snelle levering. Makkelijk te bestellen

Guus
19-08-2018

Geweldige firma,alleen maar lof

Zeer correcte afhandeling van de bestelling. Beste prijs en een snelle en levering. Altijd weer

16-08-2018

Top!

Mijn bestelling is goed en snel geleverd!

Ko
16-08-2018

Opnieuw aankoop zonder probleem.

Interesse in Motorola gsm. Vraag aan helpdesk of NFC optie erop zat werd met 1 dag beantwoord. Moto G5s telefoon besteld voor een scherpe prijs. Bestelling was er binnen een week. Prima telefoon, er zat zelfs meer intern geheugen in dan volgens de website . Lader was met US stekker, maar adapter werd bijgeleverd.