eGlobal Central reviews

Periode2021

Annouschka
15-08-2018

Betrouwbaar en correct!

Bestelling van JBL speaker verliep vlot. Ook de levering gebeurde op het beloofde tijdstip, in een verzorgde en beschermende verpakking en door een vriendelijke en beleefde koerier. Het product beantwoordde volledig aan de beschrijving en is van hoge kwaliteit!

Luke
15-08-2018

Prima veilig verpakt snelle levering

Enige minpuntje was dat er van te voren niet was aangegeven dat er geen Nederlandse stekker aanzat. Pluspunt is dat verloopstekker er wel bij zat.

14-08-2018

In één woord geweldig

Prima webshop, eenvoudige en goedwerkende werkende bestel website, goede heldere communicatie in het Nederlands. Goede leveringsinformatie en een redelijk snelle levering. Ik kan deze webshop dan ook aanbevelen. Ik bestelde de Lenovo/Motorola Moto E4, G4, na een voorspoedig inbedrijfstellen, moet ik zeggen dit is een heel fijn toestel. Deze webshop beveel kan ik dan ook van harte aanbevelen.

Edwin

Alles zeer goed

Het product was de goedkoopste, levertijd korter als de aangegeven termijn en deugdelijk verpakt. Geen wensen over

Damon

Apple Watch series 3

Took 3 weeks and it was perfect service! Will be buying again from this site

13-08-2018

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik werd snel en goed op de hoogte gehouden. De bestelling voldeed compleet aan de verwachting. De levering was ook maar een paar dagen extra, maar wel waard qua geld besparing.

Nathalie
13-08-2018

Snelle levering en prima service!

Dit was mijn eerste bestelling via eGlobalCentral.nl Ondanks dat dit een Chinese webshop is (met soms lange levertijden) had ik mijn bestelling in minder dan een week. Alles was volgens verwachting.

Snel en correct

Super gemakkelijk om te bestellen.Duidelijke website, snelle service.

Stef
12-08-2018

Levering zoals beloofd

Een tweetal weken geleden heb ik bij eGlobal een Nokia 7 Plus besteld. De aanzienlijk lagere prijs heeft mij na wikken en wegen uiteindelijk over de streep getrokken.

De levering gebeurde zoals beloofd en gebeurde via DPD (België). De zending was gemakkelijk te traceren via de website. Levertermijn 3-4 dagen.

Een tevreden klant!

Jethro
12-08-2018

Zelfde producten / Betere prijs

Keer op keer als ik een artikel zoek vind ik de goedkoopste prijs bij Eglobal. Het product is snel ontvangen in keurige staat.

Harrie

Zeer effectief, snel geleverd

Ondanks de negatieve revieuws op enkele chatsite’s. Is deze site zeker aan te raden. Originele merken voor voordelige prijzen.

Aanrader

Geert

Stipte levering

De levering was heel erg stipt.

Carel
11-08-2018

Snelle levering, goed verpakt en goede service bij vragen

Ik heb een Canon lens besteld. Aangezien de website niet voldoende informatie gaf over het product (mbt een zonnekap en beschermhoes) had ik daar vragen over. Deze werden netjes beantwoord.

De levering verliep volgens verwachting en kostte wel enige tijd, maar dat werd ook op de website vermeld.

De lens was goed verpakt.

Wat dat betreft ben ik tevreden en overweeg ik in de toekomst vaker bij eGlobal Central te kopen

Trijntje

Lens 50 mm

Perfecte levering, goede verpakking, en uitstekende kwaliteit canon 50 mm lens.

Agus
10-08-2018

Zeer goede prijs & redelijk snel geleverd

Blackberry Passport nieuw in doos. Zat wel een niet Europese stekker in maar ze hadden er een adapter bijgeleverd. Tevreden over prijs en levertijd (waarschijnlijk verzonden uit Azië).

Freddie

Excellent

Much much cheaper than other sites and very prompt service. Well done EGlobal

Dirk
10-08-2018

Goeie prijs, correcte levering.

Goedkoop in vergelijking met andere shops.

Het hoeft niet beter

Makkelijk, snel,niet duur.

Duidelijk en prettig

Duidelijke site, bezorgingsupdates zijn accuraat en bezorgen vrij snel

Kim
09-08-2018

Correcte beschrijving van het product en snelle levering.

Levering binnen de week Correcte beschrijving van het product 30 procent goedkoper als de lokale winkel