eGlobal Central reviews

4.4
Positief38%
Neutraal5%
Negatief57%
Periode2021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Bram
09-08-2018

Service en garantie waardeloos!

Ik heb diverse cameraproducten gekocht via Eglobalcentral.nl. Alles werd inderdaad keurig verpakt thuis geleverd. Verzendtijd is iets langer dan normaal, maar gezien de prijs waarvoor je het kunt kopen, is daar over heen te komen.

Wanneer er echter iets stuk gaat binnen de garantietermijn en je probeert garantie te claimen dan blijkt dat de service echter waardeloos is. Telefonisch contact is helemaal niet mogelijk. Je moet dus mailen met een chinees die je berichten door Google translate gooit. Hierdoor wordt je consequent verkeerd begrepen. Toen men eindelijk door had wat het probleem was, moest ik opeens een filmpje gaan opnemen van het probleem en dit delen via dropbox. Ik kreeg het idee dat men bewust zo veel mogelijk barrières opwerpt om klanten er van af te houden om garantie te claimen. Aangezien het producten van de zgn grijze (Chinese) markt zijn, doet de fabrikant ook niks voor je.

Mijn advies is: Koop er geen waardevolle spullen!

Joos
07-08-2018

Dure lens besteld voor mooie prijs en netjes ontvangen

Ik heb vorige maand voor een zéér vriendelijke prijs een dure Fujinon telelens besteld bij Eglobal Central. Het duurde pakweg anderhalve week maar toen kreeg ik de lens keurig thuis. Originele verpakking, compleet, niks verkeerd. Maar ik moet toegeven: ik was wantrouwig, want ze vroegen honderden euro's minder dan Nederlandse sites. Voordat ik definitief oordeel, probeer ik nog eens een bestelling.

Hein
06-08-2018

DHL heeft pakket niet geleverd, eglobal geeft niet thuis.

Niet goed opgelet bij bestellen, blijkt het bedrijf in HongKong te zitten. DHL claimt het pakket bij mijn buurman afgeleverd te hebben, maar die was helemaal niet thuis. Dit aangekaart bij DHL, maar die verwijzen naar eGlobal Central. Dit gedaan en nu claim eGlobal Central te wachten op reactie van DHL. Kastje, muur en 60 euro armer. Ben benieuwd, maar gezien overige ervaringen weinig hoop. Advies - nooit bestellen bij dit bedrijf.!

Diederik
03-08-2018

Helemaal niks

Betaald nooit gelevered en wat emailen ze aardig

Theo
26-07-2018

Niks mis mee

Heb een Samsung galaxy A5 met leuke korting gekocht en precies 1 week na bestelling ontvangen. Alles in originele verpakking. Er was wel een niet Europese stekker mee geleverd maar dat is geen probleem.

Sebastian
26-07-2018

Geld weg niet geleverd

3 maand geladen ik bestelled smartphone.3 mmand geladen! Dat bedrijf is grap. Dat what ik ontvang on e-mail. Jammer genoeg kunnen we je nog niet voorzien van informatie. We hebben namelijk nog geen reactie hebben mogen ontvangen van de koerier.

Voordat we actie kunnen ondernemen zullen we de onderzoeks resultaten van de koerier moeten afwachten. Onze excuses hiervoor.Zodra we meer informatie hebben ontvangen, zullen we contact met je opnemen.

3 maand wachten vierde de zelfde email van zij . Niet kopen meer!

M. Jansen
25-07-2018

Casio G-shock Mudmaster

Enkel jaren geleden al een spiegelreflexcamera (Nikon D7000) gekocht via deze site. Deze werd na 14 dagen bezorgd. Bestellen via EglobalCentral.nl = eenvoudig, voordelig en betrouwbaar! Derhalve, met een prijsvoordeel van ong. €320,- met de NL-prijs, een Casio G-Shock Mudmaster gekocht. Binnen een week vanuit Engeland geleverd! Klasse. Voor mij volgende keer weer EglobalCentral.

Fa
25-07-2018

Orgineel product tegen zeer goede prijs, vlotte communicatie

Bestelling en betaling verlopen vlekkenloos. Let wel op dat je de Euro 5,99 registratie-korting meepikt! De dag na mijn bestelling is er een actie: 3 dagen alles met 5% korting. Op mijn email wordt per ommegaande gereageerd: na ontvangst van de goederen zullen ze het prijsverschil terug betalen. De levering was in 9 dagen en elke dag was elke stap goed te volgen op de statuspagina op internet. Levering via Engeland en daardoor geen douane-gedoe. Er komen dus *geen* BTW en invoerrechten bij! Origineel product ontvangen, nieuw in doos. Wel Engelse versie (stond ook duidelijk bij het produkt op de site), dus geen Nederlands taalkeuze maar wel EU-adapter meegeleverd. Na weer een email stond de 5% korting al de volgende dag retour op mijn rekening! Top Service! (Strikt genomen hadden ze dat niet eens hoeven doen.) Al met al 133 Euro goedkoper dan via andere webwinkels.

Heino
25-07-2018

Smartphone

Spullen worden wel geleverd maar als ze binnen een Paar weken stuk gaan zijn ze niet thuis. Komen met allerlei smoesjes en geen service. Hier dus niet kopen

Peter
07-07-2018

Accessoires geen garantie

Ik heb 3 maand geleden een nieuwe ipad gekocht met een flap case, de case begon na een week al scheurtjes te vertonen in het kunststof op de montage hoeken, na 3 maand (geen intensief) gebruik zijn de kunststof randen volledig afgebrokkeld. Mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat accessoires niet onder garantie vallen, what the f**k. Dus kabels en voedingen vallen niet onder garantie, wat een waardeloos bedrijf, ik koop volgende keer wel weer bij een Nederlands bedrijf.

Erik
06-07-2018

Heel tevreden

Vanaf de bestelling tot levering ging alles vlot. Kon mijn item perfect volgen en werd geleverd binnen de 10 dagen. Prima!

Alex
14-06-2018

Wel betaald niet geleverd

Ook ik heb hier een gsm besteld. Nooit geleverd en € 200 weg. Klantenservice doet het af met standaard mailtjes. Niet kopen hier!

Michiel
31-05-2018

Garantie verstreken

Ik heb een Samsung tablet gekocht via eglobal, toen deze er binnen een jaar mee ophield heb ik dat gemeld. Na enige tijd kreeg ik een mailtje met een linkje waar ik de klacht moest omschrijven. Ik dat gedaan en vervolgens kreeg ik een antwoord waar ze het bestelnummer vroegen (wat ik in mijn oorspronkelijke email al had gedaan). En nadat ik dat opnieuw heb doorgestuurd krijg ik het antwoord dat de garantie verstreken is. En nadat ik heb uitgelegd dat ik het daar niet mee eens ben, ontving ik telkens dat zelfde antwoord. Juridisch en ethisch niet in orde. Ik zou er graag meer tegen doen maar weet niet precies wat, kan wel anderen waarschuwen dat zowel het product als de service ondermaats zijn.

Fredie
26-05-2018

Geld kwijt, geen product

Ik heb mijn product nooit geleverd gekregen, maar ben wel 200 euro kwijt. Ik heb meermaals de klantenservice benaderd, maar er wordt niet meegewerkt aan een oplossing.

Martijn
10-05-2018

Géén service!

Nu ruim een jaar geleden een Samsung Tab Pro S besteld. Goedkoop en op tijd geleverd. Na negen maanden deed ie niets meer. Met enige moeite contact gekregen en instructies gekregen om het apparaat op te sturen. Na diverse mailtjes van mijn kant en zes weken (!) later kreeg ik bericht dat er niets mis mee was. Met moeite kreeg ik het gratis teruggestuurd. Het apparaat werkte inderdaad weer maar helaas slechts voor twee maanden. Daarna weer kapot. Toen wilde eGlobal Central niets meer doen omdat de garantietermijn maar een jaar is en dat jaar was net enkele weken verstreken. Ik heb nog twee maanden lang geklaagd maar kreeg steeds hetzelfde antwoord: "Helaas is de garantietermijn verstreken." Samsung doet ook niets omdat het een niet-Europees model bleek te zijn. Wellicht werken ze met B-kwaliteit apparaten waardoor je een gok neemt als je hier goedkoop bestelt. De service is waardeloos!

Marinus
27-04-2018

Oneplus 5 telefoon

Ik heb via eglobal central een OnePlus 5 telefoon gekocht. Het prijsverschil met andere aanbieders was zo groot dat ik de verleiding niet kon verstaan. Ik heb 'm daarna wel zitten knijpen door de vele horror verhalen op internet. Maar het liep allemaal zeer soepel. Binnen 7 dagen (5 werkdagen) was de telefoon er (zo te zien vanuit de UK). Het enige dat opviel was dat de doos van de telefoon zelf niet in cellofaan plastic zat en dus open was. Maar verder was er niets mee mis.Het was prima verpakt en er zat zelfs een adaptor bij voor Nederlandse stopcontacten. Dus: zeer snel en goedkoop. Ik ben erg tevreden.

Rupert
23-04-2018

FujiFilm XF27mm F2.8

Ik heb deze lens gekocht voor de prijs van €180,00 . Ik kwam het tegen op marktplaats en via een link kwam ik uit bij eGlobal. Ik dacht eerst met een Nederlands bedrijf te maken in 2e handse lensjes maar gauw op de factuur bleek het een bedrijf in Hong Kong te zijn. Na slechte recensies op internet begon ik toch te twijfelen, daar er met Ideal al was betaald. Echter binnen 24 uur kreeg ik email dat de betaling was ontvangen en de lens was ingepakt. en verstuurd. met een soort van intern tracking systeem waar per 24 uur de status van de zending was te volgen. Op de laatste dag kreeg ik de DPD tracking code, echter 1 uur later werd er al aangebeld door de koerier met een plastic zak met daarin een doosje. Plastic zak was geseald en was niet geopend door de douane . Vanaf bestelling tot ontvangst heeft het 7 dagen geduurd tot ontvangst . Het traject van de aankoop was Hongkong >Frankfurt>Amsterdam> Huis adres. Tot tot mijn stomme verbazing ging het hier om een nagel nieuwe lens en geen 2e handje Deze camera lens zat in een nieuwe nog nooit geopende originele fujifilm verpakking. De foto lens zelf zat in en een gesealde plastic, alle boekjes, lens bescherming , garantie kaarten en handleiding inclusief de Nederlandse taal. De lens was normaal als nieuw te registreren bij Fuji film Nederland. Kortom aangenaam verrast. Ik heb eGlobal een hoge waardering gegeven daar ze conform de advertentie en voorwaarden en eigen communicatie hebben gehandeld. Wel zal ik de volgende keer via Pay-Pal gaan betalen daar deze meer rechtszekerheid bieden dan Ideal. En altijd de optie Verzekerd Transport kiezen is slecht 2% van de koopwaarde. R van Swol

Jonas
21-04-2018

Seiko SKX009 horloge gekocht

Vorige week een Seiko SKX009 horloge gekocht. Ondanks ik veel slechte reviews had gelezen over de elektronicaproducten, toch gewaagd om een horloge te bestellen. Ongeveer een week later kwam de horloge thuis keurig aan, in perfecte staat en volledig origineel. Ik ben iig tevreden over Eglobalcentral, echter zou ik er wel een elektronische producten kopen.

Thomas
12-04-2018

Echt product? ja en neen

Ik had een Google Pixel XL2 besteld via de webshop, deze ook mogen ontvangen enkele weken later (geen probleem voor mij, stond zo aangegeven).

Nu komt het, let op enkele puntjes: - 2 dagen nadat ik de GSM begin te gebruiken krijg ik mails dat ze dagelijks van verschillende CN ip adressen en nadien ook andere landen verschillende accounts proberen te kraken? gelukkig overal 2time auth. anders had ik dit niet geweten en was ik misschien wel enkele dingen kwijt. Ik durf hier bijna al mijn geld op wedden dat het hierdoor komt gezien ik wel veilig ben met wat, waar ik doe/open/doorgeef/. - Het product werkt niet op alle mhz banden die het product aankan. Dit zorgde ervoor dat ik van provider heb moeten veranderen gezien ik slechts de helft van mijn berichten en gesprekken ontving (heb de banden van het hong kong model opgezocht voor aankoop en mocht geen probleem geven hier. jawel de producten komen uit hong kong).

Op z'n minst gezegd raad ik ten STRENGSTE af om hier producten te kopen.

Ik vermoed dat én hardware (in mindere mate) én software (in hoge mate) aan gefoefeld geweest zijn.

Simone
11-04-2018

Ipad komt niet aan

Ik heb een ipad besteld en tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb al een excuus mail gehad dat er een kleine vertraging zou zijn geweest en de ipad staat nu aangemeld bij DHL. Ik heb DHL gesproken en mijn nummer doorgegeven, maar zij kunnen niets zien. Ik lees vaak eerdere ervaringen van een bepaalde site en dan bestel ik iets wel of niet. Dit keer niet gedaan. stom stom.