eGlobal Central reviews

4.4
Periode2021

Efe
22-11-2019

Ik wacht nu al 11 dagen op mijn bestelling.

Ik wacht nu al 11 dagen op mijn bestelling. Er wordt aangegeven dat het door onvoorziene omstandigheden vertraging heeft opgelopen en dat ik op de hoogte wordt gehouden.

Voor een paar euro meer de volgende keer toch maar naar de concurrent.

21-11-2019

ADVIES PER DIRECT STOPPEN MET BESTELLEN BIJ DEZE WEBSHOP!

Advies per direct stoppen met bestellen bij deze webshop! mijn levering is nu 23 dagen onderweg heeft de laatste 12 dagen de status "we apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible". Communicatie met eglobal wordt afgedaan met standaard berichten. Je kan niet bellen.ik vertrouw er niet meer op dat ik nog iets ga ontvangen.

Dicky
20-11-2019

Product (nog) niet ontvangen.

Op 24-10-2019 heb ik een telefoon besteld en nu (20-11-2019) nog steeds niks ontvangen. Als reactie op vragen worden standaard, niets zeggende reacties gemaild. Erg slecht. Het pakket heb ik verzekerd maar het geld terug of een vervangend product heb ik (nog) niet mogen ontvangen.

Hussein
19-11-2019

Bijna 1 maand geleden besteld maar Noet niets binnen

Op 25 oktober 2019 heb ik twee samsung toestel besteld maar tot vandaag 19 november 2019 niets binnen. Meerdere emails gestuurd maar tevergeefs. Ik raad niemand aan om hier iets te bestellen. Het lijkt dat hier goedkoper is dan bij de andere websites maar het is niet moeite waard. Geen bestelling meer

Daan
17-10-2019

Waardeloos garantie beleid

Een nog geen halfjaar oude Xiaomo Amazfit Stratos smartwatch bedoelt om zwemresultaten gaat stuk tijdens een zwemsessie. De website vermeld: "Waterbestendigheid: 5 ATMgecertificeerd, gelijk aan ongeveer 80 PSI, 164 voet of 50 meter waterdiepte."

Eglobal geeft aan nooit iets aan garantie te doen bij waterschade. Heel raar als je een 5 ATMgecertificeerd waterdicht zwemhorloge verkoopt.

Oplichters!

Roelof
12-10-2019

Telefoon snel en herhaaldelijk defect

In nov. 2018 telefoon, Nokia 6.2 gekocht, na ca. 4 wkn. geen belvolume meer. Via chat met Nokia kom ik erachter dat na opgave IMEI nr. dit een toestel is dat bestemd is voor de Chinese markt en daarom kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie bij Nokia. Garantieticket aangemaakt bij eGlobal, na mailcontact met eGlobal opgestuurd naar servicecentre in Engeland, verzendkosten 10,- euro voor eigen rekening. 10 wkn. telefoon kwijt. Terugontvangen en oke, hij doet t weer, nu na een iets langere periode ca. 8 wkn. weer hetzelfde probleem. Opnieuw opgestuurd naar Engeland, weer 10 wkn. telefoon kwijt.weer terug, alles oke. Nu half okt. 2019 voor de derde keer hetzelfde probleem,belvolume defect, nog wel binnen garantie maar ik heb er geen vertrouwen in dat het goedkomt. Incasseer het verlies maar en maak geen verdere kosten meer. Geen bedrijf om nog eens iets te kopen

01-10-2019

Geen garantie ? 5 weken oud.

5 weken oude Samsung S9 laad slecht op.

Laad tot 26 % dan tot 66%. En laden duurt 4 uur.

Er zit geen stof in de laad aansluiting.

Wilde een nieuwe kabel en trafo van Eglobal.

Nee dit valt niet onder garantie. .? Pardon.

Nooit meer Eglobal.

Dmitry
12-09-2019

Onbetrouwbaar!

Een maand geleden heb ik de telefoon besteld via eGlobal Central. De pakket is nog steeds niet geleverd. De support geeft geen informatie over de status van de bestelling en de redenen voor een vertraging. Noch geld noch telefoon dus.

Nathalie
09-09-2019

Ticket

Weet iemand hoe je dat ticket kunt bemachtigen om een klacht in te dienen?

Nini
09-09-2019

Geen Europese garantie

Ik dacht dat ik een Samsung product kocht bij een betrouwbare winkel. Toen mijn tablet thuis geleverd werd, bleek het in een originele doos te zitten met Koreaanse labels. Na iets meer dan een jaar gaf de tablet de geest en ik maakte mij nog geen zorgen. Je hebt in Europa toch 24 maanden garantie en ik heb mijn tablet gekocht in een Nederlandse winkel. Niet dus. Blijkbaar geeft eGlobal maar 12 maanden garantie op tablets. Na alle kleine lettertjes te lezen blijkt dat ik dus geen recht heb op garantie aangezien dit een parallel import product is. Tja . de aankoop was iets goedkoper, maar nu kan ik dus de tablet gewoon weggooien. Had ik deze bij een betrouwbare winkel gekocht, dan had ik nog garantie.

Maurice
29-08-2019

Pakket nooit ontvangen, ruim €400 kwijt

Helaas dacht ik goedkoper uit te zijn bij eGlobal Central door daar een GoPro met accessoires te bestellen. In april besteld, al redelijk snel ‘verzonden’ en een track&trace ontvangen. Die link bij DPD geeft aan de er alleen een zending is aangemaakt, maar er geen pakket door DPD is ontvangen. Heel veel gemaild met eGlobal Central en uiteindelijk plaatsen zij een claim bij DPD. Jij als klant bent dan blijkbaar de dupe, want vervolgens krijg je geen reactie meer en je geld ben je dus gewoon kwijt, geen goederen ontvangen, helemaal niks. Ongelooflijk schandalig hoe dit bedrijf omgaat met het zuur verdiende geld van klanten.

Ik blijf maar hopen dat het ooit opgelost wordt.

28-08-2019

Bedroefende webshop

Drie weken terug een ipad air besteld.

Na drie weken nog steeds niet geleverd.

Maar wel mailtjes gekregen dat hij al 7 dagen bij de courier onder weg is.

Waarom niet door Post-NL verstuurd dan had ik de ipad 7 dagen eerder binnen gekregen.

Mijn advies is bestel niet bij deze webshop. Betaal dan iets meer en koop het in een winkel dan heb je hem metteen in huis.

Ik zal in ieder geval nooit meer bij EGlobal bestellen.

Sergio
24-08-2019

Retourbeleid; retour op kosten koper

Onlangs een telefoon gekocht. aller eerst was deze veel te laat geleverd en de melding van de vertraging kwam na de afgesproken afleverdatum. eenmaal aangekomen, was het Produkt beschadigd en zat er een buitenlandse stekker bij, want het bleek uit Hong Kong te komen.

klacht ingedient en ik kon Kiezen tussen 5 euro retour, of Produkt terug sturen op eigen kosten(46 euro) naar Hong Kong?!

Vervolgens een maand heen en weer gemaild en mijn vragen bleven ze ontwijken en gaven zelfs de leverancier (DHL) de schuld van het beschadigde Artikel en konden me eventueel 'helpen'om daar een klacht in te dienen. werkelijk ongekend slecht hoe ze hun verantwoordelijkheden ontduiken. Ze bieden gewoon totaal geen garantie bij je aankoop.

Nelleke
09-08-2019

Waardeloos retourbeleid, slecht support!

Levering duurde lang, bleek geen Nederlandse stekker aan apparaat te zitten en een verkeerde reisstekker meegeleverd. Als je iets retour wil sturen moet het helemaal naar HONG KONG en betaal je al gerust 60-70 euro hiervoor(eigen kosten). Verder rekenen ze ook nog administratiekosten a la 18,-. antwoorden langzaam op je berichten met vragen.

Pascal
31-07-2019

Bij problemen moet je niet rekenen op goede afloop!

GSM gekocht maar na 2 mailtjes geen antwoord meer. Ondertussen (na een maand) nog steeds ergens bij de douane in afhandeling! Het is een Chinees bedrijf (ook al is de webshop Nederlands) die weet dat je als klant daar geen bescherming geniet en waar ze weten dat Europeanen toch nooit iets tegen hun kunnen beginnen!

Anouk
29-07-2019

43 euro genaait

Nadat ik per ongeluk mijn postcode verkeerd had ingetypt (straat, plaats en nummer wel goed) hebben ze zonder mij te informeren na 2 maanden wachten mijn pakket weer terug gestuurd naar hongkong. Nogmaals 2 maanden wachten en mij even 43 euro (18 admin + 25 euro transport) door mijn neus geboord.

Wat een slechte partij.

Daisy
07-07-2019

Na een jaar nog steeds niets

Over 2 jaar een camera besteld, die is na een paar maand en de nodige mails toch toegekomen. We dachten ok, toeval waarschijnlijk. Vorig jaar een gsm besteld die we hier (Spanje) niet vonden. Vertraging met levering bleek. Na weken, maanden, nog niets. Volgens hun hebben ze niets gehoord van de koerierdienst, ze wachten nog steeds. Nu beantwoorden ze niet eens meer de mails die we sturen! Ik wou dat ik wist hoe ik ze een proces kan aandoen!

Rick
01-07-2019

Erg goedkoop, wel even wachten

Via GlobalCentral.nl een garmin smartwatch gekocht, omdat prijs een stuk lager lag dan bij de concurrentie. Wetend dat er wat mindere reviews waren, het product betaald via Paypal voor aankoop bescherming. Tracking informatie op website was nep/generiek (informatie is voor iedereen hetzelfde tot DPD code geplaatst wordt), maar uiteindelijk toch tracking code van DPD gekregen en binnen 2 werkdagen daarna het product binnengekregen. Product is zoals verwacht en verzonden vanuit Nederland. Mijn twijfelingen gehad met bestellen en het risico genomen, maar uiteindelijk toch tevreden! Klantenservice was ook prima (1 mailwisseling gehad over het feit dat de levering vertraagd was). Tracking informatie moet beter.

Käthy
27-06-2019

Pakketje zoek? pech voor jou!

Smartphone besteld (dacht met nl bedrijf zaken te doen), pakketje aangekomen bij DPD, daar 'zoek' geraakt. €22,- vergoeding ontvangen verder niets aan te doen.

26-06-2019

Waardeloos garantiebeleid. Afrader

Zeer slechte garantieregeling!

Op de site besteld omdat ze enkele euros goedkoper waren. Aziatische uitvoering van het toestel ontvangen (ipv Europese stekker). Na 5 maanden toestel defect -> op te sturen naar UK. Daarna vindt men allerlei redenen en oorzaken om niet te moeten uitkeren. Een hersteldienst is er evenmin. Weet dat de garantie niet door de fabrikant zelf geleverd wordt als je via deze site bestelt. Daarna dien je 25 euro (aanvaarden hiervoor enkel PayPal!) opnieuw te storten om uw toestel teruggeleverd te krijgen. Zeer ontevreden over deze gang van zaken. Chinees bedrijf zit achter de .nl site. Eerste keer en laatste keer dat ik bij hen bestelde. Deze miserie was die enkele euro's verschil absoluut niet waard. Ik heb spijt dat ik de reviews niet eerder had opgevraagd. Blijf er gewoon weg.