Energieservicepartner reviews

4.7
Edwin
09-04-2024

Fijn en goed geholpen door Patrick. Ik was het altijd gewend om door snelle verkopers voorgelicht te worden, maar heb nu eindelijk een betrouwbaar en goed gesprek gehad. Mag ok wel eens gezegd worden!

Suzanne
02-04-2024

Zoals het hoort, tarieven vergeleken tov de leverancier waar k bij zat, ben 8 cent voor gas en 3 cent voor stroom erop vooruit gegaan. Dikke pluim!

25-03-2024

Erika heeft mij zeer goed geholpen. helder en duidelijk. mooie tarieven voor de komende jaren!

05-03-2024

Vandaag weer ongevraagd een mail ontvangen met niet waar te maken tarieven. De tarieven die zij mailen zijn al lager dan de lage tarieven van een dynamisch contract. Klopt dus niks van.

Sander
01-03-2024

Ongevraagde mail/spam over tarieven die ze niet waar kunnen maken

Furkan
15-02-2024

Netjes te woord gestaan door Peter, heeft me zeer goed geholpen! Alles klopte ook dus niks op aan te merken.

Alex
05-02-2024

Wanneer je een mail stuurt met vragen krijg je geen reactie. Het klopt dus niet. laat je niet oplichten door deze gasten.

Arjan
01-02-2024

Krijg ongevraagd tarieven en een terugbelverzoek wat een agressieve manier van verkopen. Wanneer je dit nodig hebt om klanten te krijgen zal ik maar eens goed kijken naar je product of dienstverlening. Dit is voor mij de reden om hier niet mee in zee te gaan.

René
30-01-2024

Je ontvangt ongevraagd mail met indicatieve tarieven voor stroom en gas. Ik wil dit niet ontvangen.

Ze zeggen dat je een offerte hebt aangevraagd of een energie contact hebt gehad. Echt niet.

20-07-2023

Ik heb nooit contact met dit bedrijf gehad en toch krijg ik een mail met een aanbieding waar in staat dat we in het verleden contact hebben gehad. Ze mogen natuurlijk niet zo maar mails sturen en daarom gebruiken ze dit smoesje in de hoop dat de klant het wel niet meer zal weten en geen verdere stappen zal ondernemen.

Maar als ze hier al deze praktijken uitoefenen en liegen, hoe moet het dan gaan als je een contract bij ze afsluit.

Matthijs
31-01-2023

In deze bizzare tijden een besparing gekregen van 45%. En dat met een vaste looptijd. Ik zit goed de komende jaren!

Rene
18-10-2021

Oplichters die als tussenpersoon energiecontract afsluiten. Cijfers huidige verbruik wordt gemanipuleerd evenals jaarverbruik waardoor het lijkt of je maandelijkse tarief goedkoper wordt. Maar men telt een aantal deeltarieven gewoon niet mee. Daar kom je pas achter als je het definitieve contract goed gaat nakijken en vergelijken.

Laaielichters.