Enexis reviews

3.3
Periode2022

Mheart
25-08-2022

Bellen om 08:00 (dus direct bij opening Klantenservice) sta je direct een 15 minuten in de wachtrij. ZEER Geloofwaardig.

Na twintig minuten afgekapt, heb wel meer te doen. Later op de dag nogmaals geprobeerd, toen was ik AL NA 25 minuten aan de beurt.

Tjonge jonge jonge.

Contact gezocht vanwege meerdere dreigbrieven tijdens een verhuizing.Oude huis nog geen slimme meter.

"Dan laat u de brief maar achter voor de nieuwe bewoner" .

Met mijn gegevens erop? Dacht het niet.

Typisch overheidsbedrijf (is het niet, maar stiekem wel een beetje, blijven toch goede vrienden met ministers van klimaat en economie)

Als consument moet je gewoon je muil houden, en al je privacy overboord gooien.

Heb bij mijn geboorte twee vingers in het midden van iedere hand gekregen, die kunnen ze krijgen. Stinkerds.

Gerrit Verhoeven
15-02-2022

Mijn slimme meter doet het niet, de meterstanden kan ik niet op mijn app aflezen, en ook niet Essent, die verwijst mij door naar Enexis. En nu met deze dure gasprijzen weet je niet waar je aan toe bent. Als je belt wordt je niet geholpen, ja zeggen ze probleem is bekend wordt aan gewerkt

Jelle
11-02-2022

Lastig om een aanvraag in te dienen om aansluiting aan te laten passen, de website is zeer langzaam en loopt vast, moest bellen