Eurocross Assistance reviews

3.0
18-03-2024

Mijn eerste en tweede contact bij Eurocross verliep moeizaam, maar de vele mensen die ik daarna sprak waren uiterst betrokken en meelevend.

Bij een drama in Spanje hebben ze ons fantastisch geholpen. Onze vliegtickets naar huis werden geregeld en onze auto werd op transport gezet naar Nederland. Niets anders dan lof, er was overleg en we werden van alles op de hoogte gehouden.

Jammer van die eerste twee contacten want anders was het een 10 geworden.

Eurocross bedankt voor alle goede zorg!

29-02-2024

Na een schaderijding buiten mijn schuld om (niet te ontwijken obstakel op de A27) waar bij velg en band kapot waren geen enkele assistentie van eurocross. Volledig nutteloze aanvulling op de aankoop van een auto bij Mazda dealer cluistra Nieuwegein.

26-01-2024

Wij hebben contact met Eurocross opgenomen, nadat bleek dat een familielid met alle mogelijke spoed naar Nederland gerepatrieerd moest worden. Die situatie was dusdanig ernstig dat elke dag het langer duurde de overlevingskansen daalde. Eurocross vond het in deze situatie een goed idee om eerste 3 dagen niets voor ons te doen. Elke keer als we belden werden we afgepoeierd. Hierover hebben wij een klacht ingediend. Maar ook dat was teleurstellend. Ze zeggen dat we gelijk hebben en dat er veel niet goed is gegaan. Maar als je dan vraagt, wat hebben jullie nu veranderd zodat dit niet nogmaals kan gebeuren. Zeggen ze we gaan ernaar kijken wat we kunnen verbeteren. Ja het is dus wachten tot het een keer echt misgaat. Naar aanleiding hiervan een mail naar de directie gestuurd. Helaas geen reactie. Mensen wees gewaarschuwd, neem geen verzekering waarbij Eurocross als alarmcentrale wordt ingeschakeld.

24-01-2024

Op alle fronten een drama. Niet professioneel, ondeskundig, niet communicatief, niet actief, niet emphatisch. Niet te begrijpen beslissingen. Ze 'ontzorgen' niet maar vergroten je zorgen (bij mij tenminste).

Heb wel heel veel respect voor en goede ervaringen met Interpolis. Des te onbegrijpelijker dat ze met zo'n organisatie in zee gaan. Jammer dat je bij Interpolis zou moeten vertrekken in de wetenschap dat je niets aan Eurocross Assistence hebt bij calamiteiten in het buitenland.

22-01-2024

Tweede Kerstdag aanrijding in België gehad met onze Astra. Natuurlijk Eurocross gebeld. Omdat onze auto niet bestuurbaar meer was, moesten we hem achterlaten. Twee weken later is hij toen naar Nederland gebracht. Het interesseerde Eurocross niet, hoe we weer thuis kwamen, ondanks dat wij beiden 80 jaar zijn. Ikzelf gebruik of een rollator of scootmobiel. Het advies was om het openbaar vervoer te gebruiken. Dat kregen we vergoed, andere opties waren er niet. Uiteindelijk heeft onze zoon op opgehaald en naar huis gebracht. Eurocross is meer dan slecht.

Brigitte
28-12-2023

Niet medisch personeel bepaald dat ik niet binnen een week terug hoef te zijn na totale afscheuring van 2 hamstringspieren. Nu blijvend letsel omdat ik te laat terug ben in Nederland.

Hoe is het mogelijk dat een administratief persoon deze beslissing kan nemen. Ook na aangeven dat ik echt terug moet voor een operatie, wordt hier geen gehoor aan gegeven.

Na klacht hoor ik al weken niks omdat het ze totaal niet boeit.

Mustafa
05-12-2023

Contactcenter (vermoeden: niet medisch geschoold personeel) die handelt puur vanuit protocol. De protocollen staan haaks tegenover elkaar icm vervolgbehandeling en medisch overleg. Totaal geen maatwerk of dienstverlening. Schandalig dat dit een alarmcentrale wordt genoemd en hulpdienst gerelateerd is.

14-11-2023

Ik ben in september 2x vervoerd door EUROCROSS, in mijn vakantie, de eerste keer met een speciaal vliegtuig van ( ziekenhuis Mitilini ) Lesbos, naar een ziekenhuis in Athene,na mijn beterschap ook weer met een speciaal vliegtuig naar Weeze waar de ziekenwagen die mij naar het Gelre Ziekenhuis in Apeldoorn heeft gebracht, dit alles onder begeleiding. Dit was een SUPER regeling van EUROCROSS. Nogmaals

Dirkje
21-09-2023

In 1 woord geweldig. Ze hebben alles voor mij geregeld om mij thuis te krijgen vanuit Gambia naar Nederland. Alles perfect geregeld toen ik hen inschakelde na het vermoeden dat ik een hernia had. Alle medewerkers daar bedankt.

Dirkje Boermans Rekker

Daan
06-09-2023

In 1 woord. vreselijk!

Nooit maar dan ook nooit meer een resverzekering bij Interpolis sluit ik af die samen werkt met Eurocross.

Harry
19-08-2023

Na ongeluk en noodzakelijke operatie in Oostenrijk, heeft Eurocross alles perfect geregeld! Terugreis in comfortabel taxibusje voor ons en onze hondjes.

En in samenwerking met de camping waar wij verbleven de repatriëring van onze auto en caravan verzorgd (dat duurde wat langer maar begrijpelijk gezien situatie Italie en Slovenie).

Alle contacten en correspondentie verliepen vlekkeloos.

Grace
09-08-2023

21-06-2023

Mijn vrouw heeft haar been gebroken en nadat dat in het ziekenhuis huis was geconstateerd hebben we contact opgenomen met Eurocross om te kijken hoe we haar kunnen repatriëren. We reizen met VW busje en daarin is het niet mogelijk haar been hoog te laten houden zoals door de arts geadviseerd werd. Na diverse keren gebeld te hebben en nooit terug gebeld te worden werd duidelijk dat we zelf maar iets moesten gaan regelen want van deze organisatie kunnen we geen hulp verwachten. Jammer, dat onze ziektekostenverzekering bij deze club is aangesloten. Ik vind met name het zinloze wachten ergerlijk!

Jan Soomer

Ans
13-06-2023

Super geholpen door Eurocross. Kleindochter had tijdens haar vakantie op Curaçao haar voet gebroken. Eurocross heeft de repatriëring uitstekend en tot in de pintjes verzorgd. Chapeau!

JURGEN
04-03-2023

Vandaag terug gekomen uit Oostenrijk met mijn getraumatiseerde vrouw omdat Eurocross niks kon regelen .

Mijn vrouw was dinsdag op haar hoofd gevallen tijdens skiën. Gelukkig wel helm op.

Erg genoeg om met de helikopter naar een ziekenhuis te gaan. Uiteindelijk blijkt ze een interne bloeding en een hersenschudding te hebben. Dus Eurocross bellen voor hulp (via interpolis). Dan begint de ellende. Per telefoontje 45 minuten in de wacht en dat 3 keer per dag . Arrogantie van de medewerkers . De vraagstelling . Iemand die op zijn hoofd is gevallen en dan vragen met een lach "zit er gips op" Liegen over te nemen acties. Terug bellen doen ze niet. Artsen geven aan met ambulance naar huis. Eurocross heeft er misschien volgende week eentje beschikbaar.

Uiteindelijk dus 12 uur in de auto. Dus wel premie betalen maar geen of waardeloze hulp

Hoop dat dit bedrijf verdwijnt.

06-09-2022

Wij hebben 2 weken terug pech gehad in Duitsland. Via Interpolis een reisverzekering dus contact met Eurocross Assistance.

Bij Eurocross sta je gerust 20 minuten in de wacht voordat je een incompetent persoon aan de telefoon krijgt.

Na 1,5 uur wachten en geen sleepdienst of welk bericht dan ook, toch maar weer contact met Eurocross. De collega die de melding had gedaan was met pauze en ze hadden een bericht in het Duits terug gehad maar ze wisten niet wat ze daarmee moesten. Ik zou meermaals worden teruggebeld wat niet gebeurde. Mijn vrouw heeft nog gebeld en die kreeg te horen dat ze niet meer moest bellen.

Na 3,5 uur aan de snelweg te hebben gewacht en verscheidene politiemensen te hebben gesproken zijn wij uiteindelijk afgesleept door een afsleepdienst geregeld door de Duitse politie. Van Eurocross moet je het niet hebben. Je moet alsnog alles zelf regelen.

Als de vergoeding binnen is zijn wij weg bij Interpolis en Eurocross.

Ingrid
19-07-2022

Sluit nooit, maar dan ook nooit een verzekering af waarin Eurocross is betrokken!

Ze laten je aan je lot over, te triest voor woorden.

Toon
24-08-2021

Medisch transport

Ik lag in het ziekenhuis in split met een gebroken dijbeen en 2 ruggewervels, was op vrijdag gebeurd dus weekend.zou dinsdag geopereerd worden aan mn dijbeen 5 dagen in bed met een gebroken been!ik wilde weg. zorgverzekering gebeld.reisverzekering anwb gebeld.toen kwam ik uit bij eurocross.eerste gesprek was geen succes ik geen geduld en mevrouw een beetje bot. even laten bezinken toen weer gebeld .kreeg een ander aan de telefoon die heel begaan en begripvol was en legde me op een normale manier uit dat dit een hoop organisatie zou worden. na een paar dagen werd ik terug gebeld dat het bijna allemaal geregeld was en dat ik op vrijdag.precies 2 weken later naar nederland zou worden gevlogen.wat was ik blij. inderdaad ambulance vanuit split naar vlegveld,schitterende prive jet air ambulance en in nederland ambulance naar ziekenhuis.achteraf supergoed geregeld dus zeer tevreden over eurocross

Lennard
12-08-2021

Zeer slecht

Gaven aan dat ik geen recht had op pechhulp terwijl ik hier wel verzekerd voor was. Centraal beheer heeft dit later bevestigd. Stond bij de alarmcentrale 15 minuten in de wacht en ben binnen 30 seconden afgewimpeld terwijl ik aan de snelweg stond met een kapotte auto

Sam
12-07-2021

Late reactie en dagen hoor je niks

Mijn ouders zijn met de auto op vakantie in Spanje. Mijn vader is echter onwel geworden en moest opgenomen worden in een streek ziekenhuis.

Hij heeft daar een week helemaal alleen gelegen, omdat er niemand bij mocht i.v.m. Corona. Men sprak geen Engels dus communicatie was er nauwelijks, iets waarvan ik dacht dat Eurocross dat op zich zou nemen. Eurocross wilde mijn vader in een ander ziekenhuis hebben zodat communicatie makkelijker zou zijn, zodra hij overgeplaatst zou zijn zou de terugreis zsm een feit zijn. Helaas heeft mijn vader in het eerste ziekenhuis een trauma opgelopen en kwam hij zeer verzwakt in het tweede ziekenhuis aan. Wij hoopte dat er nu binnen een paar dagen een terugreis zou zijn. Echter mijn vader kreeg koorts en dan vervoeren ze niet. 1 dag later was mijn vader koorts vrij en lagen de papieren vd Spaanse dokter voor vervoer klaar. Maar nee hoor er moest nu weer een bed in Nederland gevonden worden, NU PAS! we zijn 1,5 week verder! Vandaag ligt mijn vader 17 dagen in het ziekenhuis en is hij nu opgenomen op de IC. Vanmorgen huilend Eurocross gebeld wat ze nu gaan doen, krijgen nu net te horen via Spaanse tolk in het ziekenhuis dat Eurocross heeft aangegeven mijn vader niet naar huis te halen. Ze hebben niet eens het lef om dit ons persoonlijk te vertellen. Hoe dit af gaat lopen weten we niet, ik denk niet rooskleurig. Dus mensen ik hoop dat jullie nooit te maken krijgen met Eurocross!

Meer Eurocross Assistance reviews