4.0van de 10

Eurocross Assistance4 ervaringen

Aanbevolen1
Neutraal0
Afgeraden3
Filter

reviews

Chantal
Chantal
03-12-2018

Pech onderweg in Nederland

Pech gehad. 1 vd cilinders werkte niet meer.
Vriendelijk te woord gestaan. En een leenauto om weer verder te kunnen.
Top service!

Marij
Marij
08-11-2018

Lange wachttijden

Ik heb nog niemand aan de lijn gehad, maar ben nu al teleurgesteld over de lange wachttijden en de hoge belkosten die je daarvoor moet maken, terwijl iedereen toch vanuit het buitenland belt. Dan lijkt het mij logisch om mensen zo snel mogelijk te woord te staan. Zeker als het ook nog een spoednummer is. Een half uur geleden aangegeven dat ik teruggebeld wil worden (na 7 minuten wachttijd) maar tot nu toe nog niks gehoord. Ik ben verzekerd via Zilveren Kruis, prima verzekering tot nu toe, maar deze Eurocross is geen service.

Met vriendelijke groet,

Een klant in Aruba

Sjaak
19-09-2018

Eurocross de meest slechtste organisatie ooit

Ze doen zich in eerste instantie zo goed voor, maar ze zijn er absoluut niet voor de klant. De klant op kosten jagen dat kunnen ze wel als ze terug zijn van vakantie. Dossiervorming hebben ze nooit van gehoord. Je krijgt als je problemen hebt in het buitenland 15 verschillende mensen aan de lijn en die weten weer niet van eerder gemaakte afspraken. Gewoon frustrerend en vakantieverpestend. Als je dan thuis komt blijven ze je nogmaals lastig vallen met hun verhalen om hun gang van zaken maar goed te praten. Wij gaan op zoek naar een verzekering die niet is aangesloten bij eurocross

Robbert
15-01-2018

Eurocross Assistance onmenselijke organisatie

Als je naar het buitenland gaat zorg dan in ieder geval voor een zorgverzekering die niet is aangesloten bij Eurocross Assistance

Afgelopen donderdag ben ik in de Sportclinic Zillertal binnen gebracht met een gebroken schouderkop. Dit werd pas duidelijk na een röntgenfoto en een CT-scan. De arts in Oostenrijk zag direct dat er een operatie nodig was omdat er 2 cm van het bot afgebroken was en omdat mijn schouder ontwricht was.

Na telefonisch overleg tussen de arts van #Eurocross en de Oostenrijkse arts oordeelde de arts van Eurocross, tegen het advies van de Oostenrijkse arts in en zonder de CT-scan gezien te hebben, dat ik 2 dagen later wel in Nederland geopereerd kon worden en dat ik eerst wel met de auto naar huis kon.

Ik ben om 13:00 uur bij de kliniek binnengestapt en ik kreeg na lang aandringen en heel veel telefoontjes van mij, mijn vader en mijn broer die steeds bezorgder werden omdat ze zagen dat het steeds slechter met mij ging, toestemming voor de operatie. De operatie zou ongeveer €5000,- kosten.

Jullie hebben mij dus voor €5000,- tot 21:30 uur laten wachten met onmenselijke pijn, terwijl een organisatie als Eurocross er juist is om mensen die medische hulp nodig hebben in het buitenland bij te staan.

Hierin hebben jullie in mijn geval volledig gefaald. Ik heb daarom ook een case aan laten maken bij het Zilverenkruis en ik hoop ook dat jullie hier serieus mee omgaan. Ik heb dit gedaan om te voorkomen dat andere mensen hetzelfde mee zullen maken en dat jullie mensen die in nood zitten in het buitenland echt beter gaan helpen.

Ik moet mijn complimenten geven aan AXA Assistance die voor mij 3 stoelen in het vliegtuig heeft geregeld en ongeveer 10x hebben nagevraagd bij mij of ze nog iets voor mij konden doen. Zij gaven op een gegeven moment zelfs aan dat zij de operatie anders zouden vergoeden omdat Axa wel de foto’s van de CT-scan heeft opgevraagd.

De dokter in Oostenrijk wist niet wat hij hoorde toen er geen goedkeuring kwam na enkel een telefoongesprek waarin hij het advies gaf om de operatie direct uit te voeren omdat als er langer gewacht werd er een zwelling zou ontstaan en er minimaal 5 tot 7 dagen geen operatie mogelijk was.

Eurocross heeft mij dus met onmenselijke pijn eerst van 13 uur tot 20 uur laten wachten voordat er goedkeuring was voor de operatie, vervolgens wilde ze me 2 dagen in Mayrhofen laten wachten en mij met de auto terug laten komen om in Nederland pas 5 tot 7 dagen later te laten opereren met alle risico’s van dien.

Ik hoop dat ik binnen 2 weken via het Zilveren Kruis te horen krijgen dat Eurocross fout gehandeld heeft. Anders kan ik niets anders doen dan een letselschade expert inschakelen om te voorkomen dat anderen hetzelfde overkomt.

Eurocross, op dit moment krijgen jullie 1 ster van mij omdat ik geen 0 kan geven en ik verwacht van jullie dat jullie serieus met mijn klacht omgaan en jullie manier van werken zullen verbeteren.

Met de techniek van deze tijd had het een kleine moeite geweest om jullie arts direct naar de CT scan te laten kijken, deze had dan zeker een ander oordeel gegeven dan dat hij gedaan heeft na alleen het telefonisch contact met de dokter in Oostenrijk.

Ik wil ook nog even kwijt dat ik ontzettend goed geholpen ben in #Sportclinic Zillertal

En Eurocross, als jullie mijn medisch dossier graag willen zien dan kan ik dat binnen 10 minuten bij jullie aanleveren via email, WhatsApp, Facebook Messenger of welke dienst dan ook. Misschien zien jullie dan in dat de techniek van tegenwoordig heel goed in te zetten is om mensen in nood in het buitenland direct ondersteuning te geven. Want dat is jullie voornaamste taak en daar betaal ik ook een hoop geld voor.

Jullie hebben mijn contactgegevens dus als jullie toelichting willen hebben dan kunt u mij bereiken.

Met vriendelijke groet,

Een teleurgestelde klant

Welk cijfer geef jij Eurocross Assistance?
12345
67
8910

AfradenAanraden