Europeesche Verzekeringen reviews

3.3

Colin ray
05-12-2015

Premie betalen maar schade uitkeren?

Beste mensen, als iemand verzekerd is door de Nederlandse Ski Vereniging, Zomer en Winter dekking, en er staat achter Europeesche, pas goed op. Mijn geval:mijn vrouw moest een operatie ondergaan terwijl wij op vakantie waren in Spanje. Zeer typisch het eerste verzoek aan SOS en de Nederlandse Ski Vereniging om mijn onkosten te betalen of hierin tegemoet te komen, in de eerste briefwisseling het antwoord zeer negatief: wij betalen niets uit want volgens SOS/Europeesche dit was een geplande operatie. Gelukkig is er in de laatste 35-40 jaar dat ik de verzekering heb,niets ernstigs is gebeurd. Dit is de eerste keer, maar ja, al deze jaren premie betalen, een klein claimpje, minder dan Euro 200, en de verzekering is niet thuis.

Dit zijn in mijn ogen de twee slechtste verzekeringen. Ik heb ook toestemming gegeven aan deze verzekering om contact op te nemen met mijn zorgverzekering om bewijs te leveren dat dit geen geplande operatie is .Maar ja, de Europeesche is groot en ik ben klein.

Rene
16-10-2015

Onbetrouwbaar

Een reisgezelschap had een extra annuleringsverzekering bij de Europeesche afgesloten. Reden om gebruik te maken van deze verzekering was het verlies van een baan (geen verlenging contract). Doch er werd gelukkig een nieuwe baan gevonden; echter een van de reizende kreeg geen verlof (tereche rede voor annuleren) voor de geplande reisperiode. Claim ingediend bij de europeesche doch deze wijzen deze af omdat er geen uitkering was aangevraagd (nb. staat nergens in de voorwaarden en men is ook niet verplicht om dit te doen). Daarnaast was hier sprake van enkele dagen zonder werk. Gelukkig hadden de reizende ieder nog een doorlopende annuleringsverzekering bij respectievelijk ABN/ AMRO en de ANWB. Deze maatschappijen hebben ieder voor zich de claim naar grote tevredenheid en tot de laatste cent afgehandeld. Dus blijf weg bij de europeesche. Had vroeger een goede naam maar nu uitermate onbetrouwbaar en er is totaal geen enkele rechtmatigheid te ontdekken.

Tjeu Moonen
18-09-2015

Lees de voorwaarden altijd goed Door !!

Mijn zoon had een reisverzekering via europeesche verzekeringen.

Iphone 6 , glas defect .

Antwoord :

De reparatie kosten van 190€ zijn niet relevant.

De basis voor de (eventuele) vergoeding is het maximum verzekerd bedrag.

Het maximum verzekerd bedrag voor telefoons is op uw Basisdekking € 100.00.

Het eigen risico is echter ook € 100.00 , zodat wij geen vergoeding kunnen verlenen .

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen !!!

02-09-2015

Slechte verzekering europeesche

Mijn dochter van drie werd ziek op vakantie zijn naar huis trug gekeerd we hadden een annulering verzekering afgesloten bij europeese verzekering.

Schade gemeld bij de verzekering en het antwoordt was dat het niet nood zakelijk was om trug naar huis te keren dus geen vergoeding

Advies van mijn is geen annulering verzekering afsluiten hier je krijg toch niets trug

Moet eerst dood gaan voor je iets krijg schijnbaar

Elise
13-03-2015

Waardeloze verzekering

We hebben onze reis moeten annuleren wegens ziekte van mijn man, konden de verklaring van de specialist laten zien, en toch krijgen we maar 35% van de reissom terug. Waardeloze verzekering!

07-04-2013

Auto in oktober 2010 gestolen (klassieker). Verzekering keert niet uit en probeert op allerlei wijzen te voorkomen dat men moet uitkeren. Nu in gerechtelijke procedure die veel geld kost, maar Europeesche kan aan advocaatkosten makkelijk geld uitgeven zodat ze niet hoeven uit te keren.

Waardeloze verzekering, je verliest het altijd tegen een kapitaalkrachtige verzekeringsmaatschappij die een langere (financiele) adem heeft.

Nu moet ik bewijzen dat mijn auto gestolen is!!!

Sluit geen verzekering af bij deze maatschappij

11-04-2011

Boot gezonken, daders niet gevonden, geen schadevergoeding

Waardeloze verzekering probeert overal onderuit te komen

Luistert absoluut niet naar tegen argumenten

Wuift alles weg

Bijzonder onprettig om aldus behandeld te worden als slachtoffer van een misdrijf

18-06-2010

Ik heb al 10 jaar mijn motorrijbewijs en heb al tal van motorverzekeringen gehad. Maar omdat ik wat wil bezuinigen voor de crisis ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe motorverzekeraar. Bij mijn motorclub rade zij Europeesche verzekeringen aan. Bij deze bekende motorverzekeraar ben ik toen mijn premie gaan berekenen.

De premie die ik bij de Europeesche moest betalen was 22,60 goedkoper per maand dan mijn oude verzekeraar. De voorwaarden waren exact het zelfde dus het was gewoon goedkoper bij de Europeessche. Uitteraard heb ik bij meerdere verzekeraars mijn premie berekend. Maar bij de Europeesche was ik toch echt het goedkoopste uit.

Voordelen van Europeesche: Ik houd nu elke maand geld over door de Europeesche, je premie berekenen bij deze verzekeringsmaatschappij kan zeker geen kwaad als je krap zit met je inkomen.

16-12-2009

Ik heb een goede ervaring met de motorverzekering van de Europeesche verzekeringen en daarom schrijf ik ook deze review. Sinds een jaartje ofzo heb ik een motor met daarbij een motorverzekering bij de eerder genoemde motorverzekerings verzekeraar. Mijn motor was laatst opgewaaid of misschien wel opgegooid, maar hij was omgevallen. Daardoor zaten er allemaal krassen op me 1jaar oude motor en was de kap gescheurd! Ik nam hiervoor contact op met de Europeesche Verzekeringen omdat de schade wel hoog zal uitpakken. De afhandeling ging eigenlijk heel goed, ik kreeg alles gewoon vergoed en inmiddels is mijn motor weer zo goed als nieuw. Dikke pluim voor de Europeesche!

10-07-2009

Ik ben altijd heel veel op het water te vinden omdat varen mijn nummer een hobby. Vandaar dat ik ook een jaar geleden een nieuwe yacht heb gekocht. Met deze boot ben ik erg blij en ik zou het heel erg vinden als er wat mee gebeurt omdat ik wat dingen custom made heb laten maken. Vandaar dat ik mijn yacht all risk heb verzekerd bij de Europeesche Verzekeringen. Dit was eigenlijk de verzekering die de meeste van mijn "vaar-collega's" mij aanraden. Dat advies heb ik dan ook overgenomen. En ik moet zeggen dat de premie nog voordelig is ook. Met mijn laatste boot was ik ook verzekerd bij een andere verzekeraar maar die premie was bijna net zo hoog.

Voordelen van Europeesche: Mijn yacht is nu volledig 100% verzekerd. Het belangrijkste vond ik dat mijn yacht volledig verzekerd moest worden, een maximale bootverzekering dus. Deze heb ik gevonden bij Europeesche Verzekeringen.

24-06-2009

Omdat ik met pensioen ben en daardoor veel, heel veel tijd door breng samen met mijn vrouw in de caravan moest ik er wel voor zorgen dat onze Kip goed verzekerd is. Daarom Googelde ik naar een goedkope verzekering maar wel 1 die alles dekte met goede voorwaarden. Toen kwam ik uit op een een of ander forum, ik weet niet meer welke. Daar stond toen een linkje naar Europeesche verzekeringen waar ik toen ben gaan kijken.

Toen ik de premie ging berekenen op de site kwam daar al gouw een mooi bedrag uit. Dus besloot ik maar om een offerte aan te vragen om te kijken of hun voorwaarden ook bij mij paste. En dat deze ze! Daarna dus meteen de verzekering afgesloten. Wel had ik een spelfout gemaakt met het adres. Deze verzekeraar belde mij toen op dat het een ongeldig adres was waarna ik het goede adres doorgaf. Een aardige dame aan de lijn gehad dus dat was zo opgelost. Al met al ben ik dus tevreden.

Nadelen van Europeesche: Mocht misschien wel iets sneller gaan, duurde nu hele werkweek.