Fietsenstunt.nl reviews

7.7

Diederik
03-04-2021

Goede ervaring

Ruime keuze, heldere website, prima aflevering. Heel fijne ebike van Qwic gekocht. Bereikbaarheid klantenservice anders dan telefonisch kan beter ook die reactie snelheid op emails. Had een klein probleem is snel en plezierig opgelost. Ook de servicebeurt aan huis is prima verlopen conform afspraak.

Floris
03-04-2021

Fantastische service

Bedankt ??❤️ Heel goed geholpen en snel service perfect de beste kwaliteit voor minder Cortina U4 fiets 26 inch gekocht voor mijn dochter heel blij mee . Aanrader ook de prijs goed kopper dan alle fiets winkels ?????? Nogmaals bedankt. Fietsenstunt.nl ook Fietsenstunt Hoorn en Fietsenstunt Wervershoof

Jessica
24-03-2021

Leek een goede service in de winkel maar nu alleen maar problemen

Wij heb begin maart eindelijk 2 mooie fietsen besteld. De jongen in de winkel heeft ons in eerste instantie prima geholpen. Echter bleek hij halve kennis te hebben. Wij konden gebruik maken van een werkgeversvoordeel. Er bleef 480 euro op de order staan want deze zou door fiscfree betaald worden. De fietsen zouden met 1,5 week geleverd worden. Toen deze er niet waren zelf maar eens gebeld. Toen bleek er dus een probleem met het openstaande bedrag te zijn. Nadat ik zelf meerdere partijen had gebeld bleek dat ik het bedrag zelf moest betalen. Ineens waren de heeeeel vlot met het sturen van een betaalverzoek. Toen telefonisch de afspraak gemaakt dat de fietsen uiterlijk 26 maart geleverd zouden worden. Je raad het al. tot op heden nog niks gehoord. Als ik de winkel 3 keer bel! 1 keer doorverbonden Wieringerwerf 1 keer doorverbonden naar wervershoof en de derde keer erop gegooid! Jullie nemen ons als klant totaaaaal niet serieus terwijl wij voor €2600 euro aan fietsen bij jullie kopen! Lekker het geld binnen en vervolgens niks geen service meer. Nee wij zullen niemand aanraden om bij jullie een fiets te kopen. Eigenlijk wil ik het liefste de koop annuleren maar dan hebben we nog steeds geen fietsen.

Wei
19-12-2020

Door wat hierboven is omschreven, was ik tot nu toe helaas ontevreden waarop ik in eerste instantie 1 ster had gegeven. Echter, ik ben direct telefonisch benaderd door Fietsenstunt zelf om samen een gepaste oplossing te zoeken. Samen zijn we hieruit gekomen wat getuigt van een goede service van dit bedrijf, waardoor de review naar een positieve heb veranderd, omdat ik tevreden ben met hoe het bedrijf omgaat met dit soort dingen.

Schade aan de fiets tot 2x aan toe

Recent een nieuwe Cortina Mozzo N8 2020 damesfiets Metal Blue Matt besteld: deze werd helaas geleverd met lakschade en gebruikerssporen. Na contact te hebben opgenomen met Fietsenstunt werd een oplossing geboden van omruilen voor een nieuwe fiets zonder schade OF korting. Ik heb toen gekozen voor omruilen voor een nieuwe fiets, die helaas niet werd geleverd op de afgesproken dag door een foutje, wat kan gebeuren. Echter, nu de 'nieuwe' fiets te hebben ontvangen vandaag, blijkt er op deze fiets nóg grotere schade (deuk en lakschade) te zitten! Ik werd telefonisch wel vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster na contact hierover te hebben opgenomen en werd verzocht te mailen met foto's voor een gepaste oplossing. Ik heb hierdoor tot nu toe helaas nog geen goede ervaring met Fietsenstunt, maar ben nu in afwachting van een reactie van ze. Hopelijk is dit positief en leidt dit tot een gepaste oplossing, waardoor ik deze negatieve review in een positieve ervaring en review kan veranderen.

Joey
22-07-2020

Geen antwoord

Ik heb op 25/6 een fiets besteld bij fietsenstunt om te laten leveren op

14/7 ivm mijn vakantie. Op deze dag kreeg ik te horen dat de fiets naar een verkeerd depot was verzonden en dat ik de volgende dag wat zou horen. We zijn nu 22/7 en na meerdere malen te berichten ontvang ik niets terug, letterlijk niet één antwoord. Ik ben bang dat ik deze fiets nooit meer ga zien. Jammer. Hoopte deze week nog te kunnen gaan fietsen maar denk dat ik de order maar moet gaan cancellen en naar een andere fiets moet gaan zoeken als ie deze week nog niet komt.

Edward
01-07-2020

Piepende remmen, maar geen service leveren

Half december een Batavus e-bike gekocht bij de firma Fietsenstunt. Een paar keer op gefietst, maar de remmen maakten erg veel lawaai. Contact gehad met Fietsenstunt, maar ik moest maar wat harder remmen, dan ging het geluid wel weg. Als het geluid niet wegging, dan zou ik nieuwe remblokken krijgen. Na een paar maand, was het geluid nog steeds niet weg. Na veel vertraging en heen en weer gemaild, eindelijk nieuwe remblokken gekregen. Helaas. Het lawaai bleef.

Reactie van Fietstenstunt: Uiteraard heb je garantie op de fiets maar de remblokken vallen wel onder een slijtage onderdeel, hier heb je geen garantie op.

Wij zijn al coulant geweest om de kwalitatief betere remblokken kosteloos naar je op te sturen.

Maar ja, het ligt niet aan de remblokken, dus het argument dat het een slijtage onderdeel is, is hier volkomen irrelevant.

Ik heb gevraagd of ze willen bellen, of langskomen, maar helaas, geen reactie.

Ik ben erg teleurgesteld en laat het hier niet bij zitten.

Niek
31-05-2020

Super!

Hele snelle en vlotte bestelling. Helder in communicatie, alles was zo geregeld, ook voor het wijzigen van de bezorgdag.

Keurig en nette levering en rijklaar zoals ze ook beweren.

Kom hier zeker nog terug.

Klaas
01-05-2020

Keurig en correct.

Prachtige, ruim opgezette winkel in Hoorn. Goede respons op de vraag naar een goede fiets waarop een kleinkind veilig vervoerd kan worden. Na enig overleg kwamen we op de Batavus Mambo deluxe.

Stevige fiets, mooi en degelijk framewerk. Goed advies en dus hier de fiets gekocht.

Aflevering keurig.

Gamer
14-11-2019

Prachtige fiets!

Batavus dinsdag comfort 2020 besteld. Netjes afgeleverd alhoewel niet op tijd door vertraging bij de leverancier maar ik kreeg van de klantenservice netjes een tweede leverdatum waarop hij wel netjes afgeleverd is, de fiets fietst prima naar behoren. 1 minpunt in de beschrijving stond dat er een axa ringslot op zou zitten er zit echter een abus ringslot op de fiets. In feite maakt het niets uit maar ik had bij voorkeur toch een axa ringslot gehad gezien de Nederlandse oorsprong. Enfin ik vervang hem nog wel een keertje.

Yvonne
15-10-2019

Uiteindelijk

Mijn ervaring na het "verkrijgen" van mijn Sparta was prima, hele goede en fijne uitleg gehad.

De kwestie met de qwic zullen we hierbij maar "vergeten"

Erwin
07-08-2019

Keurige afhandeling in de winkel wervershoof

Fiets besteld en afgehaald in de winkel, keurig geholpen. Kennis van producten en rustige uitleg van oudere mederwerker met ervaring.

Arno
22-07-2019

Nog steeds eem kapotte fiets!

Fiets besteld, had 1-2 dagen levertijd. Na 3 dagen toch maar eens bellen. Oh sorry, fiets is toch niet op voorraad. We kunnen u met korting eem duurdere versie bieden. Gedaan. Bij aflevering:"uw zadel zit wel los". Geen probleem, schroef ik zelf wel vast. Helaas, zadelpen is te klein, dus dat past niet. "ja klopt, in onze showroom staat dezelfde fiets met hetzelfde probleem, we sturen u een andere zaldelpen". Helaas, die past ook niet. " we sturen u de juiste vulbus ". Helaas, ook die past niet. " we halen de fiets op en brengen hem gerepareerd terug. Schikt komende dinsdag?" dat was vrijdag, het is nu maandagavond en ondanks 2 mails van mijn kant nog steeds geen bevestiging dat mijn fiets morgen wordt opgehaald. Ik heb er een hard hoofd in! gelukkig achteraf betalen gekozen, dus als jullie je geld willen zorg dan dat mijn fiets gerepareerd wordt! oh en beste lezers, misschien kun je beter ergens anders je fiets kopen.

Marnie
20-07-2019

Al weken afwachtend

20juni fiets besteld

Stond bij levering 2a5 werkdagen

Echter nog steeds geen fiets

Al heel vaak gebelt met het bedrijf

Nu kreeg ik een andere fiets aangeboden die ik niet wil

Dus daar op gereageerd

Wederom geen antwoord

Bedrijf gaat slecht met klanten om

Echter maandag vakantie voorbij

Mijn oude fiets al weggegeven

En nu geen vervoersmiddel ‘wat tijdig was besteld’ om mee naar werk te gaan

Ashley
14-06-2019

Prachtige moderne fiets

Snel bezorgd. In elkaar zetten was nog een klusje maar met wat telefonische hulp ben ik er uitgekomen,

Aafke
24-01-2019

Super service

In eerste instantie de duurdere fietsenzaken bezocht. Niet kunnen slagen. Weinig op voorraad. Dochter na een week jarig en wat moeten we nu. Een bepaalde fiets wilde ze graag in zeegroen. Op internet bij Huub van Fietsenstunt.nl terecht gekomen. En super geholpen. Waar andere de fiets niet konden leveren heeft fietsenstunt.nl mij beloofd de fiets nog voor haar verjaardag te leveren. En wat beloofd is beloofd de fiets was op tijd helemaal rij klaar geleverd. + goedkoper! hoe mooi is dat! dikke complimenten! Groetjes blije moeder.

Fleur
09-01-2019

Kon niet op tijd leveren

Bood een product aan met 2-5 werkdagen levertijd maar kon het in werkelijkheid pas na 5 weken leveren.

Nathalie
18-12-2018

Persoonlijk en super vriendelijk

Vorige week in de grote winkel in Hoorn geweest. We zijn heel prettig geholpen! Veel keus en goed advies. En ook belangrijk; geen opdringerige verkoop. Erg blij met onze fietsen. Fijne zaak!

14-12-2018

Service is uitstekend!

Half jaar geleden een mooie fiets voor mijn dochter gekocht. Na een half jaar een paar kleine aandachtspuntjes aan de fiets en deze werden direct opgepakt en opgelost. Zeer plezierig contact gehad.

Dafne
13-12-2018

Lang wachten en dan niets meer horen.

Ik heb op 22 augustus een Sparta amazone electrisch besteld en deze zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. Na niets horen zelf contact opgenomen waarbij aangegeven dat de accu niet leverbaar was, deze zou uiterlijk november weer binnen komen. Voor het wachten hebben ze een kleine compensatie gegeven. Nadat november verstreken was weer opnieuw contact met het bedrijf opgenomen maar tot op heden komen er op mails geen reacties meer.

Tot en met november tevreden over het bedrijf en het contact nu vanwege de slechte (geen communicatie) zeer ontevreden. Over de kwaliteit van de fiets en levering kan ik tot op heden niet oordelen.

Freek
10-12-2018

Lijkt op een marktplaats verkoper. Garantie tot aan de deur

Met een gebrek aan mijn Batavus Dinsdag eGo meldt ik mij bij fietsstunt.nl.

Garantie? Nou waarschijnlijk voldeed ik niet aan de garantievoorwaarden want ik zou de fiets toch wel niet onderhouden hebben? Dat was dr eerste reactie.

Dat is toevallig wellicht wel zo. Mag ik de fiets ter beoordeling bij een dealer in de buurt aanbieden? Dat was mijn volgende vraag. Antwoord van fietsstunt.nl: nou regel het dan maar met die dealer.

Ik dacht het niet. Op mijn vraag om nu een concreet te worden wat ik dan wel zou moeten doen om aanspraak te maken op garantie geeft fietsstunt geen enkele reactie ondanks herhaaldelijk verzoek.

Dramatisch dus hoe fietsstunt met klanten omgaat.

Ik voel nu gedwongen andere stappen te ondernemen. Wat mij betreft een absolute afrader dus!