Fit Lovers4 ervaringen

Mi
15-10-2019

Leveren niet

Leveren producten niet af en vervolgens zijn ze niet bereikbaar.
Iemand al eens op de Braamweg nr 80 Soest, langs geweest? dit is het adres waar de retour zendingen naar toe gaan.

Mathilde
25-09-2019

Geen levering bestelling

Reeds 5 augustus heb ik een BH besteld en netjes betaald. Tot heden niets ontvangen en dat is dus 7 weken verder. Op mails wirdt niet gereageerd. Kennelijk geld verdienen zonder levering. Oplichters zijn het dus!#

PT
16-08-2019

Terugzending

Met datum 24 Mei 2019 heb ik gestuurd mijn bestelling Nummer 4271 (booty trainer) terug verzonden x post aangetekend volgens de voorwaarden. Tot heden 16 Augustus 2019
heb ik nog geen bericht noch geen terug betaling ontvangen. Ik heb ze verschillende keren mails gestuurd met kopie van de Post NL terug verzending maar ze reageren niet op mijn bericht.
Wat een slechte service!

Nancy
Nancy
17-04-2019

Leveren niet

Op 1 maart heb ik bij FITLOVERS.NL een bestelling geplaatst en betaald. Op 4 maart krijg ik een e-mail dat het pakket verstuurd wordt. Nu zou je denken een zending van Nederland naar België gaat maar enkele dagen duren. Ze geven een dat de levering tussen de 10-14 dagen zou plaatsvinden. Maar op 5 april had ik nog steeds niet ontvangen. De termijn die ze dan zelf doorgeven is dan ruim voorbij. Ik heb hun hierover dan ook een e-mail gestuurd op 5 april. We zijn nu 17 april en nog steeds geen antwoord, levering of terugbetaling ontvangen.

Welk cijfer geef jij Fit Lovers?