Flexbrow30 ervaringen

Kip
19-07-2019

Levertijd 20 dagen na 2 maanden ontvangen, zeer slechte kwaliteit.

Ik raad iedereen af om hier wat te kopen, levertijd is geen 20 dagen maar 2 maanden, tas was afgeprijsd naar € 29,95 maar is dit echt niet waard, zou er nog geen 5 euro voor geven .

Andrea
Andrea
17-07-2019

Niets bestellen

Mensen alle verhalen hieronder kloppen. Het zijn oplichters. Niets bestellen. En als je uiteindelijk toch iets krijgt is het van inferieure kwaliteit.
Ga aangifte doen bij het lmio. Zie link

Lieke
Lieke
15-07-2019

Slechte service en product niet ontvangen

In mei jl. bestelde ik een anti diefstal rugzak. Nou, omdat hij niet geleverd is hoef ik ook niet bang te zijn voor diefstal. Ze zeggen steeds dat hij geleverd gaat worden, maar tot op heden niets ontvangen. Vandaag een mail gekregen waarin ze zeggen dat hij verstuurd is en ik de tas deze week zal ontvangen.Ben zeer benieuwd!
Maar ik zou niemand aanraden iets bij flexbrow te bestellen.

Marieke
09-07-2019

Bestel hier niets, er wordt niet geleverd.

Zie alle meldingen hieronder.
Ze hebben een Facebook pagina, het zou mooi zijn als ook hier iedereen zijn negatieve berichten zou plaatsen!
En op alle andere review pagina's!

Joos
Joos
05-07-2019

Oplichting

18 mei een zg antidiefstal rugzak besteld. Het is nu 5 juli.na talloze mails nog steeds niets ontvangen. Flexbrow is een onderdeel van https://bouwenmans.nl. Deze zijn niet telefonisch bereikbaar. Je krijgt steeds dezelfde melding dat er wegens drukte geen telefonisch contact mogelijk is en dat je contact formulier moet invullen. Ook via Messenger krijg je een leuke melding van ze: Beste klant, de chat wordt niet gebruikt voor de klantenservice. Via de website kun je contact opnemen of even via (e-mailadres verwijderd) . Het juiste team heeft ook jouw informatie beschikbaar ( iets wat het social media team niet heeft ).:.ik zou graag willen dat er zoveel mogelijk mensen die door dit bedrijf zijn opgelicht contact met mij zoeken via Facebook. Ik ga ze namelijk aangeven voor oplichting. Dit heb ik ze vandaag ook via de mail verteld. Hoe meer mensen er aangifte doen hoe groter de kans dat er iets aan gedaan wordt. Dan zou ik er een gezamenlijke aangifte van kunnen maken. Het is wel belangrijk dat als je hier aan mee wil werken dat je zoveel mogelijk bewijzen van contant met hen hebt, besteldbonnen, betaalbewijzen en data.
Help mee om dit soort oplichting in de ban te doen!

Ed
25-06-2019

Na bijna 2 maanden wachten geen tas

Na dreigen met politie kreeg ik bericht dat ik tot 29 juni moest afwachten. Ook kreeg ik nj wel track en trace nr. Uiterste verbazing toen ik daar zag dat de tas de vorige dag was verstuurd. :-0

Daan
22-06-2019

Scam

9 mei een antidiefstal tas besteld en de tas is nog steeds niet binnen. Enige voordeel is dat de tas dus ook niet gestolen kan worden😒

Nils
Nils
17-06-2019

Rugzak ontvangen

27 mei besteld, 17 juni, vandaag ontvangen. Na alle berichten op deze pagina na 10 dagen een mail gestuurd met de vraag of er sprake is van oplichting. Na 2 dagen antwoord dat er geen sprake is van oplichting. En nu blijkt dat het klopt. Rugzak precies zoals besteld. Wel het idee dat zij het via Ali Express bestellen. Zelfde rugzak alleen voor 9 Euro.

Cynthia
16-06-2019

Bestelling niet ontvangen!

Wat een oplichters. 6 Mei rugzak besteld en tot op heden niets ontvangen. Na vele mailtjes uiteindelijk wel reactie gekregen waarin zij schrijven dat door extreme drukte de levering vertraagd is maar daarna niets meer vernomen of gezien. Pure diefstal en oplichterij!

Elly
Elly
15-06-2019

Wel betaald, niets ontvangen.

Op 7 mei een anti-diefstal rugzak besteld en betaald. Tot op heden nog niets ontvangen. Ben bang dat ik toch nog bestolen ben. E-mail gestuurd en hoor niets.

Han
13-06-2019

Het is een diefstal tas geworden.

Anti diefstal tas besteld.uiteraard betaald maar nooit iets ontvangen . DIEFSTAL
wat een smerige zaakje!

Eva
13-06-2019

Dieven

Vanaf 17 april al aan het wachten op de spiegel,
Ze innen wel geld maar sturen niks op, en als je vragen stelt blokkeren ze je op alle fronten. Oplichters! :(

Trudy
08-06-2019

Tas besteld, betaald en nooit ontvangen!

Op 8 mei een tas besteld, betaald. Tot op heden niets ontvangen.
Men reageert ook niet op de mails!
Pure diefstal dus! Geen tas en geld kwijt
Het gaat hier om een anti diefstal, nou zij zijn zelf de dieven!@

Jack
08-06-2019

Opgelicht?

Ik heb begin mei een tas besteld met een levertijd van 7 tot 20 dagen. (Dat alleen al had een belletje moeten laten rinkelen maar helaas.) nu is het 8 juni en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik heb naar verschillende emailadressen de vraag ‘Wanneer wordt er geleverd gesteld’ maar geen antwoorden gehad. Pure oplichting.

Jet
07-06-2019

25 werkdagen na bestelling geen tas.

25 werkdagen na bestelling nog geen tas. 3 mailtjes gestuurd. Geen reacties behalve standaard zin dat ze zullen gaan reageren. Niet dus. Hen gevonden via instagram. Balen!

Ciska
07-06-2019

Vergrootspiegel

Ciska

Ik wil dit product retour sturen, maar lukt niet, wat een nep zooitje,
Wie weet het wel, retour sturen

Monique
Monique
06-06-2019

Spiegel

Op 13 mei spiegel besteld en tot ophesen niets ontvangen.geen reactie op mails of antwoord op Facebook.jammer

Alyson
Alyson
06-06-2019

Tas.

Ik heb een tas bij hun besteld stond 7 tot 20 dagen ervoor, is voor bij 20 dagen, nog steeds niks ontvangen. Ze antwoord geen mails. Ik bestel bijna noit wat op internet, maar vond de tas zo leuk, weer wat geleerd nooit op internet bestellen.

Re
05-06-2019

Onbetrouwbaar

Op hun site ook een review geplaatst maar die wordt niet vertoond. gebruikte spiegel ontvangen. Direct teruggestuurd. Nooit mijn geld terug gekregen. Bedrijf onbereikbaar. Kosten voor retourzending moeten maken. Kortom oplichters

Sandra
05-06-2019

Pure oplichting !

Nooit iets ontvangen , bedrijf onbereikbaar. Pure oplichting .

Meer Flexbrow reviews
Welk cijfer geef jij Flexbrow?