De ervaring met de klantenservice van dit bedrijf was ronduit teleurstellend. Na het bestellen van 'stickers' op rol, ontving ik in plaats daarvan slechts één enkele sticker.
Hele slechte service, en nog slechtere producten. Ze doen overkomen dat ik van te voren had moeten weten dat de kwaliteit van de producten slecht is, net of ik het dan zou bestellen? De stickers ontvangen zijn niet bepaald goed promotie materiaal, en heb er niets aan. Erkennen dat de kwaliteit beneden peil is zit er niet in.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Massaproductie en onklantvriendelijk! Erkennen eigen fouten niet, wijzen direct en alleen naar de klant. Bestel a.u.b je drukwerk bij Drukwerkdeal, daar zijn ze veel klantvriendelijker en heb ik nooit problemen mee gehad! Wij laten hier nooit meer wat drukken, kleine opsomming: Betaald voor express, blijkt express productie te zijn en niet express levering. Gebeld voor een vraag aan de drukker, zou terug gebeld worden, nooit gebeurd waardoor ik de deadline van 12:00 mistte. Verkeerd geïnformeerd aan de telefoon, dit wordt ontkend.
Flyeralarm: telefoongesprekken worden niet opgenomen dus je hebt geen poot om op te staan.
Top kwaliteit drukwerk en de posters zijn snel geleverd. Ook is de klantenservice vriendelijk en snel bij vragen over het aanleveren van drukbestanden.
Bij Flyeralarm helpen ze je goed met het opmaken van je bestanden als je er zelf niet uitkomt. Altijd snel geleverd en een goede kwaliteit!
Mooie flyers kunnen maken op hun site en direct besteld. Levering ging snel en goed.
Heel goed geholpen door een vriendelijke meneer van de klantenservice. Ik had hulp nodig bij het maken van een drukwerkbestand. Hij heeft me geduldig uitgelegd wat ik moest doen. Het resultaat van de ansichtkaarten was wat ik voor ogen had, ben er blij mee!
Bestelling ging niet goed. Klantenservice heeft het uitstekend opgepakt. Mijn bestand bleek niet te kloppen, maar Flyeralarm heeft me perfect geholpen met de aanpassingen. Posters zien er fantastisch uit.
Prima prijskwaliteitverhouding. En ze hebben tenminste de papiersoorten die ik zoek. De meeste drukkerijen hebben bijna geen papier meer. Flyeralarm lijkt daar geen last van te hebben.
Al jarenlang een trouwe klant. Bestel voor diverse festivals en sportclubs Posters en Flyers. Kan mij dan ook niet vinden in veel van de (oude) onderstaande ervaringen. Verzending is netjes alsmede verpakking en kwaliteit.
Besteld en betaald, maar nietsontvangen. Gemaild, gebeld, er zouden nieuwe gestuurd worden, maar tot op heden niets ontvangen. Wat een nepperij!
Helaas niet zo'n goede ervaring. Het drukwerk ligt buiten het stanswerk waardoor ik de 250 stickers heb kunnen weggooien. Flyeralarm bevestigd dat de tekst buiten het stanswerk ligt maar ze weigeren hier wat aan te doen. Stank voor dank. Ik koop er nooit meer wat.
Na 18! dagen eindelijk mijn etiketten ontvangen. Bestand was precies zo opgemaakt zoals flyeralarm het wenst. Bestand is handmatig goedgekeurd door flyeralarm. Krijg ik de etiketten binnen is de roze cutcontour zichtbaar. Nooit weer bij dit bedrijf!
Flyer Alarm levert snel gezien zij alles laten printen in Duitsland. Tot 3 keer toe werd mijn bestelling binnen een week geleverd. Zonder gedoe kun je vanuit je account gemakkelijk je artwork uploaden. Wat ik erg waardeer is dat ik meer kreeg dan ik had besteld: tot tientallen meer flyers en ansichtkaarten.
Toch moet ik dit zeggen: Flyer alarm is vooral een goede oplossing wanneer je een beperkt budget hebt. De kleuren zijn namelijk grijsachtig en niet levendig, waardoor het drukwerk goedkoop en saai oogt. De kwaliteit van het materiaal is ook niet al te best: de randen van bijna alle visitekaartjes zijn beschadigd waardoor het witte oppervlak is te zien. Ook is er sprake van kleurverschil: de ene helft partij van mijn flyers heeft een hele andere tint kleur groen dan de andere helft – idem dito voor de visitekaarten. De volgende keer ga ik voor kwalitiet.
Dat er bedrijven kunnen bestaan die zo met klanten omgaan als Flyeralarm. onbegrijpelijk! Na het uploaden van mijn bestand via de website bleek het toch niet goed. Na contact met Flyer alarm heb ik ontwerp aangepast en wederom geupload. Zij controleerden het en het bleek nu goed. Ik krijg het drukwerk thuis en wat blijkt. Toch het verkeerde ontwerp. Klote, maar kan gebeuren. Ik probeer contact met ze te zoeken, maar telkens wordt ik afgewimpeld: ik "word teruggebeld" wat niet gebeurd. Ik bel ze meermaals en na ruim 20 minuten in de wacht wordt de verbinding verbroken. Op mail wordt niet meer gereageerd. Ik wordt er gewoon boos door. We zijn nu 3 weken verder en ik heb niks. Ik heb al lang bij een andere drukker mijn spullen moeten laten drukken omdat ik ook verder moet. Compleet kansloos bedrijf; zo ga je niet met mensen om. Als ik dat zo zou doen zou ik het geen half jaar meer volhouden.
Ik heb 2 maal gebeld voor een probleem met een order, 2 maal een dame aan de telefoon die mij terug zou bellen. Tot op heden 7 dagen later, nog niet terugebeld. Klantenservice is werkelijk 0,0.
Vrijdag een set folders besteld, maandagochtend vroeg gebeld wat de levertijd zou zijn omdat overal op de site "overnight" staat. Dat blijkt echter niet bij iedere order zo te zijn. Nu blijkt dat de levering maar liefst nog 9 dagen duurt. Er viel over geen enkele aanpassing van de order te praten dus de folders komen nu veel te laat. Een beetje service/flexibiliteit mag je toch wel verwachten. Voor mij nooit geen flyeralarm meer.
Ben al meer als 12 jaar klant bij Flyeralarm en heb goede ervaringen met ze. Je moet zelf wel wat grafische kennis hebben om de bestanden op de juiste manier aan te leveren en het blijft je eigen verantwoordelijkheid over de kwaliteit van je bestand hoe je die aanlevert. Ik vind het alleen jammer dat je niet van te voren kunt zien hoe je ontwerp op een product eruit komt te zien, want als je het geupload hebt dan zie je alleen het bestand dat je hebt aangeleverd. Ik hoop dat ze dat nog in de toekomst gaan aanpassen. Voor de rest vind ik Flyeralarm een prima bedrijf die het regelmatig goed drukt en aflevert.en als het mis gaat, je normaal contact kan opnemen met een klantenservice die je vriendelijk te woord staat en vaak ook helpt om na te gaan wat er mis is gegaan en het desnoods opnieuw laat drukken. Dat je er zelf achteraan moet gaan lijkt mij meer dan logisch voor een online webshop.
Ik werk al meer dan 20 jaar als grafisch ontwerper en maak en bestel veel drukwerk voor mijn klanten en voor mijzelf. Ik ben zeer tevreden over Flyeralarm. Als je weet hoe je bestanden moet opmaken, dan is het een fluitje van een cent om iets bij hen te bestellen. 1 keer was ik niet tevreden over het eindresultaat (veel zwart in het drukwerk, dat wat vlekkerig was geworden). Direct een compensatie gekregen en het werd opnieuw gedrukt. Ook sturen ze vaak veel meer exemplaren dan je besteld hebt.