Fonq.nl reviews

6.6

Jacolien
24-11-2021

Snelle levering, duidelijke omschrijving product.

Naomi
20-11-2021

Handige site met goede service en kwaliteit!

Carol
16-11-2021

Vaker besteld bij Fonq. Altijd snelle levering. Artikelen worden ook goed verpakt. Ook bij een retour, zeer snelle afhandeling. Netjes! Ik raad deze webshop zeker aan!

Inge
13-11-2021

Maandag maar een deel van de bestelling geleverd. Gelijk een mail gestuurd over het missende deel. Nu 6 dagen later nog steeds geen goede afhandeling. Alleen een mail terug dat ze het aan het uitzoeken zijn. Is de eerste keer dat ik hier iets heb besteld en ook de laatste!

Francien
04-11-2021

Weer een heel mooi overtrek

Super blij mee en een 10 voor het mooie dekbed overtrek, en bezorging.

Daphne
01-11-2021

Hele snelle levering.

Dijana
26-10-2021

Een fijne webshop. Een snelle levering.

Ernest
23-10-2021

Ik bestelde een pannenset op fonq (tefal) die ging kapot binnen 5 maanden. Ik kreeg een giftcard om een nieuwe set te bestellen.

Dat ging 3x fout door een bug in de website. het bedrag werd wel van de giftcard afgeboekt maar de bestelling blijft hangen.

De klantenservice kijkt niet verder dan zijn neus lang is en beloofd constant dat het wel zo besteld kan worden (kan niet als er een bug in het giftcard bestelproces zit).

Daarnaast werd elke keer gezegd dat het bedrag binnen 24uur weer terug wordt gestort op de giftcard. Dat duurt soms weken. de laatste keer al meer dan 2 weken nu.

Ik doe het niet meer, ik denk dat je geld terugkrijgen van een reisorganisatie nog makkelijker is.

Dus als je garantie wil (met een redelijke oplossing) bestel dan bij een andere webshop.

Nathalie
07-10-2021

Snelle levering en makkelijke duidelijke site met normale prijzen

Goede klantenservice

Marit
11-09-2021

Apart en kwaliteit

Mijn bestellingen bij Fonq zijn altijd beter dan ik verwacht.

Daphne
07-09-2021

Top service en snelle levering

Wordt heel snel geleverd en netjes verpakt.

Fijne verstuur en retour voorwaarden.

Fijn ook dat je foto's kan zien van het product bij andere mensen thuis, dan krijg je toch een beter beeld van de producten dan alleen de foto's uit de fotostudio.

Fedor
17-08-2021

Dramatische service

Wacht al meer dan half jaar op een dopje voor een tuintafelpoot voor een tuintafel van het merk Zuiver. Risico op beschadiging. Meerder malen toegezegd nog niet ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn.

Engin
11-08-2021

Goede service en snelle levering!

Geen op- of aanmerkingen. Bestelling, communicatie en levering zoals altijd verwacht van een consument. Altijd tevreden met Fonq!

Angelique
01-08-2021

Snelle levering

Makkelijk de juiste te kiezen

Beste prijs

Snel en volgens afspraak ,afgeleverd door Post NL

Evelien
18-07-2021

Altijd goed

Bij Fonq is de service altijd goed. Snelle levering, precies volgens afspraak. Als er eens iets tegen zit is de klantenservice vriendelijk en wordt je probleem adequaat verholpen. Zo zouden alle webwinkels mogen zijn wat mij betreft!

Gerianne
16-07-2021

Mega snelle service

De bestelling laat geplaatst maar de volgende dag in huis. Wat een ontzettend snelle goed service. Handige site met veel aanbod. En goede prijzen vaak tov de rest op internet.

Marion
05-07-2021

Vlot geleverd!

Prima tevreden met alles!

Harry
01-07-2021

Goede overzichtelijke site met veel producten

De site is overzichtelijk, goede informatie. Goede zoek mogelijkheden.

Michiel
26-06-2021

Breed assortiment, goede info, snelle levering

FonQ is een prettige webshop met een mega breed assortiment mooie merken tegen redelijke prijzen. Content is accuraat en makkelijk vindbaar. Vriendelijke klantenservice