Fonq.nl126 ervaringen

Ingrid
15-02-2021

Snel verzending & goed verpakt!

Prima verpakt en snel bij mij thuis. Mooie lampen.

Vasco
15-02-2021

Zeer tevreden

Zeer tevreden met FONQ!

Bert
Bert
13-02-2021

Top

Zeer breed assortiment, snelle levering, goede ervaringen met Fonq

Margarita
Margarita
13-02-2021

Duidelijke website

Duidelijke website, alles goed vindbaar.

Wilfred

Zeer goede ervaringen

Twee vloerkleden gekocht omdat we niet konden kiezen aan de hand van de foto's. De bij ons interieur best passende uiteindelijk gehouden. Zowel de bezorging als het retourneren gingen gemakkelijk en snel. Werd aan huis bezorgd en ook aan huis opgehaald. Bij het retourneren kreeg ik in eerste instantie een iets te laag bedrag terug (totale korting werd afgetrokken i.p.v. enkel de korting van het geretourneerde vloerkleed), maar na een mailtje te hebben gestuurd werd dat direct hersteld.

Maria

Modern schoonmaken

De goedkoopste site voor een super apparaat. En bezorgd op de volgende dag!

Daniël
Daniël

Geen poespas, gewoon goed

Heldere communicatie. Fijne en duidelijke trac and trace. Geen onzinnige info en mailtjes.

Anne
11-02-2021

Fijne site

Een fijne en overzichtelijke site. Betalen en verzenden verliep soepel.

Anita
Anita

Top geregeld

Super tevreden over de stoel maar zeker ook de kleur.

Lütfiye Karatas
10-02-2021

Fonq is in alle opzichten een geweldige site!

Fonq is betrouwbaar, snel, fijne en goede ondersteuning (klantenservice) doelgericht en persoonsgericht. Ik voel me altijd gehoord en geholpen als ik een vraag stel. Het wordt snel behandeld en gereageerd. Breed assortiment, niet duurder dan anders met soms hele fijne kortingen en verrassingen met bijv verjaardagen. Ik raad shoppen bij Fonq zeker iedereen aan ;)

Celle
10-02-2021

Prima en snelle service en levering

Prima en snelle service en levering. Keurig verpakt en duidelijk mails.

Willem

Mijn eerste ervaring.

Het was de eerste keer vorig jaar dat ik bestelde bij jullie.
Nu ben ik niet iemand van vandaag besteld morgen in huis.
Maar dat gebeurde bij jullie wel smiddags een melding dat het de volgende bezorgd zou worden door een bedrijf die het savonds zou bezorgen.
Dat was even nieuw voor mij en inderdaad op de minuut.
Ik kwam even aan de praat met de bezorger en toonde zelfs medelijden naar hem toe.
Zo laat nog zei ik het had morgen ook gemogen hoor.
Hij begon te lachen en zei wij bezorgen alleen maar savonds.
Kijk dat is service en ik heb inmiddels meerdere dingen besteld bij jullie.
Grandioos het bestellen maar ook het leveren en ook de klantenservice.

Samantha
08-02-2021

Fijne website

Veel aanbod, helaas niet van elke pannenlijn alle pannen verkrijgbaar. De bestelling is wel op tijd geleverd, zoals aangegeven. Ook niet duur meer, zoals vroeger. Nu soms zelfs betere prijzen dan bij de concurrent!

Lenie
08-02-2021

Alles keurig verzorgt en afgeleverd.

Mijn mening is dat je altijd eerst op Fonq.nl moet kijken naar hun assortment!

Madelon
05-02-2021

Goede en snelle service

Een bank+hocker besteld via Fonq. Heel erg tevreden, ook over de klantenservice die ik voorafgaand de bestelling nog aan de telefoon had. Geleverd door PostNL+ wat erg goed is bevallen. Ik zou zeker nogmaals iets vis Fonq bestellen.

Noa
Noa
04-02-2021

Heerlijk dekbed

Wat een geweldig leuk dekbed, heerlijk zacht en prachtige kleuren! Top aankoop

Mia
04-02-2021

Zeer goede website

Prima verzorgd, goed verpakt, snelle levering

Nancy
03-02-2021

Fijne webwinkel

Fonq heeft mooie producten en van goede kwaliteit. Wel wat aan de prijzige kant maar vaak wel voor fijne producten. Levering was ook erg snel en heel goed te volgen.

Dennis
Dennis
02-02-2021

Snelle levering, groot aanbod

Bestel regelmatig bij Fonq en vind het grote aanbod erg fijn. Zoveel keuze en veelal voor zo laat bestelt de volgende dag in huis. Ik ben tevreden

Merlot
28-01-2021

Super service

Mijn pakket werd met hun eigen bezorgservice geleverd. Netjes op tijd en ik werd goed op de hoogte gehouden. Alles kwam netjes aan, en dat met de kerst!

Welk cijfer geef jij Fonq.nl?