Fonq.nl reviews

Heerlijke stoel

Snelle levering, goed product

Eymert
20-04-2021

Laten het buiten verkopersgarantie (maar binnen wettelijke garantie) afweten.

Ik heb al diverse malen iets via Fonq besteld. Tot nu toe was de ervaring altijd wel positief: Ruim assortiment, concurrerende prijzen en snelle verzending.

Helaas blijkt echter dit zeer ruimte assortiment wel een prijs te hebben: 2,5 jaar terug een drietal buiten-armaturen voor verlichting gekocht. Best dure producten, die verder ook wel degelijk aanvoelden. Van de week bungelde 1 armatuur aan z'n bedrading aan de muur. De 'grondplaat' (die op de muur zit en waar de bedrading doorheen komt) was afgebroken op de plek waar het armatuur erop geschroeft zit. De fabrikant heeft reserve onderdelen in de catalogus staan en ik ben bereid daar zelfs wat voor te betalen. Maar helaas, Fonq wil helemaal níets doen om mij aan het reserve onderdeel te helpen. Blijkbaar is een lamp armatuur volgens Fonq afgeschreven na 2 jaar en hoeven zij daar dan verder totaal geen oplossing meer voor te bieden.

Annika
11-04-2021

Als je op zoek bent naar iets bijzonders.

Bij Fonq kun je altijd wel een geweldig item vinden voor in je huis, net even een beetje anders en speciaal, dat maakt shoppen bij Fonq een leuke ervaring!

Ellie
Ellie
10-04-2021

Snelle levering en top product

Snelle levering en top product

Daniëlle
06-04-2021

Top verpakt

Bijzonder fotolijstje besteld. Ivm breekbaar goed verpakt en zeer snel geleverd!

Bianca
05-04-2021

Alleen maar goede ervaringen met Fonq

Makkelijke website die altijd goed werkt. Vanaf bestelling tot levering altijd goede communicatie. Mijn nummer1 woonwinkel

Kelly
23-03-2021

Mooie fauteuil

Mooie chique fauteuil. Stoel heeft een mooie brede zit en zit lekker. Ik wist niet goed hoe olijfgoud er in het echt uit zag, maar ik zou het vergelijken met (wat lichter dan) taupe. Het geld zeker waard!

Rickert
21-03-2021

Snelle service

Prima assortiment en super snelle service

Sanne
20-03-2021

Super snelle levering

Topp snel en fijn

Anke
19-03-2021

Fonq maakt online shoppen nog leuker

Al vaker bij Fonq gekocht en altijd een prima service en snelle levering. Zeer concurrerende prijzen en vaak goede aanbiedingen.

Echt een aanrader!

Lara
17-03-2021

Snelle levering, makkelijk retour.

Fijne webshop! Snelle levering, goede product aanbevelingen & eenvoudig retourneren.

Maroesja
13-03-2021

Een aanrader!

Winkel met een mooi assortiment en meestal goede prijzen. Wel jammer was is dat wij meerdere keren producten wilden hebben die constant opnieuw waren uitverkocht, maar dat kan gebeuren. De service is heel goed, de producten worden op tijd geleverd, een aanrader!

Ida
Ida
11-03-2021

Had voor m,n dochter tuinstoelen bestelg

Bestelling gedaan en die was snel bezorgd wat idiaal was

Lisanne
07-03-2021

Super snelle levering en goed verpakt!

Binnen een dag hadden we onze kraan al thuisbezorgd, in de avond. Heel fijn dat deze optie er is!

Rogier
06-03-2021

Snel en klantvriendelijk

Na de bestelling een duidelijke communicatie en snelle afhandeling. Ben zeer tevreden. Geen poespas maar spijkers met koppen. Zoals t hoort.

Vanti

Service

Site is makkelijk en heeft veel leuke producten. Snelle service en goede prijzen!

Brigitte

Altijd goed!

Goede service, snelle levering, altijd netjes in gepakt en duurzame producten. Elke keer als ik geld aan een mooi product van fonq koop is het zeker mijn geld waard!

Stef
05-03-2021

Alles voor je huis op een plek.

Fonq heeft zeer veel leuke en mooie spullen op een plek. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Ik ga hier vaker shoppen!

Martijn
03-03-2021

Prima totdat er wat mis is.

Site werkt goed, fotos van klanten maken het makkelijk. Bezorging is slecht. Klantenservice maalt het allemaal niets, vrij brutaal en helpt je simpelweg niet. Kortom; leuk als er niets met de bezorging/producten mis is. Ik bestel hetzelfde wel ergens anders.

Harmke
24-02-2021

Sidetabel

Besteld en al 2 dagen later in huis

Vind erg netjes zou ik zeker aan bevelen