Fonq.nl reviews

6.6

Ida
11-03-2021

Had voor m,n dochter tuinstoelen bestelg

Bestelling gedaan en die was snel bezorgd wat idiaal was

Lisanne
07-03-2021

Super snelle levering en goed verpakt!

Binnen een dag hadden we onze kraan al thuisbezorgd, in de avond. Heel fijn dat deze optie er is!

Rogier
06-03-2021

Snel en klantvriendelijk

Na de bestelling een duidelijke communicatie en snelle afhandeling. Ben zeer tevreden. Geen poespas maar spijkers met koppen. Zoals t hoort.

Vanti

Service

Site is makkelijk en heeft veel leuke producten. Snelle service en goede prijzen!

Brigitte

Altijd goed!

Goede service, snelle levering, altijd netjes in gepakt en duurzame producten. Elke keer als ik geld aan een mooi product van fonq koop is het zeker mijn geld waard!

Stef
05-03-2021

Alles voor je huis op een plek.

Fonq heeft zeer veel leuke en mooie spullen op een plek. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Ik ga hier vaker shoppen!

Martijn
03-03-2021

Prima totdat er wat mis is.

Site werkt goed, fotos van klanten maken het makkelijk. Bezorging is slecht. Klantenservice maalt het allemaal niets, vrij brutaal en helpt je simpelweg niet. Kortom; leuk als er niets met de bezorging/producten mis is. Ik bestel hetzelfde wel ergens anders.

Harmke
24-02-2021

Sidetabel

Besteld en al 2 dagen later in huis

Vind erg netjes zou ik zeker aan bevelen

Wendy
20-02-2021

Zo blij dat ik toch heb durven bestellen.

Tafeltjes en een poef van een plaatje komen vond ik spannend. Gelukkig staan er duidelijke afbeeldingen en beschrijvingen bij de producten. Toch besteld. Moest even langer geduld hebben vanwege de drukte, maar werd hierover duidelijk geïnformeerd. Heel blij met de tafeltjes en poef!

Jasper
16-02-2021

Prima online woonwinkel met veel keus

Kwam hier terecht door een cadeaubon en was verrast door de prettige manier van shoppen, veel producten, goede aanbiedingen en zeer goede service. Aanrader wat mij betreft!

Ingrid
15-02-2021

Snel verzending & goed verpakt!

Prima verpakt en snel bij mij thuis. Mooie lampen.

Vasco
15-02-2021

Zeer tevreden

Zeer tevreden met FONQ!

13-02-2021

Top

Zeer breed assortiment, snelle levering, goede ervaringen met Fonq

Margarita
13-02-2021

Duidelijke website

Duidelijke website, alles goed vindbaar.

Wilfred

Zeer goede ervaringen

Twee vloerkleden gekocht omdat we niet konden kiezen aan de hand van de foto's. De bij ons interieur best passende uiteindelijk gehouden. Zowel de bezorging als het retourneren gingen gemakkelijk en snel. Werd aan huis bezorgd en ook aan huis opgehaald. Bij het retourneren kreeg ik in eerste instantie een iets te laag bedrag terug (totale korting werd afgetrokken i.p.v. enkel de korting van het geretourneerde vloerkleed), maar na een mailtje te hebben gestuurd werd dat direct hersteld.

Maria

Modern schoonmaken

De goedkoopste site voor een super apparaat. En bezorgd op de volgende dag!

Daniël

Geen poespas, gewoon goed

Heldere communicatie. Fijne en duidelijke trac and trace. Geen onzinnige info en mailtjes.

Anne
11-02-2021

Fijne site

Een fijne en overzichtelijke site. Betalen en verzenden verliep soepel.

Anita
10-02-2021

Top geregeld

Super tevreden over de stoel maar zeker ook de kleur.

Lütfiye Karatas
10-02-2021

Fonq is in alle opzichten een geweldige site!

Fonq is betrouwbaar, snel, fijne en goede ondersteuning (klantenservice) doelgericht en persoonsgericht. Ik voel me altijd gehoord en geholpen als ik een vraag stel. Het wordt snel behandeld en gereageerd. Breed assortiment, niet duurder dan anders met soms hele fijne kortingen en verrassingen met bijv verjaardagen. Ik raad shoppen bij Fonq zeker iedereen aan ;)