Fonq.nl reviews

6.6

Celle
10-02-2021

Prima en snelle service en levering

Prima en snelle service en levering. Keurig verpakt en duidelijk mails.

10-02-2021

Mijn eerste ervaring.

Het was de eerste keer vorig jaar dat ik bestelde bij jullie.

Nu ben ik niet iemand van vandaag besteld morgen in huis.

Maar dat gebeurde bij jullie wel smiddags een melding dat het de volgende bezorgd zou worden door een bedrijf die het savonds zou bezorgen.

Dat was even nieuw voor mij en inderdaad op de minuut.

Ik kwam even aan de praat met de bezorger en toonde zelfs medelijden naar hem toe.

Zo laat nog zei ik het had morgen ook gemogen hoor.

Hij begon te lachen en zei wij bezorgen alleen maar savonds.

Kijk dat is service en ik heb inmiddels meerdere dingen besteld bij jullie.

Grandioos het bestellen maar ook het leveren en ook de klantenservice.

Samantha
08-02-2021

Fijne website

Veel aanbod, helaas niet van elke pannenlijn alle pannen verkrijgbaar. De bestelling is wel op tijd geleverd, zoals aangegeven. Ook niet duur meer, zoals vroeger. Nu soms zelfs betere prijzen dan bij de concurrent!

Lenie
08-02-2021

Alles keurig verzorgt en afgeleverd.

Mijn mening is dat je altijd eerst op Fonq.nl moet kijken naar hun assortment!

Madelon
05-02-2021

Goede en snelle service

Een bank+hocker besteld via Fonq. Heel erg tevreden, ook over de klantenservice die ik voorafgaand de bestelling nog aan de telefoon had. Geleverd door PostNL+ wat erg goed is bevallen. Ik zou zeker nogmaals iets vis Fonq bestellen.

Noa
04-02-2021

Heerlijk dekbed

Wat een geweldig leuk dekbed, heerlijk zacht en prachtige kleuren! Top aankoop

Mia
04-02-2021

Zeer goede website

Prima verzorgd, goed verpakt, snelle levering

Nancy
03-02-2021

Fijne webwinkel

Fonq heeft mooie producten en van goede kwaliteit. Wel wat aan de prijzige kant maar vaak wel voor fijne producten. Levering was ook erg snel en heel goed te volgen.

02-02-2021

Snelle levering, groot aanbod

Bestel regelmatig bij Fonq en vind het grote aanbod erg fijn. Zoveel keuze en veelal voor zo laat bestelt de volgende dag in huis. Ik ben tevreden

Merlot
28-01-2021

Super service

Mijn pakket werd met hun eigen bezorgservice geleverd. Netjes op tijd en ik werd goed op de hoogte gehouden. Alles kwam netjes aan, en dat met de kerst!

Ben
27-01-2021

Zeer slecht bedrijf zeker GEEN AANRADER !

Wij hebben in November 2020 een bankstel en hoekbank besteld via Fonq. op de website stond vermeld dat de bank en hoekbank op voorraad was. Aansluitend hebben wij tegelijk via Fonq 2 vloerkleden besteld ook hier stond bij vermeld dat ze op voorraad waren! maar wat blijkt nu we krijgen 1 week daarna een bericht dat alleen 1 bank op voorraad was en dat ze die konden afleveren.

Op de andere hoekbank en vloerkleden wachten we nog steeds tevergeefs, wel hebben we totaal al in November al € 7.500 betaald via de website van Fonq.

Ik heb vanmorgen nog maar eens keer een rappel gestuurd en dit is wat ze telkens als antwoord geven (zie onderstaande tekst) schandalig bedrijf ,advies is koop hier nooit iets want je gaat er spijt van krijgen .

Bedankt voor uw reactie. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

Wat vervelend om te horen dat u uw Zuiver Summer Hoekbank nog niet heeft ontvangen. Helaas blijkt dat wij uw Zuiver Summer Hoekbank nog niet hebben ontvangen. We hebben met spoed de levertijd opgevraagd. Zodra wij meer informatie hebben, laten wij het u direct weten.

Onze excuses voor deze vertraging en dat we u niet eerder hierover op de hoogte hebben gebracht.

Met vriendelijke groet,

Pam

Medewerker klantenservice

Sanne
19-01-2021

Snelle levering en keurig verzorgd

Ik heb net voor de kerst een afvalbak besteld van Josph Joseph en het werd snel geleverd ondanks alle drukte. Goed verpakt, geen enkele negatieve opmerking. Ben zeer tevreden.

Charlotte
18-01-2021

Ruime design keuze

Fonq heeft een ruime keuze aan design meubelen en accessoires. Ik zou het aanbevelen als je van VT wonen achtige sfeer houdt. Service is altijd goed, snel en betrouwbaar.

Benigna
17-01-2021

Een veelzijdige website

Ik ben een heel tevreden klant bij Fonq : een website die die een aanbod heeft van dagdagelijkse benodigdheden tot decoratie voor het hele huis. Ook een mooie inspiratiebron.

Hans-Robert
16-01-2021

Echte klantenservice

Zo vaak wordt je om een review gevraagd nadat een bedrijf in staat is geweest om een pakje te leveren. Dat zegt natuurlijk niets.

Maar als je de klantenservice een keer nodig heb dan weet je tenminste echt waar je aan toe bent.

De klantenservice is bij fonQ helemaal top. Je kunt gewoon bellen en iemand spreken. Dat telefoonnummer is ook niet verborgen, dus als je liever belt dan mailt, dan kan dat gewoon.

En de service zelf, die is echt helemaal super.

Een aanrader dus!

Brenda
14-01-2021

Met Fonq mooie artikelen voor je honk!

Diverse malen een bestelling bij Fonq gedaan, zelfs voor ons huis in Spanje, destijds werd er door Fonq nog in Spanje geleverd!

Renske
11-01-2021

Goede webshop

Super complete webshop met perfecte service

Ilse
10-01-2021

Ruim assortiment

Ruim assortiment. Levering volgens afspraak

Franka
06-01-2021

Snelle levering

Ondanks dat ik mijn bestelling in de topdrukte van kerst en corona gedaan heb, was mijn bestelling binnen de beloofde tijd in huis (voor 20:00 besteld, morgen in huis). Je krijgt netjes updates over je bestelling en je kunt zelfs aangeven dat de bezorger moet aankloppen ipv aanbellen (bijvoorbeeld vanwege slapende kinderen). Erg klantvriendelijk Fonq, bedankt.

Helen
03-01-2021

Snelle service, fijne website

Met de feestdagen besteld met het idee dat het er met Nieuwjaar wel zo'n beetje zou zijn. Maar niets was minder waar! Erg snelle levering, fijn werkende website en goede communicatie.