Fonq.nl reviews

6.6

18-10-2020

Beste woon bestelsite die er is

Geweldig, duidelijke omschrijvingen met mooie foto's .

Super snelle levering!

Thijs
17-10-2020

Waardeloze organisatie

Op 18 augustus een bank gekocht met 3 weken levertijd, na 3 weken besloten te bellen om te vragen wat de status van de levering is. Deze is vertraagd, maar onbekend hoelang. Ik word ook niet op de hoogte gehouden door FonQ. Uiteindelijk na 3 telefoontjes 1 week later wordt de bank na 4 weken beschadigd geleverd.

Bank weer teruggestuurd op advies van Fonq en ze zouden een nieuwe bank bestellen die ook weer na 3 weken zou komen, ondanks dat wij al uit gingen van 4 weken.

Vandaag na 4 weken maar weer eens naar de klantenservice gebeld om te vragen wanneer de bank komt. "Hij staat ingepland voor 3 november, maar dit is niet zeker.", was het antwoord.

In de tussentijd hebben we ook salontafeltje gekocht wat beschadigd was van Fonq en ook teruggestuurd.

Gezien FonQ zich niet aan levertijden houdt en klanten weigert op de hoogte te houden van vertragingen of problemen kan ik iedereen aanraden om nooit bij FonQ te bestellen.

Waardeloze organisatie waar wij nooit meer zullen kopen.

Jip
15-10-2020

Fijne webshop

Mooie producten, snelle levering, makkelijk retourzenden.

Aart
09-10-2020

Douche artikelen

Fijn dat Fonq vaak een aantal artikelen in de schijnwerpers zet in de nieuwsbrief, zodat je niet altijd eindeloos hoeft te zoeken.

Snelle, vlotte service!

07-10-2020

Mooie producten, snel verstuurd

Een aanrader. Mooie producten, snel verstuurd.

Degelijk ingepakt. Goede tracking.

Michelle
02-10-2020

Top service

Kreeg per abuis een kapot kastje bij levering. Fotootje gemaakt van kapotte onderdeel en kreeg meteen nieuwe toegestuurd die ik binnen enkele dagen ontving.

Sandra
30-09-2020

Betrouwbaar en innovatief

Leuke producten, prima levering.

Sandra
28-09-2020

Altijd goed

Heldere site, verloop bestelling is helder en snelle levering. Goed beschermd ingepakt. Al regelmatig bij FonQ besteld, altijd goed!

Julian
27-09-2020

Goede servixe en mooie producten

Ik heb een prullenbak besteld waar helaas een deuk in zat. Na deze teruggestuurd te hebben (kleine moeite) kreeg ik de volgende dag al een confirmatie van ontvangst, en is de nieuwe prullenbak diezelfde dag nog verstuurd. De dag erop kreeg ik hem op mijn deurmat, dit keer zonder deuk ;).

JT
06-09-2020

Lamp

Mooie lamp gekocht. Heel tevreden

Rianka
31-08-2020

Goede productweergave en snelle levering

De klok werd de volgende dag geleverd, zelfs gratis in de avond en correcte aflevering.

Goede foto’s, juiste weergave van het product.

26-08-2020

Snel geleverd voor de beste prijs!

Plafondventilator besteld bij Fonq.nl. Deze werd de volgende dag reeds geleverd in een stevige verpakking. Het artikel functioneert perfect en Fonq.nl had de beste prijs.

Pien
26-08-2020

Supersnelle levering, goed verpakt

Zoals beloofd: volgende dag in huis. Bericht met track&trace; in the spot te volgen. Supergoed verpakt.

Olena
24-08-2020

Volgende dag leveren? NOOIT!

Volgende dag leveren? NOOIT!

Never again!

Ik was bbq besteld voor cadeautje. Bijna een maand later - geen bbq ontvangen.

NOOOOIT!

Marjan
22-08-2020

Wat is er met Fonq aan de hand?

Op een zondag 2 artikelen besteld die volgens de info op de site op voorraad waren en de volgende werkdag thuis bezorgd zouden kunnen worden. Ik wilde ze echter ophalen in de showroom in Utrecht. Na 6 dagen nog steeds geen bericht. Telefonische bereikbaarheid zero. Wat gaat hier fout?

Overigens was ik in het verleden altijd heel tevreden over Fonq. Snelle levering (toen ook zelf ophalen) en geen gedoe bij retourneren. Dus wat is er aan de hand?

Sanne
21-08-2020

Wij bestellen volgende keer weer bij Fonq

Handig zoeken naar een pannenset met de gewenste criteria, in een paar klikken besteld en vlot binnen. Prima service!

Ano
13-08-2020

Niet doen!

Op woensdag avond 5-8 een bbq van €600 besteld.

2 op voorraad levertijd 1-3 werkdagen op de bevestiging staat zelfs 1-2 werkdagen.

Na betaling krijg ik pas 48 uur later op vrijdagavond laat te horen dat e.e.a. er een vervoerder is ingeschakeld. Geen contactgegevens en Track en trace werkt pas op de dag van leveren! Uiteindelijk pas woensdag de BBQ ontvangen.

Tussendoor is FonQ telefonisch niet te bereiken en op de voorgestelde e-mail wordt niet gereageerd.

ADVIES: Zoek gewoon de winkel van hun zakenpartner op en bestel daar!

Janine
12-08-2020

Slechte service, nooit meer

Bestelde een salontafel Hk Living, na lang wachten en diverse oproepen, ieder keer in wacht ca.10 minuten, werd de tafel geleverd. Twee Franstalige bezorgers , beschadigde doos. Bij het openen slechts 2 van de 4 benodigde schroeven ergens los in de doos. Het riet was beschadigd is waarschijnlijk een vorige retour van een klant geweest. Klacht ingediend en na 5 telefoontjes en diverse mails krijg ik een mail waarop ik de foto's moet doorsturen. Lukt me echter niet. Hopeloos ? Nooit meer .

Rudi
08-07-2020

Grote boevenclub

Fonq verkoopt wel parasols, incasseert het geld en bij problemen schuiven ze het af op hun verkooppartner(vidaxl), zelfs als parasol (na zeer slechte uitlevering vorig jaar, de zomer was al deels om) binnen een jaar stuk gaat, en op levensgevaarlijke wijze doormidden breekt; kortom compleet waardeloze service en ontloopt elke verantwoordelijkheid

Jammer dat ik ze géén nul sterren kan geven.want meer verdienen ze daar echt niet, nooit meer fonq en nooit meer vidaxl want die proberen alleen maar te discussiëren via mail in de hoop dat je uiteindelijk opgeeft

Caroline
06-07-2020

Kapot geleverd artikel en Fonq geeft niet thuis!

Dure BBQ van €500,- bij Fonq gekocht. Tijdens in elkaar zetten bleek 1 onderdeel defect te zijn. Nu al ruim 3 weken bezig om een nieuw onderdeeltje te krijgen.

Zij verschuilen zich achter Campingaz (die zou niet reageren) en Campingaz (die op mijn mails wel reageert) verwijst mij naar Fonq. Zo neemt niemand zijn verantwoording. Als ik de klantenservice (via FB messenger, want telefonisch en mail onbereikbaar) van Fonq moet geloven ligt het niet aan hen, maar aan alle leveranciers waar zij mee samenwerken, want die reageren allemaal niet.Yeah right.