10van de 10

Foodelicious1 ervaring

Mw. Henriëtte
22-08-2020

Uitstekend!

Als vrouw ( brunette) met mijn meisjesnaam Swartz, mijn eigen naam. Geboren en getogen Rotterdamse( 1959) een mix van Duits, Frans, Engels, Spaans en Portugees met Indische roots. Twee blikken olijfolie ( geel& groen) Betis voor dagelijks gebruik besteld. De winkel zit in Rotterdam❤️ Ik heb het besteld met mijn iPhone6 S Safari Apple ID( winkels, online, reviews) Ook heb ik als vrouw een MacBookPro( iCloudMail) Safari Apple ID. Vandaag besteld, de volgende dag geleverd! Goed verpakt. Een lief bedankt kaartje bijgevoegd en twee kaartjes met recepten.En een leuke kaart. Dank Liselotte & team Foodelicious❤️💋💋💋💋💋
Mevrouw Henriëtte Swartz B.Ed
Bachelor of Education, 14 jaar lerares in Rotterdam en in ‘tHarde. St. Jeanne d’Arcschool, groep6,7 en 8. Hogeschool Hotelmanagement, eigen bureau gehad in interieuradvies/ tuinontwerp en Kunstgeschiedenis UvA. Getrouwd met de heer Meindert Munnik( Schiedam) Officier Artillerie, ingenieur en MBA. Oud ondernemer Informatietechnologie( Munnik-Swartz Holding) Onze achternamen! Munnik van Meindert en Swartz van mij ( Henriëtte) Hij heeft gmail en een Samsung( ASUS)

Welk cijfer geef jij Foodelicious?