Freo3 ervaringen

Jsurfen
06-03-2018

Freo leningen

Zeer slechte ervaring met deze groep van leugenaars. Zeggen dat het mogelijk is en uiteindelijk naaien ze je door alles af te haken. Ze zouden doorlopen krediet overnemen dmv persoonlijke lening. Dat krediet zou iets te hoog zijn, maar als ik eventjes daarvan €3000,- zou inlossen zou het geen probleem zijn. Dus aan deze wensen van hun voldaan en opnieuw de 2de aanvraag ingedient. Alle gewenste documenten stukken en bewijzen aangeleverd. Alles zou in orde zijn. Ineens willen ze een extra loonstrook zien en wijzen alles af!

Gewoon 2 aanvragen met antwoord dat het mogelijk is! Slaat gewoon nergens op. Kunt veel beter bij je adviseur of je bank informeren, daar heb je meer mogelijkheden dan bij deze organisatie.

Chris
31-08-2012

Ik heb uitstekende ervaring met FREO. Vanaf het eerste moment (aanvraag via internet), het telefonische gesprek over de lening zelf, tot aan de betaling verliepen heel soepel. Ze waren eerlijk en helder over hun producten en de rente is gewoon heel erg laag. Ik vind FREO in ieder geval een aanrader. Ik wil het doorlopend krediet tussentijds versneld aflossen. Daar heb ik nog geen ervaringen mee, maar ga ervan uit dat dit ook soepel verloopt. Nogmaals: top!

William
25-11-2011

Een goede goedkope krediet verstrekker, aan het begin willen ze redelijk wat papieren zien. Maar na wat moeite te doen om alles netjes toe te sturen krijg je er ook wat voor terug. Ik heb een persoonlijke lening bij Freo lopen. Mijn vrouw en ik hadden al heel wat offertes gedaan. Toen wij zagen dat dit bedijf onderdeel is van de Rabobank. Dat wekte bij ons meteen vertrouwen ook omdat wij onze betaalrekeningen bij de rabobank hebben lopen. Ik betaal nu 5,9% rente, waar ik bij een andere krediet verstrekker al snel op de 8% zat. Toen wij de offerte plaatsen kregen we de volgende dag al een telefoontje van Freo. Erg snelle service, verder hebben wij nog niks met de klantenservice te maken gehad.
Voor een goede, goedkope, betrouwbare krediet verstrekker raad ik Freo aan!

Welk cijfer geef jij Freo?