Fruugo reviews

2.7
Brigitte
06-09-2023

Een bestelling gedaan op 09/08/2023 de verwachte leveringsdatum tussen 23/08 en 31/08/2023 vandaag 6 september en nog steeds niets ontvangen kan zelfs de zending niet meer volgen sinds 24 augustus en laten niets weten gewoon schandalig en we spreken wel over een behoorlijk bedrag . ( Indien geen antwoord dienen we een klacht in )

Sanne
06-09-2023

Ik had een love on tour hoodie besteld want hij was op alles uitverkocht, zag er priem uit op de foto maar alles is verkeerd geschreven. Beschadigingen van de letters, hoe verkopen ze dit nog? Dit is toch erg. En ik kan hem ook niet terugsturen want de kosten naar china toe zijn heel duur.

Susan
04-09-2023

Bestellen gaat makkelijk, verzending duurt heeeeel lang, bezorging hierdoor niet te voorspellen, artikel niet ontvangen, geld kwijt. Je kunt geen contact opnemen behalve via een chatbot. Niets bestellen hier!

Clara
01-09-2023

Niet bezorgd en geen geld terug. Afzetters!

Laqueen
29-08-2023

Ik heb een mooie tas besteld en door al deze negatieve reacties gaf ik de hoop op dat mijn tas niet zou arriveren.tot mijn verbazing heb ik mijn tas netjes op tijd ontvangen.en ik ben er heel erg blij mee.ik vind het zo jammer dat sommige negatieve reacties fruugo ten gronde richten.

Ff
29-08-2023

Let op. Niets bestellen hier. Zelfs voor een klein bedrag wordt je later opgelicht voor de douanekosten.

Tessa
18-08-2023

Ik heb 2 tassen besteld maar nog niks gehad.

wel een trackingscode ontvangen maar de zending is niet terug te vinden om de code niet goed is. fruugo zelf is niet te bereiken.

wat een kut bedrijf!

Crystal
11-08-2023

Ik had voor mijn zoontje een fotocamera besteld en betaald. Deze is nooit aangekomen. Je kunt dan als klant een mail sturen, maar je krijgt alleen maar een automatisch antwoord om rond het huis te zoeken, bij de buren te vragen en na vraag te doen bij het postkantoor. Schandalig vind ik het. KOOP er NOOIT meer iets.

George
10-08-2023

Hard disk besteld. Het is niet geleverd maar ik krijg een email dat het afgeleverd is.

Geen kans om te emailen of bellen.

Het is een frauduleuze website.

Maarten
02-08-2023

Slechte onbetrouwbaar bedrijf! heb een artikel besteld wat uit china kwam en niet goed is! wil(de) het terug sturen, maar dat lukt(e) niet! kon fruugo niet bereiken! en nu na drie maanden krijg ik bericht dat ze niets voor mij kunnen doen! het zijn ladelichters, geboefte van de hoogste plank!

Niets bij hun kopen en/of bestellen!

Bij hun bestellen is door hun worden bestolen!

Anouk
31-07-2023

Mijn product bij Fruugo besteld en nooit ontvangen. Via een google search lees ik ergens dat Fruugo zegt dat je zelf de verkoper moet benaderen als je het product niet hebt ontvangen. Nou mijn verkoper zit in China en behalve een Chinese naam, zit er geen contactgegevens bij oid. denk dus dat ik opgelicht ben 😅

Dusss Fruugo, No Go!

Geer
31-07-2023

NIET bestellen hier!

Alles komt uit china waardoor het weken duurt voordat je je artikel binnen krijgt en indien niet goed moet ook weer retour naar China. Belachelijke retourkosten.

NIET bestellen hier!

2 maanden gewacht,niets geleverd,geen contact mee te krijgen. Oplichters

Irene
29-07-2023

Er wordt niet geleverd. Twee keer een bericht gestuurd. Krijg je als antwoord dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Niet dus. Nog maar keer geprobeerd. Kijken of het nu wel lukt.

Mijn geld ben ik kwijt. Nooit meer bestellen hier.

Loes
29-07-2023

Slecht. Niet bij hun bestellen. Ik heb mijn product nooit ontvangen. Ze zijn ook niet bereikbaar om dit na te gaan.

Anja
27-07-2023

Bestel daar NOOIT IETS.ROTZAKKJEN als je iets wil retouneren mag je 3 maanden mailen voor je eindelijk een retourformulier eens krijgt.En de koste die zijn belachelijk hoog want het moet naar china.VUILE OPLICHTERS.

Lut
26-07-2023

Niet te vertrouwen, ultra slechte communicatie!

We hebben onze zeepdispensor besteld op 5 juni. Na weken wachten lijkt het eindelijk aan te komen. Maar ineens bleek op de track and trace dat onze dispensor terug naar de expediteur is verzonden. Waarom? Dat mag Joost weten. Contact met hen is niet mogelijk, dwz geen telefoon, geen email adres. niets nada. Intussen al enkel weken verder en hebben we nog altijd ons geld niet terug. Dit is dan ook de laatste keer dat ik bij hen iets bestel.

24-07-2023

Ze verkopen een Galaxy Buds 2 Pro.

Ik heb het besteld en kwam achter dat het een nep product is.

Direct een bericht gestuurd dat ik het wil annuleren.

Het enige wat Fruugo deed is dit bericht doorgeven aan de verkoper Hk Seiki Electromechanical Equipment die in Hongkong is gevestigd.

Die heeft mijn bestelling nog steeds niet geannuleerd.

Aan Fruugo heb je dus in dit soort gevallen niks aan!

Arthur
20-07-2023

Iets besteld voor de auto het product voldeed aan de verwachting maarrrrrr wie schets mijn verbazing het bedrag werd 2x zo hoog als op de site vermeld

Sietske
18-07-2023

Orthopedische sandalen besteld van premium leer(?)

Kwamen op zich sneller dan was aangegeven.

Schoenen op elkaar geprakt met plastic zakje eromheen.

Man, man.wat een verschrikkelijke baggerzooi van smerig plastic!

Hier wil je nog niet dood in gevonden worden met dit aan je voeten, je schaamt je dood!

Doet Fruugo niet aan een beetje kwaliteits controle?

Terugsturen naar China erg omslachtig en kost net zoveel als de hele sandaal!

Echt schandalig hoe dit bdrijf te werk gaat, om zulke troep naar mensen te sturen!

Foto's van die sandalen is pure misleiding! In werkelijkheid zien de sandalen er iets anders uit! Schande!😡