Fruugo reviews

2.7
24-07-2023

Ze verkopen een Galaxy Buds 2 Pro.

Ik heb het besteld en kwam achter dat het een nep product is.

Direct een bericht gestuurd dat ik het wil annuleren.

Het enige wat Fruugo deed is dit bericht doorgeven aan de verkoper Hk Seiki Electromechanical Equipment die in Hongkong is gevestigd.

Die heeft mijn bestelling nog steeds niet geannuleerd.

Aan Fruugo heb je dus in dit soort gevallen niks aan!

Arthur
20-07-2023

Iets besteld voor de auto het product voldeed aan de verwachting maarrrrrr wie schets mijn verbazing het bedrag werd 2x zo hoog als op de site vermeld

Sietske
18-07-2023

Orthopedische sandalen besteld van premium leer(?)

Kwamen op zich sneller dan was aangegeven.

Schoenen op elkaar geprakt met plastic zakje eromheen.

Man, man.wat een verschrikkelijke baggerzooi van smerig plastic!

Hier wil je nog niet dood in gevonden worden met dit aan je voeten, je schaamt je dood!

Doet Fruugo niet aan een beetje kwaliteits controle?

Terugsturen naar China erg omslachtig en kost net zoveel als de hele sandaal!

Echt schandalig hoe dit bdrijf te werk gaat, om zulke troep naar mensen te sturen!

Foto's van die sandalen is pure misleiding! In werkelijkheid zien de sandalen er iets anders uit! Schande!😡

Ke
18-07-2023

Verschrikkelijk slecht. Te laat verzonden te duur en geen contact met klantenservice. Ze zijn super nep, tering joh.

Maria
17-07-2023

Op 14 juni een item van papier/origami besteld t.w.v. 17,95 besteld bij Fruggo. Meteen een e-mail ontvangen met : Hoi maria! Bedankt voor je aankoop. Hier zijn de instructies om je bestelling met Betaal later bij FRUUGO.COM LIMITED te betalen. Betaal met iDEAL of automatische incasso door op onderstaande knop te drukken. Mijn bestelling is nooit gekomen. Ik bleef e-mail berichten te ontvangen dat de bestelling uit China nog moest worden verzonden.

Ik kreeg een naam van een Koerier: yanwen

Had ik een vraag? Dan moest ik direct contact opnemen met bovenstaande koerier die het best in staat is u te adviseren over de verzending. Maar de vraag was, hoe neem ik contact met een Koerier uit welke organisate en zonder telefoonnummer? En ook bij Fruggo is niemand te bereiken. Toch krijg ik e-mail berichten van Klarna dat ik het bedrag 17,95 nog moet voldoen. Het is vandaag 17 juli 2023. Ik heb niks ontvangen. Dit is hoe fraudeurs te werk gaan en welke trucs ze gebruiken.

12-07-2023

Ik heb al eens een geschefen over dit bedrijf 2 maande gelden.

en mijn geld of pakje nooit gekregen.

dit zijn oplichten elkeer beloofen en niets na komen.

maar wel je geld stelen.

dus mensen KOOP hier niets.

10-07-2023

Reactie van Fuugro: Het enigste wat ze schrijven zijn dat de bestelling is bezorgd en en dat retourkosten voor mijn rekening komen? Aankopen met gratis verzenden?!. Aankoopkosten € 24,00

gratis verzending, en bij retourzendingkosten naar China ca € 15,00 € 25,00?

Hier moet toch een oplossing komen

Voorstel is retourkosten is ook gratis. Het produkt ligt al een week klaar om te

al een week klaar om te retourneren!

Maxine
07-07-2023

Men beweerd dat mijn adres niet te vinden was en dat het teruggestuurd is. Grmpfff 😡

Wat een onzin! Nu moet ik mijn geld maar zien terug te krijgen 🤬🤬🤬

Astrid
02-07-2023

In maart 2 waszakken besteld en betaald,

Wachten nu nog steeds op onze bestelling.

En contact met hun krijg je niet als je wil weten waar je bestelling is.

Zou hier niks bestellen!

Aad
25-06-2023

Stofzuigervoet besteld. Wel binnengekomen. Maar pastte niet. ( wel juiste besteld trouwens ) daarna al 4 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Als ik al antwoord krijg is het een nietzeggende opmerking dat ze er mee bezig zijn. Niet dus

Ridzert
21-06-2023

Heb bestelling besteld zou tussen de 20e en 29 komen dus dachten dat het krap zou zijn voor wanneer we t nodig hadden maar het kwam de 21e binnen kwaliteit relatief goed en veel mailtjes over pakket dat t onderweg is

Is beter san k had verwacht

Wen
17-06-2023

Mooi telefoonhoes ontvangen, blij mee

Hub
13-06-2023

Waarschuwing Koop NIETS bij

FRUUGO

M8R395958JZQ8HG2JEXV 0180311830126022 80927399 Referentie: 28-04-2023 15:27 0180311830126022

Betaling ordernummer 80927399

Niets Ontvangen!

Ferdi
08-06-2023

Ik heb een product besteld en daar meer dan 1 maand op gewacht en tot heden nog niets mogen ontvangen nu zeggen ze tegen mij dat ik zelf maar moet zoeken bij de postorder bedrijf. Ze zijn te lui om het uit te zoeken dus bij deze firma fruugo niks bestellen u bent gewaarschuwd.

Kim
06-06-2023

Zeer zeer slecht kan nergens klacht indienen verkopen onder de kop case en vervolgens krijg ik een sheet voor om het koffer was ook nog afgeprijsd van 65 maar 30 is nog geen 2 waard. En als je wilt terug sturen moet naar China kost nog meer als de waarde

Very
06-06-2023

Omschrijving was 'zwaar anti-vogelgaas' echter dezelfde goedkope zwakke gaas als bij 'n Action/Gamma enz. terwijl deze 10x goedkoper zijn.

Koos
02-06-2023

Bestelde een miniatuur motortje voor €32,95. Op de afbeelding zag het er mooi uit en dat verwacht je ook voor dat geld.

Na een week of drie ontving ik een heel ruw geboetseerd lor, slordig geverfd met zilververf.

Nog geen drie euro waard.

Ik ben ronduit opgelicht.

Ans
01-06-2023

Ze komen de afspraken na

Simone
29-05-2023

Pas op pas op! oplichters!

Oplichters eerste klas! bieden online spullen aan die ze vervolgens niet leveren. Mensen wees gewaarschuwd! bestel hier niet. Als je vervolgens mailt krijg je een mail terug zonder oplossing maar met bedankt voor uw begrip?! en kun de fluiten naar je centen!

Pas op pas op! oplichters!

Randy
29-05-2023

Dit bedrijf is heel slecht! ze verleiden je met mooie advertenties en vervolgens komt er een heel ander artikel binnen .niet bestellen. Niet bestellen!

Dit is oplichting

Ze verkopen spullen wat vervolgens heel ander artikelen zijn

Oplichting pas op pas op