Fruugo reviews

2.7
Randy
29-05-2023

Dit bedrijf is heel slecht! ze verleiden je met mooie advertenties en vervolgens komt er een heel ander artikel binnen .niet bestellen. Niet bestellen!

Dit is oplichting

Ze verkopen spullen wat vervolgens heel ander artikelen zijn

Oplichting pas op pas op

Joey
22-05-2023

Product besteld op hun site duur al meer dan een maand. Kan ook niet contact opnemen. Nooit meer hier bestellen. Afrader!

Femke
22-05-2023

Had een soortvan air up besteld mef extra pods

Krijg alleen bevestiging van 1 producht. terwijl 2 kocht klantenservice niet te bereiken en pruduct niet gekregen. gelukkig klarna nu afwachten of ik alsng niet hoef te betalen 😅

Gea
20-05-2023

Ik heb iets besteld maar nooit gekregen. Als je contact zoekt draai je in cirkels rond, je komt helemaal nergens. Gelukkig heb ik via Klarna de betaling geregeld, hoop maar dat het goed komt.

Eens maar nooit weer.

Dan betaal ik liever iets meer als je weet dat het goed geregeld is.

Ilse
16-05-2023

Ik had een shirt besteld, eigenlijk zonder eerst Fruugo te checken.

Toen ik na een paar dagen nog niks had gehoord ben ik eens op hun site gaan kijken, ja hoor, alleen maar negatieve reacties dus ik hield mijn hart al vast.

Maar na anderhalve week is dan toch het shirt bezorgd, netjes via DHL.

Fruugo krijgt nu van mij een 8 maar toch ben ik voorzichtig om in de toekomst weer via Fruugo te bestellen, mede door alle negatieve reacties. Helaas.

14-05-2023

Een jurk van Wednesday besteld, zou 3 weken voor carnaval er zijn, kwam 4 weken na carnaval.

Meerdere keren bestelling proberen te annuleren, maar dat kon niet meer en kon ik het beste terugsturen, zou makkelijk zijn.

Ik probeer al 6 weken contact te krijgen, maar geen reactie meer. Ik wilde de jurk terugsturen maar de verzendkosten zijn 21 euro en ben bang dat ik mijn geld (42 euro) niet terugkrijg. Het is echt een oplichterij, bestel aub niks bij Fruugo.

Magda
01-05-2023

Ik lees veel negatieve berichten maar heb nu een paar keer besteld en tot nu toe een prima site. Duurt gemiddeld 2 weken tot je het artikel binnen krijgt.

Ik betaal via Klarna dus dit kan bijna niet mis gaan.

29-04-2023

Zeker geen chilette, maar Chinese troep. Gewoon een oplichtersbende. Koop hier nooit iets 😡😡😡

Jean
28-04-2023

Wat een waardeloze site.

Je moet maar afwachten of je het bestelde pakket krijgt.

Je krijgt geen contact met deze mensen.

De troep wat ze hebben komt uit china.

Het is niet na te gaan waar je bestelling verblijft.

Nooit hier iets bestellen want het is allemaal chinese troep.

Ik dacht dat het een belgische site was.

Mensen ben gewaarschuwd ga niet met deze mensen in zee.

Het wordt van te voren niet verteld dat de troep uit china komt.

Matthijs
26-04-2023

De zitzak die ik had besteld bleek uit China te moeten komen. Eenmaal geleverd was het alleen maar de hoes voor een zitzak, zodat ik nog vulling moest kopen. Terugsturen bleek dusdanig ingewikkeld dat ik daar maar van heb afgezien. Absoluut géén aanrader!

Alex
25-04-2023

Makkelijk winkelen, product zo gevonden en makkelijke afhandeling met bestellen.

Het
24-04-2023

Betaald en niks geleverd. Oplichters!

Han
19-04-2023

Het bestelde product wordt niet geleverd. Reclameren heeft geen zin. Zonde van je energie en zonde van je geld.

Patricia
13-04-2023

Ik heb 7 pods gekocht voor de air up. Stond zeer duidelijk in de verkooptekst dat het om 7 verschillende smaken zou gaan.

Krijg ik uiteindelijk 1 pod voor 9,95?

Waarom zou ik in hemelsnaam een pod helemaal uit China laten komen voor 3 keer de normale prijs!

Ik wil mijn geld terug en zal hun pod terug sturen naar China. Ik had overigens een navraag gedaan werd er heel leuk gezegd, ja het is ook 1 pod maar met 7 smaken?!? Onzin grote onzin.

Geert
12-04-2023

Na een klacht ingediend te hebben heb ik mijn geld van Fruugo terug gekregen.

EssyFuente
01-04-2023

Na de slechte reviews die ik las, vreesde ik het ergste maar het artikel is precies op de toegezegde dag geleverd. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik helaas wel tegenvallend.

Kim
28-03-2023

Vreselijk bedrijf. Bestel hier niet zou ik zeggen. Waardeloze goedkope producten en ‘Vandaag bestellen morgen in huis’ duurt vervolgens 2 weken. Je krijgt 20 mailtjes (en ik overdrijf niet) over de vordering van je bestelling. Zit ook niemand op te wachten. Betaal liever meer bij erkende bedrijven.

Rene
23-03-2023

Scammers! nooit meer!

Angelique
20-03-2023

Ik heb een harde schijf besteld, afgeprijsd van 60 naar 20 euro. Super snel 6tb harde schijf. Krijg ik een leeg doosje met een usb kabel opgestuurd.!?!?!?

Verkoper weigert een normaal antwoord te geven of een retour adres. Het gaat via chatbot dus elke keer zelde mail. Het is gewoon oplichting. Zo kunnen ze geld verdiene met 1 product telkens opnieuw aanbieden bij een andere consument.

Niemand wil een leeg doosje ipv een super snelle harde schijf van 6tb.

Nooit meer koop ik iets via een site wat levert uit China 🤬

Sienna
19-03-2023

Ik heb een bestelling gedaan bij fruugo in de beschrijving staat er hot fix steentjes. Uiteindelijk aangekomen en zijn helemaal geen hotfix steentjes. Ik krijg ook continu mails van post ( er was niemand thuis plan je pakket. Als ik erop verder klik moet ik zelf douanekosten betalen. Tot op heden heb ik dit niet gedaan, omdat ik het maar een rare mail vind en ik mijn pakketje toch had ontvangen en nu nog eens douanekosten zou moeten betalen. Ik wil terug sturen maar zelf dat lukt niet, er zit geen retourlabel bij )

Helemaal niet tevreden van fruugo!