Fruugo reviews

2.7

Luc
18-03-2023

Chinese leverancier blijft koppig vervanging weigeren.

Bestelde goederen komen door de zeer slechte verpakking (plastic wrapping) beschadigd en onvolledig aan. Een groot deel van de bestelling is blijkbaar onderweg uit de opengescheurde verpakking gevallen. De Chinese leverancier blijft ontwijkend en niet-begrijpend reageren met zinloze voorstellen van belachelijke kortingen. Er is maar één oplossing: een volledig nieuwe set opsturen, maar daar heeft de leverancier blijkbaar alsnog geen oren naar. Ik blijf mailen en hopen… Hopelijk zet deze review iets in gang

Wouter
14-03-2023

In januari een wereldbeker speelgoed bestelt en betaalt nog steeds niets onvangen

Aissatou
11-03-2023

Oplichter,ik heb bijna 3 maanden een bestekd gedaan maar tot nu niks gekregen ik heb een mail gestuurd over waar mijn bestelling is maar geen aantwoord gekregen dus ik wil mijn geld terrug hebben ze zijn niet goeie mensen

Flut
10-03-2023

Op foto prachtige lamp ,maar toen ik de bestelling kreeg echt flut niet de lamp die ik had besteld ,het niet waard wat ik er voor heb betaald en retour sturen lukt niet zal hier nooit meer een bestelling doen

Jans
09-03-2023

Leuke kleine juicer besteld, roze!

Bij de omschrijving naast de foto staat: slechts één lepel ;beetje raar, maar plaatje klopt, geen lepel te zien .

Al na dag of 8 mijn pakje: 1 houten lepeltje!

Dus gemaild: verkeerd product ontvangen!

Wel betaald en niet ontvangen.

De mailwisseling is om te lachen, zeg maar.

Ik mag lepel houden en kan de blender bestellen.

Probeer er verder mee te komen.

Maar als iets lijkt op: “ te mooi om waar te zijn” klopt dat idd ook…

Dus waardeloos!🙁

Tanja
08-03-2023

2 x tenue besteld, eerste bestelling zat verkeerde kleur broek bij maar na een berichtje gestuurd te hebben, hebben ze direct juiste kleur broeken opgestuurd. Super opgelost

Jokelien
03-03-2023

We bestelden een harde schijf, en kregen alleen het doosje waar die in opgeborgen zou moeten worden. Slechte zaak

Ruby
03-03-2023

Namaak uit china! Lange levering

Wen
02-03-2023

Laarzen besteld via Fruugo bestelnummer is 43029703 4-6-2022 en betaald via Klarna.

Paar dagen later krijg ik bericht: "uw Fruugo bestelling 43029703 zijn verzonden door An Bo (Shenzhen) Ke Ji You Xian Gong Si van China"

Pakje komt aan en helaas geen leer, nep stinkt heel erg en ik stuur het gelijk terug. Tot op heden is het pakje daar niet aangekomen en nu niet meer te vinden. Klarna wacht tot China zegt we sluiten het af maar nee zij laten weten:

Hello

We betalen u terug na ontvangst van het pakket.

Incesrely

lisa

Dus hier bestellen, NEE en betalen via KLARNA NEE ook niet doen want die houden dit soort praktijken in stand door met zulke bedrijven in zee te gaan. Zij geven nl ook niet thuis

1 ster is nog teveel.

02-03-2023

Heel simpel een grote oplichterij

Joop
28-02-2023

Bestelling die je doet wordt niet bezorgd, ook niet wanneer de leverdatum verstreken

Fuugro is per telefoon niet te bereiken

En per mail ook Zeer moeilijk

Ik heb met veel moeite een mail kunnen versturen en krijg dan het berichtje dat ze het gaan uitzoeken

Ik heb notabene mij Bestelling al betaald bij klara

En dus nu nog niets

Voor mij is het exit fuugro

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard 🐴

Gertia
25-02-2023

Heb amijbo pop besteld blijkt dat het gewoon namaak is staat geen logo op de onderkant werkt dus niet.zou eerst 30% terug krijgen uiteindelijk 55% ze zeggen dat ze het aan fruugo terug betaald hebben wat ook vreemd is want ik heb het bij fruugo gereclameerd.jullie raden het al heb die 55% nog steeds niet ontvangen. Heb het product nu bij een ander besteld waar het dus wel bij werkte.dus NOOIT bij FRUUGO kopen

25-02-2023

Scooterhelm besteld op 3 februari 2023. Niets ontvangen, geen track of tracé. Geld weg en geen contact mee te krijgen. Website is een handige loop waar je van het kasje naar de muur wordt gestuurd

Grote oplichters

21-02-2023

Maanden gewacht, nu toegekomen maar we moeten meer import betalen (23€) dan de kostprijs (19€) en dat allemaal zonder enige voorafgaande info.Schandalig! Nooit meer Fruugo dus.

GS
20-02-2023

Bestelling gedaan , hier niks aangekomen bij de buren niet is 1 grote oplichterij dit bedrijf nooit weer

Met fruugo is ook geen persoonlijk contact mogelijk, om je klacht te deponeren en deze fatsoenlijk af te werken

Douwe
19-02-2023

Bestelling gedaan ze zeggen product afgeleverd met dhl hier niks aangekommen bij de buren niet is 1 grote oplichterij dit bedrijf nooit weer weg 50 euro

Er
17-02-2023

Levert niet! Mijn bestelling nooit ontvangen

17-02-2023

Heb speelgoed besteld voor mijn kleindochter verjaardag, veel te laat ontvangen, product stuk, moet mailen foto , video, en als je dat da. Opstuurt krijg dat Mail niet goed wordt ontvangen, dit is toch belachelijk. Oplichters zijn het

16-02-2023

Levert niet wat je zou kunnen verwachten!

en wil je het retour sturen dan krijg je dat op geen enkele wijze voor elkaar en krijg je nergens contact of wordt er nergens op gereageerd

ECHT te triest voor woorden wat een soepzooitje .en dan druk ik het nog zacht uit

Gertrude
14-02-2023

Product nooit ontvangen van Fruugo en geld ben je kwijt

Ik heb op 3 december 2022 product besteld en €18,95 betaald. Product Nooit ontvangen, en na diverse mails wordt er in het begin nog gezegd dat het goed komt. Heb ook nooit track and tracé gehad, pas na vele mails gekregen, maar staat al sinds 17/12/22 stil in beweging in Duitsland…. Mensen dit zijn grote fraudeurs, koop er niets je bent je geld kwijt.