Fruugo reviews

2.7

Skyra
04-01-2023

Je kunt ze niet mailen. Of iemand moet ergens het mail adres rechtstreeks hebben. Product besteld in november 22, nu jan 23 en betaald, maar nooit aangekomen. Melding van gemaakt. Automatische mail dat product geleverd is en er voor getekend is. Klantenservice kennen ze niet. Verder geen reactie ontvangen, geld is weg ben ik bang

Claude
04-01-2023

Bedriegers op en top

Helen
03-01-2023

Een hapjesplank besteld komt veel te laat aan wilde deze voor de feestdagen gebruiken maar oke niks meer aan te doen.

Plankje is in de vorm van een teckel maar lijkt totaal niet op dat waar ze reclame mee maken en het stinkt ontieglijk naar verf en toen ik hem uit de verpakking haalde was de staart van de teckel afgebroken.

Een borrelplankje van een stuk triplexhout wat stinkt naar verf en ook nog eens kapot is!

Ik wil deze graag retourneren maar zou niet weten hoe van fruugo geen respons want daar heb ik de plank besteld en deze moet het dan afhandelen want ik ga niks naar china verschepen.

02-01-2023

Bestelde een complete kachelventilator, kreeg slechts de ventilatorbladen geleverd. Nog in een mailsessie bezig, maar de reacties geven weinig hoop op een goede afloop. Wat een sof! Niet bestellen hier :(

31-12-2022

Pure misleiding.

Afbeelding toont een compleet apparaat maar je ontvangt alleen maar een nutteloos onderdeel.

Retourneren kan niet want er zit geen retourformulier bij en kost meer als het bestelde.

Nooit kopen bij dit bedrijf!

Danielle
28-12-2022

Ik bestelde een onesy via fruugo. Vooraf was niet duidelijk dat het een website betrof die zijn producten uit china laat komen, doordat het een nederlands mailadres betrof. De beloofde verzendtijd werd na bestelling aangepast waardoor dit sintcadeau te laat kwam. Vervolgens kwam er een product van zeer slechte kwaliteit dat totaal niet overeen kwam met de versie van de foto. Ook de maat was veel kleiner dan dat er op de verzakking stond. Toen ik het terug wilde sturen bleek de verzendkosten voor mijn rekening zouden zijn. (die zouden rond de 10 euro zijn). De verzendkosten waren eerder bij bestellen ook zo hoog, dus het product met een waarde van 15 euro. Was t niet waard om terug te sturen.

Trap er niet in! bestel niet via fruugo!

Sanne
27-12-2022

Door de .nl leek het een Nederlandse site, maar het komt uit China! Dit staat nergers duidelijk vermeld. Pas ergens in kleine lettertjes onderaan. Cadeau leek op voorraad, maar door de lange levertijd is het veel te laat! Ik wacht inmiddels al 11 dagen. Klantenservice niet bereikbaar. Reageren niet! Bestelling was ook niet meer te annuleren. Semi oplichters dus pas op. Je kunt beter rechtstreeks via Ali etc. zelf bestellen. Daar krijg je tenminste geschatte levertijd e.d. bij. En is vele malen goedkoper!

Cyndi
26-12-2022

Een dirndl besteld die veel later na het October feest wordt geleverd en ook nog eens in een te kleine maat. Contact opnemen met de leverancier kan niet (geen gegevens en alles in Chinees). Fruugo komt nu na diverse contact pogingen van mij met de reactie dat het artikel binnen 14 dagen geretourneerd moet worden. Dat gaat dus niet want wordt niet gefaciliteerd! Waardeloos beleid en een service die nog het meeste lijkt op pure oplichting. Nooit meer dus

24-12-2022

Item besteld, niet geleverd op de voorgestelde datum, nu aangegeven dat het geleverd is, wat zeker niet het geval is, om dit na te gaan werkt de website van Fruugo ook niet. Al met al waardeloze service en geen levering.

LS
23-12-2022

Fruugo zijn of vreselijke oplichters.

Mijn bestelling van 29 november zou tussen 5-12 december geleverd worden.

Het is reeds 24 december, niets ontvangen en het pakket is waarschijnlijk nog niet eens verstuurd door hun partner die blijkbaar in de UK zit.

Verzoeken om opheldering via de website en Insta worden volledig genegeerd. Via Insta krijg je een bericht dat het vanwege Covid erg druk is. Really?

Ben 90 euro kwijt. Trap en niet in!

Samantha
23-12-2022

Ik bestel iets. Een dag later krijg ik een mail met daarin dat ik mijn geld terug krijg omdat ik alles geannuleerd zou hebben! Waarom bestel ik dan iets! En als je ze wil bereiken zijn ze er niet! Ik heb dus werkelijk niks geannuleerd wij zaten met smart te wachten op ons kado. Nooit meer wat bestellen daar! Klaar mee

Gea
22-12-2022

Schandalig.Mooie verlichte kippen gekocht voor buiten.Zien er uit of dat je ze zo buiten ksn zetten.Poot was er al af zaten in een kleine envelope .Je kan er niks mee.Slaat helemaal nergens op.maar jullie hebben er genoeg aan verdiend.Nooit meer bestelling bij jullie.

Chirine
22-12-2022

Grootse oplichters binnen 2 werkdagen stond er ik bestel duurt al 2 weken heb nog niks

Sandy
21-12-2022

Onbetrouwbaar retour beleid slaat nergens op!

Germaine
21-12-2022

4 december 2022 kerstboompje besteld voor mijn blinde zus , pas na betaling zie je dat het van China moet komen , vandaag 21 december , zus zal kerstmis zonder boompje moeten doen , gewoon schandalig , echt oplichters , ben gewoon razend 🤬

21-12-2022

Bestelde een product: verkeerde werd geleverd waar ik niets kan mee doen. verschillende klachten gestuurd, zonder gevolg. zeker niet kopen bij Fruugo dus

Riet
19-12-2022

Ik bestelde een set van 9 houten bijbelfiguren en betaalde hiervoor 38€! De figuren zouden tussen 15 cm en 6 cm hoog zijn maar in realiteit ontving ik 9 piepkleine figuurtjes. De grootste is slechts 6 cm hoog! Een heel dure mislukte grap! En terugsturen kan alleen op eigen kosten en zou naar China zijn . Dit kost me bijna zoveel als de figuurtjes en dan ben ik nog niet zeker dat ik mijn geld ooit zal terug zien! Koop hier NOOIT! Je wordt er opgelicht! Schandalig!

Sponsbob
19-12-2022

Bestel hier niks, zou verboden moeten worden, de overheid zou hier iets aan moeten doen, hele slechte service👎

Martijn
18-12-2022

Ik had hier wat besteld, maar er is nooit iets binnengekomen. Naar veel email contact heb ik de hoop opgegeven.

Greet
16-12-2022

Houtklover besteld. Op de foto stond het merk kindling dat ik wilde hebben. Krijg een speelgoedformaat houtklovertje binnen waar je misschien lucifers mee kan kloven. En is niet van merk kindling zoals op de foto te zien was. Sorry , een grote oplichting dit. Advies: Hier nooit meer iets bestellen mensen