Fruugo reviews

2.7

Niels
15-12-2022

Fruugo zijn oplichters. Leveren een totaal ander product en geven niet thuis bij klachten. In mijn geval een houtsplitter. Wat je vervolgens geleverd krijgt is een totaal waardeloos product dat totaal niet gebruikt kan worden. Fruugo doet alsof het product dezelfde is.

Sam
15-12-2022

Lamp besteld, na 1.5 maand wordt gezegd dat het geld wordt teruggestort vanwege vertraging van nog een maand en ik de lamp later zal ontvangen. Maand later wordt er gezegd dat ik de lamp niet meer krijg en opeens wordt die met 25 euro verhoogd. Na contact proberen op te nemen werd ik gewoon genegeerd na slechts één mailtje terug waarin geen uitleg stond of iets.

Pim
14-12-2022

Frugo.nl levert niet dat wat ik besteld heb!

Ik bestel een foute kersttrui, in de maat 3xl en krijg een trui in de maat L ,met een label aan de binnenkant waar 3xl opstaat!

Om het nog maar niet te hebben over de stof waar het van gemaakt is.

Mijn vrouw heeft de maat L en past de trui net.

Dan denk je stuur ik het toch lekker retour?

Dan mag je dit zelf betalen,kosten retour naar China precies het bedrag wat de trui me heeft gekost!

Niks NL aan deze Frugo,wees gewaarschuwd.

Mickey
13-12-2022

Niets bij kopen!,, zeer zeer onbetrouwbaar en producten zijn nep en veeeeeeeeel te duur. Verpakking lijkt op origineel maar inhoud is goedkope rommel. Nemen geen enkele verantwoording. Moet je bij de leverancier zijn. Die staat op de site, maar bestaat vaak niet eens in china. Allemaal zeer kwalijk.

13-12-2022

Mini camera besteld en ontvangen maar werkt niet. Met veel gedoe retour gestuurd moest naar China €19,25 betaald en wel in China aangekomen maar nu ineens zoek. Dus geen product en geld weg.

En Fruugo is gevlogen.

Ali
13-12-2022

Dacht via een Nederlands website voetbalschoenen te hebben besteld en een dag of 2 later te ontvangen. Dikke 2 weken moeten wachten en heel goedkoop en neppe schoenen ontvangen. Werd via China geleverd. Echt slecht‼️‼️‼️. Niet hier bestellen

Tony
12-12-2022

2 producten met fabricage fouten ontvangen. Retour niet mogelijk. Fruugo zegt dat je de producten naar China terug moet sturen (50 EUR verzendkosten!) en daar je geld-terug moet vragen. Slecht product en slecht service. Afgeraden!

Ingalina
12-12-2022

Zelf je spullen bestellen bij Ali Express niet bij Fruugo. Je koopt bij hun voor veel geld en hun bestellen het voor je voor een klein bedragje bij Ali Express. Je kan niets annuleren of retourneren en alles komt uit een fabriek uit China waar je veel te veel geld voor betaald. Ik had eerst de moeite moeten nemen om de revieuws te lezen alvorens een bestelling te plaatsen. Nu heb ik het driedubbele betaald en maak iemand anders slapend rijk met mijn geld.

HS
11-12-2022

Een kippenhokdeurtje besteld. Een plastic prul gekregen wat totaal niet overeenkomt met de beschrijving. Geen timer. Geen metaal en verf dus ook. Tandradartjes pakken het deurtje ook maar half. 50 euro kwijt. Retourneren kost 18 euro en dan heb je nog geen enkele garantie dat je je geld terugkrijgt. Nooit meer dus!

11-12-2022

Ik kreeg vanuit HonKong iets totaal anders dan wat ik bestelde, het beloofde refund nooit gezien. OPLICHTERIJ!

Rene
11-12-2022

Puur slecht. Pas na je bestelling krijg je te zien waar je bestelling vandaan moet komen, China. Dan krijg je mails met zogenaamde tracking informatie die uiteindelijk doorverwijzen naar DHL. Alleen heeft die nooit iets ontvangen en dus krijg jij ook niets.

Fruugo kan er natuurlijk niets meer aan doen en trekt haar handen er van af. En zo ben je weer een ervaring en een illusie armer.

Triest.

Saphira
08-12-2022

Koop hier aub niet, ze zeggen je snel te leveren. Ik was 2 weken verder voor ik dacht degelijk spul. Krijg je troep van alieexpres voor de nederlandse prijs. Wat een oplichting zeg. Alles namaak en troep. Niet waar ik voor koos maar wel wat ze leverde. Waardeloze rotzooi. Stelletje oplichters eerste klas.

06-12-2022

Waar moeten al die Chinese oplichters toch heen die westerlingen obv mooie foto's misleiden en volledig andere produkten leveren? Geen idee? Fruugo! Je bent belazerd, net als ik wanneer je dit leest. Maar je hebt wel een aantal Chinezen rijk gemaakt. Dat is je goede daad van vandaag. Wat zullen ze om je lachen.

Claire
06-12-2022

Product van inferieure kwaliteit na weken geleverd. Fruugo weigert retourformulier te sturen. Retourknop op website werkt niet.

Zat uiteraard geen retourformulier bij zending

Jordy
06-12-2022

Schandalig bedrijf. Dat dit überhaupt kan bestaan?! Het is dat ik minimaal 1 ster moet geven maar ze verdienen er geen!

Een feest kostuum maat S besteld, sturen ze een M. Duurde sowieso al 3 weken voordat het was (ok China) met verzendkosten van 6,99. Pakket zelf was 35 euro.

Dus retour aangemeld. Om het 'om te ruilen/ te retourneren' mag het weer terug naar China. kosten: 19,25! Te idioot voor woorden dit. Nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen hier, het zijn een stel boeven daar. Wees gewaarschuwd!

Jan Pieter
05-12-2022

Het door mij bestelde product werd na enkele dagen wachten keurig bij mij afgegeven. Ik ontving gedurende het wachten steeds een melding waar het product zich bevond. En na enkele dagen werd het keurig bij mij afgeleverd door Post-NL

Gunther
05-12-2022

Ik heb twee maanden geleden een artikel besteld. Na zes weken nog niets binnen. Zou volgens Fruugo wel al verstuurd zijn. Ik heb betaald in euro's via ideal € 109.49 en ze willen me terug betalen in Bridse pond £ dus een verschil. Dus er zit ergens een tussen persoon die dit organiseert. Het verschil in euro's is dan € 28,24 wat ik niet vergoed krijg. De vertaling van hun kant klopt ook niks van. Dus koop er niks!

Ilonka
05-12-2022

Iets voor 19 euro gekocht, gelukkig met achteraf betalen . Verkeerde product is geleverd, maar communicatie is onmogelijk.ze reageren niet adequaat op mn vragen.krijg steeds bijzondere antwoorden terug. Ben denk ik al 7 a 8 uur bezig geweest om mails te sturen naar Fruugo en uitleg op papier aan Klarna te geven. Ben er helemaal mee klaar.

Ze beweren dat ze t juiste product hébben gestuurd en toen ik een foto gestuurd had vh artikel wat ik wel had ontvangen, beweerden ze opeens dat ik t verkeerde besteld had.

Never nooit meer bestel ik iets bij Fruugo.echte oplichters.

Martijn
03-12-2022

Goedkoop kostuum (45 euro) besteld op nederlandse site Fruugo.nl. Nadat ik besteld en betaald had zag ik pas dat het uit China moest komen. Alles ging helemaal top. Binnen anderhalve week had ik mijn pakket. Bij het openen bleek het veel te klein te zijn. Bijna een kindermaat. Geen probleem dacht ik: gewoon retourneren. Echter de verzendkosten naar China waren 20 euro. Nu maar hopen dat ik die 45 euro nog terugkrijg. Zonde van het geld (en vliegtuig-kerosineuitstoot)

Anje
02-12-2022

Werkjas maat 4xl besteld.Na maand kregen we dit toegestuurd.Toen we pakket openden zaggen we snel dat het niet klopte.De jas 4xl komt nog niet eens tot de taille en dat voor winterjas.De maten die ze doorgaven klopten niet.Dus retour gestuurd.Kunnen uitstellen van betalen via klarna maar deze vragen nu dringend te betalen.Als ik nu betaald,jas plus verzending(en nogmaals betaald voor retourverzending)ben ik hoogstwaarschijnlijk mijn gent kwijt.Maar ik wil niet op zwarte lijst belanden voor wanbetalers.HELP.Had ik maar de reviews eerst gelezen.Nooit meer frugoo.bende oplichters.