Fruugo reviews

24-10-2022

Oplichters slecht bedrijf

Yves
23-10-2022

Niet te geloven dat dat nog kan in2022!

Stomme chinezen! Rot in hell!

Geert
20-10-2022

Nog steeds niks ontvangen , mails verdwijnen ook zomaar , heel raar

Irma
19-10-2022

Absolute oplichters. Alles komt uit china en wat je ooit ontvangt, is niet wat ze beloven. Ik ben al weken bezig met een klacht en ik word maar aan het lijntje gehouden. Nooit doen!

Sandy
13-10-2022

Eind augustus een voetbalpak voor mijn zoon besteld. Nu inmiddels 13 oktober nog steeds niet ontvangen. Tig keer contact opgenomen met fruugo. Vervolgens krijg je half Chinese mailtjes terug met antwoorden waar je helemaal niks mee kunt. Eerst beweren ze dat pakket niet afgeleverd kan worden ivm een onvolledig adres. Dan kun je hem afhalen aan de andere kant van het land en vervolgens zou het pakket kwijt geraakt zijn in het overseeze magazijn.

De bestelling annuleren doen ze niet. Nadat ik het probleem bij klarna gemeld heb, zijn ze bereidt een nieuw pak te sturen, maar moet je wel nog even weer 8 euro betalen. Helemaal klaar met dir gezeur, en normaal Nederlandse mailtjes sturen kunnen ze niet. Ik ben inmiddels zover het bedrag gewoon te betalen om van deze ergernis af te zijn. Gebed zonder einde! Maar voor mij nooit geen bestelling weer bij fruugo!

Wat een waardeloze service.

Jorai
13-10-2022

Oplichting wacht al heel lang op pakketje sites werken niet klantenservice op vakantie ben goed opgelicht

Benyounes
02-10-2022

Trainingspak gekookt met 34€. L maat besteld. Na 3 weken, de bestelling thuis gekregen met een XS maat .Geen bon voor een retour en

geen mogelijkheid voor een retour.

Annelies
29-09-2022

Ik heb op 28 juli een driedelig pak besteld en betaald voor de begrafenis van mijn moeder. Het pak kwam op 16 augustus pas aan, mijn moeder was al begraven. Het pak was niet meer nodig. Ik heb het pakket om bovenstaande reden niet aangenomen, het is vandaag 29 september en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Waardeloos in de deze al dubble moeilijke en dure tijd.

Ineke
26-09-2022

Ipv de bestelde waterschoenen kreeg ik Crocs in n paar maten kleiner.

Er volgde een lange discussie met een Chinees via mails over en weer.

Of ik de Crocs wilde houden voor € 5,- retour. Nee, want heb er niks aan en ik heb € 25 betaald voor iets anders.

Toen over de maat van de waterschoenen, daarna of het adres nog klopte.

En nu moet ik die Crocs ook nog terugsturen terwijl het al maanden geleden is dat ik de bestelling heb geplaatst en nu moet ik maar zien dat ik de verpakking nog terugvind in de plasticverzamelzak die buiten in de regen ligt. Hopelijk wordt het in t postkantoor geaccepteerd als retour, anders kost dat terugsturen € 127.

Ook heb ik de Crocs al weggegeven aan n vriendin in Nederland. Ik woon in België. Hoe praktisch. Ze heeft ze dan wel nog niet gedragen maar jezem.

Annie
26-09-2022

Nooit iets ontvangen. Wel betaald. Geld kwijt.

Martijn
24-09-2022

Drama, komt uit Duitsland, maar dan vanuit China, je bent je geld kwijt

Margriet
24-09-2022

Bestelde artikelen lijken niet op wat er op de site is afgebeeld! oplichterij en moet retour naar china op eigen kosten!

Jennifer
20-09-2022

Geleverde producten lijken niet eens op de advertentie, retour sturen is ontzettend duur. Eenmaal en nooit meer shop ik bij fruugo

Annemieke
15-09-2022

Bestelling zou in twee dagen geleverd worden. Wacht al twee maanden maar nog niets ontvangen. Blij dat ik klarna heb afgerekend. Nooit ontvangen is ook nooit betalen.

Nicolien
15-09-2022

Fietscomputer besteld en ontvangen. Na aansluiting maakt hij geen contact met de sensor. Alles weer netjes ingepakt en contact gezocht. Moet ik foto's maken. Maar het artikel is niet kapot, maar maakt geen contact. Daarna reageren ze niet meer.

Retour veroek aangemaakt en mag zelf voor de kosten opdraaien. Het artikel blijkt naar Duitsland gestuurd te moeten worden. De kosten voor het verzenden zijn duurder dan het artikel zelf.

Hoezo Fruugo.nl als het gern NL betreft

Jessica
14-09-2022

Snijplank besteld en netjes betaald. Dag erna bericht dat ie verstuurd is vanuit Engeland. Het zou een dag of vijf kunnen duren voordat het pakket binnen zou zijn, maar. er zouden zomaar 9 dagen bij kunnen komen ivm covid ed. ik kreeg niets binnen en toen: jawel, pakket is voorgemeld bij post.nl. Maar helaas blijft het daarbij. Contact met Fruugo is niet mogelijk en daarbij moet je zelf contact opnemen bij het bedrijf wat jou artikel heeft verstuurd. Dus in dit geval moet ik even met Engeland contacten.lekker dan. Geen contact gegevens te vinden. Toen contact gehad met post.nl. Zij hebben mee gekeken. Site van Fruugo niet meer bereikbaar. Lang verhaal kort: ik ben dus mijn ruim 30 euro kwijt en je kunt er niks mee. Bedankt Fruugo!

11-09-2022

Stofzuiger filters besteld voor mijn zakloze stofzuiger. Prijs was prima en had verder geen negatieve dingen gelezen. Helaas nooit wat gekregen. Ik heb geprobeert contact op te nemen maar dat is net zo succesvol als zonder filter stofzuigen.

Gm
09-09-2022

N anti blaf apparaat besteld .na lang wachten is t bezorgd

De batterijen passen er niet in!

Waardeloos en enorm balen

Marie
09-09-2022

Een verschrikkelijk slechte rugzak ontvangen na 5 weken wachten, van zeer slecht materiaal, veel kleiner dan hij hoort te zijn en rits die niet werkt.

07-09-2022

Donnay shirts gekocht. Er kwam echter goedkope en inferieure chinese brol. Reactie was dat kwaliteit prima was… dus niet. Inmiddels retour aanvraag gestart. Er komt vast geen geld retour