Fruugo reviews

2.6

Cherry
07-09-2022

Hun rommel is niks aan heb ik wat gekocht ging ik kijken waneer die kwam was die ook nog is onduidelijk kwam die aan zat die hele pakket rommelig en verkloot zou hier nooit bestelen want is gwn zooi kan je niks mee

Noella
05-09-2022

Goede zaak perfecte levering groetje Noella. Ben nog wel even aan het wachten tot ze reageren op mijn bestelling die ik wil plaatsen. Heb al 3 keer gemaild, maar ik heb al de begrip met de crisis van de scheepvervoer door die Poetin. En zij kunnen daar ook niets aan doen. Maar ik weet zeker dat het goed komt en dat ze binnenkort gaan reageren op mijn mails. De vorige bestelling was netjes en op tijd geleverd en ze zijn zeer betrouwbaar

Groetjes Noella

Dave
03-09-2022

Dropschipping en klachten worden weggewuifd

Nooit meer fruugo

30-08-2022

Bij Fruugo bestellen is weggegooid geld, bestelde artikelen worden niet geleverd, geld retour gebeurd gewoon niet geen enkele reactie

Ella
25-08-2022

Eerst wordt er aangegeven dat het product binnen 3 werkdagen geleverd wordt. Vervolgens na een week krijg ik een bericht dat het verzonden is, notabene vanuit China. Geen enkele manier om contact op te nemen met de klantenservice. Je kan alleen op een contact formulier reageren met geen optie om in contact met Fruugo zelf te komen alleen met de verkoper uit China. Ik geef aan het product te willen annuleren omdat het er veel te laat is, wat geen optie is. Vervolgens krijg ik het product en is het ook nog een rommel en nep. Dag 30 euro

24-08-2022

Verscheping uit China ging snel eenmaal bij de koerier lag het pakje 10 dagen nodeloos in sorteercentrum na heel wat mailtjes was mijn pakje ineens uitzondering en ging naar sorteercentrum Amsterdam kwam daar aan om 06.12 uur en wordt de zelfde dag bezorgd om 04. 06 terug in de tijd dus en mijn pakje stond bij track en trace als bezorgd en dat was het dan van Fuugo totaal geen reactie echt nul nul ik ga sowieso aangifte doen en mensen koop hier nóóit iets 100% waardeloos

23-08-2022

Scheerkop besteld en betaald. Nooit aangekomen. Geen reactie op mail.

Samira
22-08-2022

Retourzending voor blouse van 43 euro kostte 19 euro!

Voor mij nooit meer

Angela
20-08-2022

Nanolash gekocht,wimperserum. Onsteking aan oog gekregen en wimpers groeien niet terwijl ik over de echte nanolash altijd tervreden was. Kijk uit is gewoon nagemaakt nep spul. Koop alleen bij nanolash officiële site

20-08-2022

Overduidelijk een bedrijf dat merkvervalsing aanbiedt en bij vragen de consument het bos injaagt. Met Fruugo GEEN zaken doen, is -wat ze zelf claimen- een wereldwijde handelsplaats die geen verantwoordelijkheden neemt bij omissies!

Bruno

Alles tip top ontvangen.

Enkel de track and trace werkte niet.

Even dacht ik fuck. Kben geript.

Maar nee.ik heb alles goed ontvangen

Thanks

19-08-2022

Het artikel is hartstikke nep, lijkt ook niet op de foto van mijn bestelling, terugsturen naar China dat wordt hem dus niet.

Koop hier niets

Hanny
18-08-2022

Laarsjes lijken totaal niet zoals op de foto. Goedkope namaak, kan meteen naar de kringloop.

Had ik maar eerst de recensies gelezen want dan had ik er niks gekocht. Dus.niks kopen daar. Chineese troep!

Monic
18-08-2022

Bestelling maand te laat

Geld krijg je nooit retour

Dievenbende

Mensen besteld er niets aub

Geert
17-08-2022

Een van de vier bestelde RGB lampen defect binnen 2 maanden na aankoop maar weigeren de stukke lamp te vervangen.

Ajmal
17-08-2022

Oplichters! Ze bestellen bij website als Aliexpress etc. en vragen 15 euro bezorgkosten

Linda
15-08-2022

Oplichters zijn het! Beloven echte producten en je betaald volle mep vervolgens krijg je goedkope namaak in je pakket🤬. En zoals hier achteraf te lezen heeft retour geen zin. dus nu op de blaren zitten zullen we maar zeggen🤨🤐

Wout
14-08-2022

Ik kocht een oekrainse vlag.

Na maanden kreeg ik geen vlag ,maar een envelop met waardeloos briefgeld.

Maaike
14-08-2022

Besteld begin juni, tot op heden niets geleverd. Ik wil graag mijn geld terug maar dat is ook een uitdaging.

Humphrey
08-08-2022

Ik wacht sinds 4 augustus op een bestelling .ik kan ook geen emailadres vinden. Vind het jammer dat het zo gaat.