Fruugo reviews

2.7
31-03-2024

SCHAAMTELOZE BEDRIEGERS & OPLICHTERS

aanbiedingen zijn leugens

direct ná betaling krijg ik al een mail terug

dat, hetgeen op de foto( mét verklarende tekst bij!) NIET is hetgeen ze leveren

Ik kan andere ( rommel) krijgen voor het betaalde geld ( 90 euro) maar verder. noets meer. geen contact meer mogelijk.

Roel
29-03-2024

€50,- betaald voor een ibc 1000 liter met kraan en adapter.

Krijg ik alleen de kraan geleverd met adapter.

Krijg je te horen zo staat het in de beschrijving.

Ben klaar met ze. Oplichters.

Annick
29-03-2024

Heb een zeer slechte ervaring met Fruugo. Heb 3 paar schoenen besteld bij hen en ze spijtig genoeg moeten terugsturen. Dat moest naar Hoff in Spanje. Heeft me 40 euro gekost. Ze zijn geretourneerd naar Spanje en heb nog altijd mijn geld niet teruggekregen. Ben woedend. Er antwoordt NIEMAND!

29-03-2024

Bestelling gedaan weken geleden, en nog steeds niets ontvangen. Ik raad deze site af, aan ieder die er wat wil bestellen. Geld kwijt, je hoort er niets meer van, en ontvangt niets.

Mario
28-03-2024

0 geven gaat helaas niet buiten mailtjes met de melding dat je leveringsdatum veranderd is gebeurt er niets en word er niets geleverd begin februari wandelstok besteld nog steeds niets enkel mail en mail en mail op die tijd ga ik te voet naar china en terug

Zeker niets bestellen daar

AYKAN
28-03-2024

Ik heb een magnetron besteld. De jongens stuurden me een plastic freezbee voor 45 euro. Is dat niet leuk? Oplichters, wees voorzichtig, bestel niets.

Cj
28-03-2024

Product was helaas kapot aangekomen. Maar de klantenservice heeft dit netjes en snel opgelost.

Judith
26-03-2024

Zonnehemel gekocht voor 129 euro. Is gewoon een lamp waar je never nooit niet bruin van gaat worden! 26 euro betaald om aangetekend te retourneren en vervolgens gebeurd er helemaal niets. Ben dus 155 euro kwijt die ik nooit meer terug ga zien! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd met achterlijke mails waar ik niets mee kan. Ik ga nu dus ook aangifte doen! Koop nooit via Fruugo is mijn advies!

Kenny
25-03-2024

Op 19 februari 2024 een bolero jasje besteld en betaald ter waarde van 84,49 euro

Melding ontvangen dat dit niet meer geleverd kan worden

Helaas wordt mijn betaling niet terug betaald

Kenny carpentier

Rey
23-03-2024

Hallo allemaal,

Ben zeer goed geholpen en ze hebben niet moeilijk gemaakt en mij netjes geholpen. Zolang je maar bewijs toont.

Goede service bedankt Fruugo

Lk
16-03-2024

Waardeloos. Haarprodukt zonder ingrediënten lijst ontvangen . Zij zeggen dat product overeenkomt met wat ik bestelde . Het is echter een goedkope fles met een ondefinieerbaar product en een zelf gedrukt etiket . Na veel heen en weer gemail werd ik afgescheept met het op eigen kosten terug te sturen naar China en een adres erbij gekregen .

De manier waarop je antwoord krijgt is onprofessioneel en klantonvriendelijk met allerlei smoesjes

NOOIT meer Fruugo

Saskia
15-03-2024

Kransen gekocht, kwamen defect aan. Contact opgenomen met Fruugo. Die hebben dit zeer correct opgelost!

15-03-2024

Wacht al meer dan 2 weken op wieldoppen. Liggen al heel de tijd in transit in de luchthaven van Zaventem.😐😐

Peet
15-03-2024

2 producten besteld en op tijd geleverd. Bestelling goed te volgen. Kwaliteit van 1 van de geleverde producten, de 2t SDD opslag werkt tergend langzaam. In dit geval is goedkoop €13,00 excl verzendkosten te duur betaald te zijn.

Lil
14-03-2024

Plaid lijkt totaal niet op de foto.

Geen contact met ze te krijgen.

Never again

Angelien
14-03-2024

Vreselijke oplichters, mooie keukenkraan besteld incl verzenden 75 euro. Echter is hij niet compleet. Klacht ingediend ik kan hem terug sturen voor 31 euro naar China. Klachten reageren ze niet op. Krijg geen contact meer. Hoe nu verder?

Anny
13-03-2024

Geen product ontvangen.in nov 23 besteld.geen kontakt te krijgen.sturen ze na een paar maanden een bericht en vragen ze om een klant nr.maar die heb ik niet gekregen.wel een productnr.maar daar kunnen ze niets mee.ook geen geld terug.echt slecht.nooit iets gaan bestellen!

Tim
13-03-2024

Opgepast niets bestellen! Oplichters. Een volledig namaak product geleverd!

Fred
13-03-2024

Werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling die vier weken onderweg was ( was voor mij geen probleem): Lego Defender 2019. Bleek geen Lego te zijn, maar Technic. De bouwinstructies zijn niet altijd duidelijk en de aanduiding van bv. zak 1 betekent alle zakjes met nr. 1. Dit maakt het niet altijd overzichtelijk.

Andy
13-03-2024

Bestelling terug gestuurd met track en trace.

Ondanks dit bewijs wordt er gezegd dat het daar niet is ontvangen.

We worden verder niet geholpen en zijn ons geld gewoon kwijt