Fruugo reviews

2.7

Geert
17-08-2022

Een van de vier bestelde RGB lampen defect binnen 2 maanden na aankoop maar weigeren de stukke lamp te vervangen.

Ajmal
17-08-2022

Oplichters! Ze bestellen bij website als Aliexpress etc. en vragen 15 euro bezorgkosten

Linda
15-08-2022

Oplichters zijn het! Beloven echte producten en je betaald volle mep vervolgens krijg je goedkope namaak in je pakket🤬. En zoals hier achteraf te lezen heeft retour geen zin. dus nu op de blaren zitten zullen we maar zeggen🤨🤐

Wout
14-08-2022

Ik kocht een oekrainse vlag.

Na maanden kreeg ik geen vlag ,maar een envelop met waardeloos briefgeld.

Maaike
14-08-2022

Besteld begin juni, tot op heden niets geleverd. Ik wil graag mijn geld terug maar dat is ook een uitdaging.

Humphrey
08-08-2022

Ik wacht sinds 4 augustus op een bestelling .ik kan ook geen emailadres vinden. Vind het jammer dat het zo gaat.

Norbert
06-08-2022

Wel redelijk vlot geleverd (8 dagen) maar het product (nieuwe scheerkop voor oud scheerapparaat) is helaas inferieur. Het komt inderdaad uit China, bij het bestellen had ik dat niet in de gaten anders had ik niet bij Fruugo besteld. Als ik de site zo lees heeft retourneren weinig zin.

Pjotter
06-08-2022

Een spiderman costuum kost hier € 1.203.928.143.890,00 plus 12,50 verzendkosten ik denk zelfs dat bill gates dat geld niet heeft. we hebben de prijs vergeleken met andere bedrijven en daar kwam de prijs uit op rond de $28 euro. dus fruugo schandalig dit. (https://www.fruugo.nl/kinderen-spiderman-cosplay-pak-ver-van-huis-spiderman-kostuum-halloween-cosplay-kostuum/p-64919906-131000832)

06-08-2022

Oplichters. T shirt besteld maat XXXL Label geeft dat ook aan. T shirt is niet groter dan maat M. Rechtstreeks verzonden uit China gelijk aan Ali Exspres.

Ellen
05-08-2022

Vreemd . Ik heb mijn bestellling wel binnen de aangegeven tijd gekregen . Ik vreesde ervoor toen ik al deze reacties las . Maar vandaag in de bus . Alles in orde .

Bets
02-08-2022

Fruugo is inderdaad een typisch voorbeeld van een dropshipper. Zij hebben zich bewust in Engeland gevestigd, zodat ze buiten het Europees recht vallen en juridisch dus zo goed als onschendbaar zijn

Retour zenden kost 38 euro

Maar je krijgt nooit je geld terug

29-07-2022

Ssd besteld , wel geleverd, maar was nep ssd.

Terugsturen naar China voor eigen rekening. duhhh

27-07-2022

Niet geleverd, en niet bereikbaar, zeer slecht bedrijf

25-07-2022

Koop hier nooit iets! Dit is een bonafide bedrijf. Heb besteld en betaald met visa van iets wat niet kan geleverd worden 1 maand geleden, geen antwoord voor alternatieven, niks en geld kwijt, puur bedrog. Dd 25 07 2022 Mark Vermeirre

25-07-2022

Niet doen. Wacht al twee maanden op mijn bestelling. Hoor of zie niets meer. Nogmaals: Niet Doen!

25-07-2022

Het is een website uit China die zich voordoet als Nederlandse webshop. Verzenden duurt dus lang en returns zijn min 10 (brievenbus) of 20 (post) euro omdat je het weer helemaal terug naar China mag sturen. Daarnaast is de kwaliteit dus ook waardeloos omdat je geen shipping costs betaald, dat denk je, maar je krijgt gewoon een heel goedkoop product en betaald eigenlijk vooral voor shipping.

Michael
24-07-2022

3 maanden zalf besteld voor m’n arm. Deze zalf zou binnen 4 dagen verstuurd worden, maar er werd niet bij verteld dat het uit CHINA(!) moest komen.

3 maanden verder, nog niets ontvangen en contact krijgen met die oplichters is onmogelijk.

Fijn dat de politiek of andere instanties hier niets aan doen.

Samia
23-07-2022

Ze zijn oplichters ik heb betaald en mijn pakketje nooit ontvangen je kan nergens contact nemen en geen reactie op mijn mails mijn geld is weg oppassen mensen 😱

Tinas
22-07-2022

Had 22 juni een product besteld voor mijn telefoon, omdat ik met vakantie ging. Het was net wat goedkoper vergeleken op andere sites. Besteld en bij ontvangst van mail werd vermeld dat t product zou arriveren wanneer ik al op vakantie zou zijn, dus meteen geannuleerd binnen 24 uur. Maar het had zich gekruist. Dus ik zou alsnog pakket krijgen en kon het terug sturen. Nu terug van vakantie is t pakket nergens te bekennen. Niet in brievenbus, niet bij buren. Ze houden vol dat het geleverd is aan t adres en ontvangen! op t adres! Maar ik was er niet op aangeven datum. Nog op vakantie . Na veel contact krijg ik nu te horen dat t verkeerd bezorgd is.! Nou tot nu geen product in handen. Goed waardeloos dit. Ik heb nu niet eens een product om te terug te sturen om mijn geld terug te krijgen.

AUB, Na alles wat ik hier gelezen heb, raad ik aan altijd eerst te onderzoeken voor je online iets besteld en bij wie. Voor mij is het te laat.

Harry
21-07-2022

Koop hier niet!

Je wordt bedonderd waar je zelf bij staat.

Je denkt met een nederlands bedrijf te maken te hebben. Na betaling en aankoop blijk je in china te hebben gekocht. Annuleren? vergeet het maar…

Communicatie wordt beantwoord met onzin.

Eens, maar nooit meer.