Fruugo reviews

2.6

Guy
23-04-2022

Na veel aandringen toch betaling terug ontvangen.

23-04-2022

Heb maanden geleden een zaklamp besteld maar nog steeds niks ontvangen.Volg de tracker,maar de link dood. Nooit meer! Fruugo.nl is helemaal niet Nederlands maar Chinees. Dit zou niet mogen!

Els
21-04-2022

Het is een oplichters website je besteld iets en je krijgt iets wat totaal niet lijkt op wat je besteld hebt.

Achteraf blijkt het uit China te komen en je kan het ook niet retour sturen. Je kan beter je geld aan een goed doel geven inplaats aan die bedriegers. Ze hebben de boel zo dicht gespijkerd dat je naar je geld kan fluiten.

Roy
21-04-2022

Koop hier nooit iets is fucking nep oplichters

Bastiaan
21-04-2022

Een powerbank van 50000 mah besteld. blijkt na testen een 5000 mah powerbank te zijn. Er staat zelfs 50000 mah op de powerbank zelf. Pure oplichting, een powerbank van 10 euro verkopen voor 60 euro.

Thijs
19-04-2022

ONGEKEND SLECHT. Ik kocht een pak op Fruugo met het idee het bij een Nederlands bedrijf te kopen welke het binnen 2 dagen gaat leveren. Voor het bandje, een geinig opvallend pak. Wat doe ik. ik koop er 2. 2 maten, om te passen en 1 te retourneren. Na betaling ( 200,- ) wordt duidelijk dat ik bij een Chinees gekocht heb en deze het binnen 2 dagen gaat VERSTUREN. Enfin. pakket ontvangen. Binnen twee weken, dat wel. Bizar lage kwaliteit lijkt wel een pyama. Als je dan gaat zoeken hoe te retourneren vind je het volgende: Je kunt het rechtstreeks retourneren aan de seller. op het formulier wat je meestuurt vul je je betaalgegevens in. We raden je aan je zending te verzekeren ivm zoekraken van goederen. Fruugo en seller zijn niet verantwoordelijk voor zoekraken of schade. Geld wordt retour gestort wanneer seller het pakket in goede orde heeft ontvangen. Verzenden is voor eigen kosten. China.😑 KANSLOOS. Iemand een lelijk pak kopen? Heb twee rare Chinese maten.

Kint
19-04-2022

Soms kan je een probleem hebben zoals elke winkel, maar ze betalen je terug wanneer je contact opneemt met de klantenservice

An
19-04-2022

Ik heb een psg pak besteld zou binnen 3 werkdagen bezorgd worden 🙄 na eindelijk 4 weken komt het binnen.

Wat blijkt gewoon geen originele psg pak te zijn.

Ben echt geïrriteerd hierdoor

Yvonne
19-04-2022

Bestelling nooit ontvangen. Had voor het bestellen juist positieve reviews gelezen. Maar nu, na lang wachten, weet ik zeker dat ik hier ook ben ingetrapt. Zoonlief erg verdrietig dat z'n nieuwe schoenen niet zijn gearriveerd.

18-04-2022

Vlieger/vogelverschrikker besteld die vanuit China zou komen.

Nooit iets ontvangen. Zeker niet werken met deze mensen! Afzetters en bedriegers!

18-04-2022

Na bestellen krijg je heel snel een paar mails om te betalen maar de artikelen worden niet geleverd.

Kim
16-04-2022

Wacht al van maart op mijn hondentrapje aan’t wachten! telkens ik vraag waar het blijft en zelfs mijn geld terug vraag krijg ik steeds te horen dat ik nog even geduld moet hebben!

Nooit iets bestellen op fruugo mensen

Sheetal
10-04-2022

Zeer slechte pleisters en bestel 1x betalen 2x belachelijk nooit vertrouwen,

Ze sturen jou nog naar incasso voor iets wat je niet heb ontvangen!

Sandra
09-04-2022

Oplichting nooit Wat bestellen je kiest een product klik he aan he betaald het helaas zelf niet goed opgelet met het betalen ipv 15 euro te betalen heb ik 84 euro betaald ook ineens een ander product ze reageren nergens op en sturen het product ook niet op

dus mensen pas op pure oplichterij

Jerry
09-04-2022

Ook wij zijn er ingetrapt, fake NAMAAK vlooienbanden niet van echt te onderscheiden.

Kijken of Paypal werkt

Groet J

06-04-2022

Maand wachten op levering, geen feedback niks.

Fruugo afgesloten hoofdstuk voor mij.

06-04-2022

Bij de bestelling van een trainingspak gaf de website een foutmelding en dat daardoor de bestelling niet was geplaatst. Opnieuw geprobeerd en kreeg ik later ineens een bevestiging dat ik 3! Bestellingen zou hebben geplaatst. Ik heb een bericht gestuurd en kreeg een raar vertaalde reactie terug. Kan niets terugsturen en geen geld terug. Kwaliteit is ook teleurstellend. Dikke afrader. Nooit zaken mee doen

Joost
04-04-2022

Ik dacht een refurbished Bose hoofdtelefoon te bestellen, maar na betaling van 60 euro zie ik dat het een Chinese kloon is. Gelijk geprobeerd de bestelling te annuleren, wat natuurlijk niet lukt bij dit bedrijf, ze zijn namelijk NIET te bereiken. Dit is pure oplichterij, als je hier besteld kan je fluiten naar je geld

Carla
04-04-2022

Zo,n spijt dat ik niet eerst recensies heb gelezen. Ik heb een dubbelpack vlooienband voor de katten besteld maar kreeg er slechts 1 geleverd. Aangezien ik wel betaald heb voor 2 bandjes geprobeerd om contact te krijgen. Dit is een ellende. Ik bestel hier nooit meer iets.

Dick
02-04-2022

Beste mensen, aub. niets meer bij deze instantie bestellen.

Na betaling ontvang je een bevestiging en een leveringsdatum. Echter worden de bestelde artikelen niet geleverd en je geld ben je kwijt.

Persoonlijk bestel ik nooit meer iets bij de oplichters.