Fruugo reviews

2.6

Katy
01-04-2022

Verschrikkelijke bedrijf. He een paar schoenen besteld en ze vielen klein. Retourneren moest naar Polen en ik moest 19 Euro betalen.

Nooit meer hier bestellen.

Inge
31-03-2022

Radio besteld. Zogenaamd zou een nederlands bedrijf het opsturen. Bij navraag wist het bedrijf nergens van, dus ik had het al als verloren geld beschouwd. Gisteren opeens een pakketje met de radio en best van degelijke kwaliteit uit china! Toch nog!

Cobi
30-03-2022

Ik heb weken geleden een bestelling gedaan en betaald, ik vrees dat ik het nooit meer obtvang.

Wat een nepsite!

Niet bestellen.

Zonde van je geld, en je krijgt geen voldoening, je kan nergens terecht.

Lau lune, pffff

Dien
28-03-2022

Opgepast! Koop nooit iets van fruugo want is verloren geld. Eerst moet je meer dan een maand wachten omdat het van china komt en daarna moet je dezelfde prijs die je betaalde voor je aankoop nog eens betalen als invoerrechten. Dus een maand wachten + dubbele prijs wat op webshop staat. Een gewaarschuwde is er twee waard.

Edwin
26-03-2022

Ik heb daar een paar weken geleden een boss trainingspak besteld.ik wist dat het niet echt was maar toch besteld.eenmaal gekregen na een paar weken een zwaar nep ding uit China wat je bij Alice expres koopt voor 20€ nu moet ik 85€ betalen want terug sturen is net zo duur.zwaar opgelicht dus.😡😡

Caroline
23-03-2022

Speelgoed besteld, gelukkig was het bedrag nog niet zo hoog , rond de 20 euro. Contact opgenomen met hun klantenservice maar niets gehoord. bestelling nooit gekregen , het aankoopberdag ook niet teruggestort gekregen . Raad iedereen aan hier nooit wat te bestellen.

Bo
22-03-2022

Ik las heel wat negatieve ervaringen dus ik twijfelde even of ik hier wel goed aan had gedaan om te bestellen

Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst voor medicijnen voor onze kat, deze zijn zojuist ( dinsdag 22e) met de post bezorgd. De aangegeven levertijd was 24 maart dus ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben.

Coen
21-03-2022

Je krijgt de indruk dat je bij een betrouwbaar bedrijf besteld en dat er snel geleverd wordt. Zodra je hebt besteld blijkt de ontvangstdatum de verzenddatum te zijn. Nu wacht ik al meer dan 4 weken op mijn pakketje. De track & trace gegevens geven geen enkel inzicht, aannemelijk een standaard bericht. Ik verwacht niet dat het nog binnenkomt.

Deze keer vergeten de website te checken en dan krijg je dit. Enorm irritant dat je zo op je hoede moet zijn voor deze vorm van oplichting. Spijt als haren op mijn hoofd. Doe geen zaken met deze oplichters van FRUUGO!

21-03-2022

Waardeloos. ze doen het geloven dat je iets uit NL besteld hebt. Als je een pakket retour wil sturen moet dit naar China. wat 90% van de tijd het product niet eens waard is.

Erwin
20-03-2022

6 Februari een sjaal besteld 44.95,-

Het is spijtig maar ik heb het al afgeschreven! Pure oplichters want je krijgt gewoon niet waarvoor je hebt betaalt.

Mijn eigen schuld ik had de website even moeten checken,maar door druke werkzaamheden heb ik het besteld. Dat zal mij dus niet meer gebeuren!

Erg dat dit soort gajes worden toegelaten op Google, dit soort website,s moeten worden verwijderd door een rechter.

Fran
19-03-2022

Stelletjes oplichters zijn het.

Ik had een blouse besteld van € 69.00, dat duurde al 2 maanden voordat hij binnen was. De kwaliteit leek wel op een theedoek van € 2,00.

Dus teruggestuurd wat mij € 11,00 kostte.

En nooit meer mijn geld teruggehad.

Dus ik ben opgelicht voor € 80,00.

Mijn advies nooit bestellen bij Fruugo.nl

Roemer
19-03-2022

Naar mijn idee nepsite. Wacht al weken op kabel, krijg verscheepadressen door alsof verzonden is, maar die verzend ifo is fake. Nooit hier iets kopen. Oplichters!

17-03-2022

Levering ruim op tijd en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Kenzinho
14-03-2022

Ik heb een jas besteld en heb het na 2 maanden nog steeds niet binnen gekregen nooit iets bestellen op fruugo!

13-03-2022

2 weken toen waren mijn spullen geleverd vanuit de uk.ik ben zeer tevreden.

Diedrik
12-03-2022

Weken lang wachten,

En blijkt dat je dan nog een extra factuur krijgt van de douane voor import kosten.

50% extra op de aankoopprijs.

Deze info wordt niet gegeven op de site of moment van verkoop

11-03-2022

Ik ben opgelicht en ik krijg mij geld niet terug

Gino
11-03-2022

Ik heb een ps controller besteld voor het eerst bij frugoo.ik moet nog wachten.ik doe betalen via klarna.heb ik 30 dagen de tijd. als ik het niet krijg hoef je ook niet te betalen.ik betaal niet iets voor wat ik niet heb gehad.dan bel ik klarna en ze halen het eruit.

Caitlyn
10-03-2022

Slechte website ooit!

Je krijgt je bestelling niet!

En je geld ook niet terug!

Kut Chinezen

06-03-2022

Ik had stormschade en wilde wat klemmen bestellen om glas vast te zetten. Normaal koop ik deze dingen bij de hubo of gamma maar daar hadden ze niks meer. Ik op internet gekeken en bij Fruugo hadden ze deze. Ze zouden binnen 2 dagen verzonden worden. Wat ik toen nog niet wist is dat het uit China komt en dat het ruim een maand duurt voordat het bij je aankomt. Had ik beter hier een stukje verder kunnen rijden en naar een gespecialiseerd bedrijf kunnen gaan. Maargoed uiteindelijk de bestelling gekregen en nu blijken het andere standaard maten te zijn dus ik heb er nog niks aan. Ik heb er 8 euro voor betaald. Niet onoverkomelijk maar ik had ze zelf bij Aliexpress voor 2,25 kunnen bestellen.