Fruugo reviews

2.7

06-03-2022

Ik had stormschade en wilde wat klemmen bestellen om glas vast te zetten. Normaal koop ik deze dingen bij de hubo of gamma maar daar hadden ze niks meer. Ik op internet gekeken en bij Fruugo hadden ze deze. Ze zouden binnen 2 dagen verzonden worden. Wat ik toen nog niet wist is dat het uit China komt en dat het ruim een maand duurt voordat het bij je aankomt. Had ik beter hier een stukje verder kunnen rijden en naar een gespecialiseerd bedrijf kunnen gaan. Maargoed uiteindelijk de bestelling gekregen en nu blijken het andere standaard maten te zijn dus ik heb er nog niks aan. Ik heb er 8 euro voor betaald. Niet onoverkomelijk maar ik had ze zelf bij Aliexpress voor 2,25 kunnen bestellen.

Tamana
02-03-2022

VERSCHRIKKELIJKE WEBSHOP! Het is zonde van iederr cent om hier aan te verspillen!

01-03-2022

Doorgeefbedrijf van bv Ali express, bestellen en de volgende huis, vergeet het maar. Onbetrouwbaar en uiteindelijk maar gedeelte van mijn bestelling ontvangen. Veels te laat. Bezint eer ge begint U bent gewaarschuwd.

Jennifer
28-02-2022

Oplichters! er stond 2 dagen levering maar het pakketje komt vanuit china. Nu hebben mijn broertjes hun carnavals outfit niet ontvangen en kan ik het artikel straks niet meer retour sturen. Retour sturen kost meer!

Doen alsof het vanuit nederland komt maar is gewoon een tussenpartij. Bestel hier niet slechte kwaliteit en service

Hekene
27-02-2022

Hele slechte site. Compleet andere foto en namaak toegestuurd gekregen. Prullenbak waardig!

Ad van Liere
26-02-2022

Heb bij Fruugo "Pringle Of Scotland" 3paar sokken gekocht voor de prijs van €21,95 Moest later nog eens €8,04 extra betalen aan Post NL. Zogenaamde "European Delivery" kosten. Kijk dus uit met de vermelde bedragen op hun website. Deze zijn dus onbetrouwbaar.

Patrizia
25-02-2022

Pikachu controllers besteld ( €72,00 euro ) zijn niet leverbaar krijg zonder te overleggen een rode en gele geleverd ( imitatie voor €72,00 euro, terwijl je hier originele controllers heb voor hetzelfde geld .) Bericht gestuurd dat ik een retour label wil, dat ik dit item retour wil sturen (fout ligt tenslotte bij hun ) ,want een pakket naar China versturen kost tussen de 22,00 en 28,00 euro . Retour etiket ontvangen , blijkt Post Nl deze niet te herkennen. Weer bericht gestuurd , krijg ik te horen dat ik het eerst zelf moet betalen en dan zorgen zij wel dat ze dat bedrag terug storten . Dacht later als het pakket kwijt raakt heb ik niets, dus laat ik ze maar houden , wat blijkt ze doen het NIET . Weer bericht gestuurd krijg geen antwoord op mijn vraag , maar iedere x het zelfde gekopieerde antwoord. Ik ben nu al een week bezig met 8 berichten verder . Ik wist helaas niet dat Fruugo een tussen schakel is en alles uit China laat komen. Want Fruugo zelf kan je niet berichten!

Aron
24-02-2022

Niet bestellen! Je kan net zo goed op Aliexpress kijken, levering duurt net zo lang. Het lijkt een onderneming van Nederland ma is gwn een tussenpartij, waarbij het niet de moeite is een product te retourneren

24-02-2022

Hadden we maar even wat reviews gecheckt van fruugo. Maar zoals zovelen, op zoek naar een item, op het eerste oog veilige site met betaalmogelijkheden, snelle levertijden, oeps.

Verzendtijden. En pas na aankoop de bevestiging, levertijd enkele weken. Aha, een reseller, die in china bestelt. Dat was helemaal niet duidelijk. Vanwege spoed via bol een alternatief gekocht vanuit het idee om bestelde items weer te retourneren.

Na wachten en nog een redelijk snelle levering, erachter komen dat items retourneren allesbehalve eenvoudig en redelijk is. Je moet namelijk naar de originele verkoper in china retourneren. Voor eigen rekening! En die rekening is hoger dan de items zelf.

Weer geleerd om beter te checken.

KK
23-02-2022

Niet kopen. Had voor 38 euro een playstation remote voor mijn zoon besteld. Deed het meteen al niet lekker. Knopjes deden het de ene keer wel andere keer niet. Ze vragen je te filmen wat het niet doet. Ze reageren slecht. Je mag het wel retouren op eigen kosten naar China nou dan hou je het beter want je betaald 20 euro voor normaal verzenden en aangetekend 28 euro. Wat ze aanraden. Slechte bedrijf. Nooit meer hier!

Nele
23-02-2022

Kleine lettertjes en Chinese producten. Grmpfff. Carnavalspakje voor zoon wordt een Paascadeautje. En was al duurder dan ons plan was. Bedrog. Waardeloze site. Niet gebruiken.

Nick
21-02-2022

Waardeloos bedrijf. Niet gezien dat het drop shipping betreft.

Fruugo houdt de levering op niet geleverd, waardoor je buiten de termijn van retour zenden komt. Zeer malafide praktijken.

Doet er niet toe
20-02-2022

Werkelijk het meest grote . (met een grote K) bedijf waar ik ooit iets heb besteld.

Zal hier nooit nog maar een bestelling doen. Duidelijk voorbeeld van hoe het niet moet.

Soe
19-02-2022

Ik denk een carnavals pakje voor mn dochter te kopen. Genept! Komt uit China. Veelste duur betaald dus. Ik had zelf ook bij Aliexpres kunnen bestellen. Helaas komt het pakket 10 maart aan (hoop ik).

Anna
16-02-2022

Zeer slecht bedrijf. Ketting besteld. Die was stuk. Meerdere malen reactie gestuurd. Maar ik hoor de laatste tijd niets meer. Nooit meer bestel ik daar iets. Komt uit China.

Amber
16-02-2022

Op 26 november 2021 heb ik een bestelling geplaats. Op 16 februari 2022 en na 4 contact momenten met de klantenservice heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Mij wordt telkens geadviseerd om een maand te wachten (vanwege verlate levering door corona) of om alle postkantoren in mijn stad te gaan bellen. Fruugo neemt totaal geen verantwoordelijkheid in deze. Twee keer heb ik nu aangegeven mijn geld terug te willen. Dit verzoek wordt niet ingewilligd.

Sandra
14-02-2022

Nooit verwacht.na een negatief bericht op deze site kregen we bericht dat fruugo ons probleem op wilden lossen! We waren sceptisch maar we hebben het geld voor de PS controller die niet werkte teruggestort gekregen. Super fijn. Handig dus, ervaringen.nl!

14-02-2022

Inderdaad! gewoon troep! Dingen werken gewoon niet.

Bunch of shit!

13-02-2022

Absoluut nutteloze site, ze habben alleen waardeloze troep, Chinese dropshipping.

Jackie
13-02-2022

Niks kopen zit een maand te wachten op mijn besteling .spijt spijt je kan mail sturen doen er niks mee.