Fruugo reviews

2.7

Jackie
13-02-2022

Niks kopen zit een maand te wachten op mijn besteling .spijt spijt je kan mail sturen doen er niks mee.

Petra
12-02-2022

Triest! 10 december mijn artikelen retour gestuurd via post nl . Ik moet 25 € betalen omdat in China was! Vandaag ik krijg rekening 91 € omdat retour niet ontvangen! Dit kan echt niet ….

Mel
09-02-2022

Op de website artikel willen bestellen. Levertijd zogezegd 2 dagen ( zetel dat ik al eens op steun had gezien, maar eigenlijk eerder in huis wou hebben en daar gerust wat meer voor wou betalen omdat het vroeger zou aankomen).

Maar daarna bleek dat de levertijd even lang was als een Stein artikel. Ja, dan koop ik het liever daar, voor minder dan de helft hier. Bij het willen annuleren (hetzelfde moment) blijkt dat het niet kan omdat het zogezegd al verzonden werd. Dat wordt een retour!

Rosalie
09-02-2022

Belachelijk slechte webshop! Bestel hier NOOIT iets!

In december een harnas besteld voor de hond. Pakket aangekomen bleek het niet hetzelfde als wat op de afbeelding op hun website staat. Dezelfde dag nog een retourformulier aangevraagd. Dom natuurlijk dat ik niet heb onderzocht waar de producten vandaan zouden komen. Bleek dat het pakket uit China kwam!

Retourneren moest dus weer naar China. Daarbij met track en trace. Hierdoor komen de retour kosten op zo een 40€ bij DHL en bij PostNL al snel op zo een 20€ euro.

Indien het pakket daarna wordt tegengehouden bij de douane zijn ook die kosten voor jezelf!

Al met al ben je dan rond de 50 a 60€ kwijt voor het RETOURNEREN van een pakket!

Belachelijk. Grootste fout ooit! Niet hier bestellen!

Tonnie
09-02-2022

Een bodywarmer bestelt . Levertijd was redelijk goed maar toen ik hem thuis kreeg was de pret snel voorbij. Maar xl bestelt maar hij viel uit als xs😟. Bij iedere mail die ik stuurde kreeg ik een Engelse mail terug dat er iets fit was gegaan. Ten spotte kreeg ik een mail terug dat ze het jammer vonden en als ik wou kan ik 35% van het aankoop bedrag terug krijgen en de bodywarmer houden en kon ik er iemand anders blij mee maken!dit zijn gewoon Nederlandse mensen die da shipping gebeuren doen… zelf het geld ontvangen en de klanten met hun shit laten zitten! Echte oplichters praktijken. Ik bij ene Lauren g. Bestelt

Johanna
06-02-2022

Ik heb 07 december 2021 een pakketje besteld én betaald (meer dan €20,-). Vandaag, 07 februari 2022 nog steeds niks ontvangen. Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben .

Veel spijt dat ik bij Fruugo een bestelling heb gedaan.

Am
06-02-2022

Ik schrijf nooit reviews.maar door alle negatieve reacties werd ik erg huiverig voor mijn bestelling van een pokomon dekbedovertrek met 2 verschillende kanten.

Ik heb dit 28 januari besteld en dit zou geleverd worden door Argofield uit het Verenigd Koninkrijk.

Tot mijn grote verbazing heb ik dit 5 februari in zeer goede staat ontvangen.

Compliment voor Fruugo en Argofield.dit keer ging alles wel goed.en dat mag dan ook gemeld worden.

Bo
06-02-2022

Kost bij voorbaat te veel.

Lijkt een Nederlandse winkel maar alles komt uit China.

De producten zijn ook nog niet wat het lijkt op de foto.

De verzending van 1-3dagen is zover ik kan zien nog nooit gehaald.

Blijkbaar word het binnen 3 dagen verzonden uit China en kun je het verwachten na 1week tot 3 maanden als het überhaupt komt.

Dan als het er bijna is kom je er achter dat je voor alles op deze webwinkel ook nog inklaar kosten moet betalen zodra het in Nederland is.

Kortom oplichters, ieder mens met verstand zou deze webwinkel verbannen van het internet als hij de keus had.

Ik hoop ook echt dat dit gebeurt.

Kijk je over deze webwinkel op trustpilot heeft hij in een keer 4/5sterren. deze website geloof ik dus ook niet meer.

Georgi
02-02-2022

Wat een bende oplichters

Je besteld 3 artikelen voor 75 $. Staat ook op internet maar ook in de stappen van bestellen loopt het op naar die 75$. Ze leveren 1 voor die prijs en ze proberen je nog stom te maken dat het zo zal hebben gestaan. Communicatie is gewoon klote.

Niet kopen bij deze oplichters!

01-02-2022

Oplichters. ik kocht een colbertje voor een feeste. Bestelliing kwam te laat. Retourticket aangevraagd en via PostNLmet T&T verzonden. Kosten € 9,30. Review geschreven en meteen reactie. Vertelt wat er aan de hand is. Tot op heden geen reactiemaar nu wel ellende met afterpay. Mijn advies.niets bestelling bij deze oplichtersbende.

Donald
31-01-2022

Bende bedriegers!

Kocht een gitaarstandaard voor klassieke gitaar. Ze sturen me na 3 weken een stukje hout waar ik nog geen postzegel recht kanbzetten.

Bij de vraag te retourneren moet ik het naar een Chinees adres sturen. Kosten terugstuur ten mijne laste vele keren hoger dan de waarde.

Opgelet: zijn Chinezen. Als ze je niet bedrogen hebben zijn ze het vergeten. Alleen zijn ze het in dit geval niet vergeten.

Nootje
29-01-2022

De bestelling die ik had ontvangen was niet wat ik er van verwacht had. Het model was niet goed. Ik heb een retourformulier aangevraagd en dat ook keurig toegestuurd gekregen, niets aan de hand zou je denken. Nou de werkelijkheid is anders.

Het is een brievenbuspakketje. Toen ik het wilde verzenden bleek dat ik bij DHL €40,00 moest betalen en bij Post Nl €29,30. Mijn bestelling heeft een waarde van €22,95. Dus het is niet zo moeilijk dat je dan niet over retourneren na hoeft te denken. Ik geef het nog liever gratis aan iemand die ik er blij mee kan maken.

Het blijkt dat China een contract heeft dat ze zelf goedkoop kunnen verzenden, maar voor retourzendingen nemen ze niet de verantwoording naar de koper. Dus ik zal nooit meer wat bestellen bij Fruugo.

Een hele slechte zaak.

El
29-01-2022

Ik geef zelden reviews, maar over Fruugo ben ik zo ontevreden dat het beter is dit wel te delen. Het probleem voor mij zit hem in de verwarring dat er onder een product staat “1-3 dagen verzendtijd”. Dit is dus níet de verzend-tot-levertijd! Maar de tijd die nodig om de fabriek in China te vragen dit product op transport te zetten! Levertijd gaat over weken. In een heel kleine vraagteken staat er achteraf wel iets over, maar zelfs in die tekst is niet duidelijk of dit product uit NL, Europa of China komt. Een groot zwart gat. Het bestelde product is inderdaad niet meer te annuleren voordat het geleverd is. Ik verwacht straks óók nog importbelasting die nergens terug te vinden is… al met al een grote vergissing door onduidelijke en in mijn ogen oneerlijke informatie voorziening. Ik adviseer niet te bestellen via Fruugo.

Anke
29-01-2022

Ze houden de status van je bestelling op verzonden, zodat je niet kunt retourneren, want dan moet status eerst op 'geleverd' staan.

Ongelofelijke afzetters, nooit iets kopen!

Margo
26-01-2022

Grote volksverlakkerij. Product komt totaal niet overeen met afbeelding. Is veel kleiner en lichter uitgevoerd. Schaalmodel.

Marjan
25-01-2022

Graag wil ik m'n waardering uiten voor de fijne manier waarop de klantenservice van Fruugo mij geholpen heeft. Onze communicatie is altijd vriendelijk en behulpzaam geweest. Uiteindelijk is mijn hulpvraag naar tevredenheid beantwoord. Mag dat ook uw ervaring zijn.

Met vriendelijke groet, Marjan.

Rodney
23-01-2022

Nooit never meer!

Idd gewoon shit van alie exspres

Wat een troep daar

Nooit meer!

En raad het een ieder af!

Janneke
23-01-2022

12 november 2021 bestelling geplaatst en nog niets ontvangen. Of ik zelf even bij de douane wil nagaan of mijn pakketje daar ligt. Ik wil mijn geld terug! Maar daar wordt niet op gereageerd. Wat een slechte ervaring dit.

20-01-2022

Niets bestellen hier. Je wordt hard genaait. Als je klacht indient gebeurd er nog niks. Geef je geld ergens anders uit!

Maria
20-01-2022

Shirt in maat L besteld. Wat je geleverd krijgt is een "Chinese" kindermaat. Je mag retourneren maar je moet dan zowel de leverings- als retourkosten betalen, deze zijn duurder als het geleverde product. Komt erop neer dat je dan dus geld betaald voor levering en retour terwijl je geen product hebt, want dat gaat retour. Klantenservice komt je totaal niet tegemoet hierin, ze houden stug vast aan hun retourbeleid. Ik bestel hier in ieder geval nooit meer.