Fruugo reviews

2.6

Achiel
14-12-2021

Pure oplichters en fraudeurs nooit kopen bij fruugo

Wendy
12-12-2021

Voor de eerste keer iets besteld bij Fruugo. Eens maar nooit meer😡. Ik kreeg een melding dat de bestelling, zonder opgaaf van reden, retour is gestuurd naar China, verder niks. Vervolgens krijg ik na een aantal weken de vraag of ik een review wil geven op het artikel dat ik niet heb ontvangen 🤔 HOE DAN! De beoordeling was dan ook niet zuinig. Vervolgens krijg ik binnen een week de bestelling binnen (ook weer zonder excuus en opgaaf van reden) van Fruugo België. De communicatie is ronduit slecht. Dus nee, geen Fruugo meer voor mij.

Poleen
11-12-2021

China-zooi en niet eerlijk over levertijd! Door schimmige bedrijven als Fruugo gaan eerlijke, duurzame bedrijven ten onder. Hoop dat dit ooit wordt verboden.

Jud
09-12-2021

Nooit wat hier bestellen ze zijn niet te vertrouwen na weken wachten krijg ik uiteindelijk mijn produkt binnen verkeerde maat toegestuurd heb betaald om terug te sturen na 3 maanden beweren ze dat ze nog steeds niks binnen hebben echt oplichters

Elpi
08-12-2021

Fruugo.nl

staat op de site product

Wordt binnen 24 uur verzonden.

vervolgens krijg je de bevestiging dat fruugo.nl het product heeft verstuurd naar een retailer in het verenigd koninkrijk en dat die retailer vervolgens 3 weken later kan leveren. Wat de F zijn dit voor geintjes.

Diep triest om zo te moeten liegen voor je euro's

Reena
08-12-2021

Maaaaaaaanden moeten wachten. Komt mijn ring eindelijk binnen is het een verkeerde letter! En ook nog eens kapot! Stelletje oplichters

Merel
06-12-2021

Op 17 november iets besteld. Heb het nog steeds niet binnen. Ze reageren niet op de mail en de track en trace code doet het niet.

Daniel
05-12-2021

Ik ben geloof ik een van de gelukkigen die zijn bestelling in goede orde ontvangen heeft. Het duurde weliswaar iets langer 3-4 weken en de track and trace code werkte ook niet maar de bestelling is netjes afgeleverd!

04-12-2021

Dropshippers - pakketje wordt door Fruugo op ali expres besteld

Felice
03-12-2021

Zeer misleidend! Op de site zeggen dat iets de dag erna wordt geleverd, nu een maand later nog steeds niet gearriveerd. Wees gewoon duidelijk en helder dat alle spullen uit China moeten komen.

02-12-2021

Cadeau voor kleinzoon besteld. Zou voor 29 nov geleverd worden. Na 4 weken. Op site stond is op voorraad. Blijkt uit China te komen 27 nov in Nederland aangekomen. Daarna geen berichten meer. Dit is een keer maat koop hier mooit meer iets. Tel niet bereikbaar.

Irma
01-12-2021

Een wegenkaart besteld voor Sinterklaas cadeau in de ver ontsteking dat dit binnen 3 dagen hier zou zijn.

Krijg net bericht dat het tussen 7 en 20 december bezorgd wordt. Misleidende verkoop informatie. Ik baal hier enorm van

Rene
29-11-2021

Bestelling gedaan in de veronderstelling dat ik in Nederland bestel.

Ik heb een track en trace gekregen vanuit China maar er kwam geen artikel.

Hilde
29-11-2021

Oplichters

Ik bestelde een artikel bij wat ik dacht een Nederlandse webshop te zijn. In een flits zie ik de verzendkosten die hoger zijn dan het artikel zelf. Binnen de paar seconden annuleer ik mijn bestelling. Ik krijg een bericht dat er binnen de 48u gereageerd zal worden. Ik annuleer mijn bestelling nog 2 keer schriftelijk. Een dag later ontvang ik bericht dat de bestelling verzonden is, vanuit Australië. Ruim 2 dagen later krijg ik bericht, of laat ik zeggen, welgeteld 1 volzin, dat het niet mogelijk is om te annuleren en dat ik het na ontvangst terug kan sturen. Met jawel, de verzendkosten voor mijn rekening. Dit is je reinste oplichting!

Denise
26-11-2021

Ik bestel een Disney Mickey kerst muis krans vrouwen ' s T-shirt voor € 22,95 en ik krijg een Japans of Chinees reclame T-shirt binnen van Coca-Cola.

Enige overeenkomst was dat beide T-shirts rood zijn.

Dat is ook eens maar nooit meer dat ik hier bestel.

Freddy
26-11-2021

Bestelling van september nog niet geleverd!

Niet kopen daar!

Wel een mail gekregen dat ze het gingen versturen daar het niet in voorraad was …

Een excuus dat nergens op slaat, zal nooit geleverd worden!

Je betaalt… maar of je het krijgt is een andere zaak.

24-11-2021

Na een negatieve reactie is dit alsnog opgelost door Fruugo, ben er blij mee!

Mo
17-11-2021

2 kostuums besteld . Van af 5/10 en nog niet binnen.

Vorige week kreeg een mail dat het geleverd is.

Track en trace code erbij.

Volgens de track en trace code ,het zou bij de buren geleverd zijn.

Welke buren? Staat er niet bij.

Tot nu toe geen geld, geen goederen en geen gehoor.

Stefaan
15-11-2021

Een bestelling gedaan van 65.99 euro, achteraf nog 15 euro mogen bijbetalen voor verzendingskosten maar de bestelling is na een maand nog steeds niet toegekomen.Echt niet aan te raden.!

Arjan
13-11-2021