Fruugo reviews

2.6
Saskia
19-02-2024

Voor mijn zieke vader een dubbellaagse, waterdichte rolstoeldeken besteld voor €117,- inclusief verzendkosten. Dit artikel moet uit China komen aldus de mail met shipment information. Uiterlijk 2 februari 2024 zou mijn bestelling geleverd worden, maar ik heb nog helemaal niks ontvangen. Eerder wel een mail ontvangen met de mededeling dat het huisnummer bij het opgegeven adres ontbrak. Ook al weet ik 100% zeker dat ik mijn huisnummer niet ben vergeten in te vullen, heb ik dit via deze mail nog een keer gedaan. Toen kreeg ik de bevestiging dat mijn bestelling in goede orde ontvangen was en dat ik deze via track and trace kan volgen. Helaas is het schip (nog) niet aangekomen en ik vrees, na de vele negatieve reviews te hebben gelezen, ook opgelicht te zijn. Ik bestel hier NOOIT MEER!

Raymond
18-02-2024

Rotzooi uit China vandaar lange levertijden.

Bestel hier niks mensen.

16-02-2024

Hoes besteld voor de reserveband. Veeeeel te klein Belachelijk. Retour sturen is onmogelijk

Gerrit
16-02-2024

Blij met mijn artikel super viele dank

Romy
15-02-2024

Het verkeerde artikel ontvangen en dik een maand heen en weer contact gehad om eindelijk mijn recht te krijgen. Wat een slechte en lange klantenservice met elke keer weer foto’s sturen en vragen om een antwoord. Nu eindelijk op 15 februari het verlossende bericht. (Artikel 27 december besteld) Dat het artikel wordt vergoed of dat ik binnen 30 dagen nog een kosteloos retourlabel toegestuurd krijg. Daarom ipv een 1 een 2 als cijfer. Maar jeetje wat heeft dit een hoop tijd en energie gekost. Was dat nou zo moeilijk?

Louis
14-02-2024

Dikke bedriegers zijn het , bestelling niet gekregen

En helpen doen ze ook niet

Ik kan er zelfs niet meer naar mailen

Herman
13-02-2024

Op 12 december bestelling gedaan van bestelnummer 123284279, al een paar keer achteraan gegaan. Ze zouden contact met mij zoeken. Tot op heden nog niet gedaan.

Waar blijft mijn artikel?

Liliana
11-02-2024

Ik heb de parfum venom gekocht maar blikt dat een gewone parfum te zij, hij ruikt lekker maar verwacht geen reactie van je partner want is niet zo

Moul
09-02-2024

Ik heb een bestelling via fruugo gaat supersnel mijn product komt uit China binnen vijf dagen is binnengekomen maar ik heb een fout gemaakt omdat te veel besteld door typ fout toon mij bestellen binnenkwam heb ik gelijk terug gestuurd daarna heb ik contact opgenomen met service punt van fruugo hebben gelijk mij geholpen binnen drie weken mijn geld teruggestuurd

Lolo
08-02-2024

Ik had een bestelling gedaan bij Fruugo. Het product leek verouderd en kwam te laat en beschadigd binnen. Hier melding over gedaan, na vele mailcontact met het bedrijf werd verteld dat ik het product niet meer retour kon melden. Gelukkig had ik bij de optie betaalmethodes Klarna Afterpay aangevinkt wegens een onderbuikgevoel en vele negatieve reviews. Hierna contact opgenomen met Klarna over het beschadigde product en zij hebben mij goed geholpen door in de eerste instantie de betaling te pauzeren en vervolgens de bestelling kosteloos te annuleren. Uiteindelijk heb ik niets hoeven betalen. Conclusie: na vele gedoe, NIET bestellen bij Fruugo!

Boy
07-02-2024

Ik heb een artikel dat in de eerste plaats niet origineel is en ten tweede niet naar mijn verwachtingen was. En ik wilde deze dan ook retour zenden. Het aan melden is geen probleem maar verzending wel. Want het moest namelijk naar China. De retour zending kost 31,00 euro. Dus dat was de eerste en de laatste keer dat ik hier iets bestel.

Rietje
06-02-2024

Bestelling retour , geen retour bon in pakket dus retour zelf betalen , moet naar buitenland dus hartstikke duur , € 20,- geen schoenen en ook nog eens € 20 kwijt! Stelletje afzetters! Ik ben woedend

Bianca
05-02-2024

Mijn bestelling was niet compleet, ik heb twee keer een bericht hierover gestuurd en totaal geen reactie gekregen.

Hier nooit meer iets bestellen. BAH

Remco
05-02-2024

Ze verkopen zilver 50% onder de zilverprijs. Dit kan nooit en is scam. Niets kopen hier.

Shifteh
01-02-2024

Ik bestelde het achterglas voor de Samsung Note 20, ik kreeg een lege doos en ik betaalde er 30 euro voor, ik werd misleid door Chinese charlatans.

01-02-2024

Ik heb voor mijn slaap apneu een vol gezichtmasker besteld

Na een maand kwam er vanuit Frankrijk een pakketje aan wat te klein was dat daar een volgezicht masker in kon zitten , wat er wel in zat was een elastieke hoofdband van het masker , het masker zelf is na veel schrijven niet geleverd , ook zo leuk dat je in het zweeds terug geschreven wordt dat er wat mis is gegaan in mijn @mail verkeer?

Ja dat kunnen ze je wel terug schrijven! Hoe dan?

Probleem niet opgelost en ze zijn zeer slecht te bereiken .

Theo de Ridder

29-01-2024

Het verkeerde product werd geleverd. Je kan dan het product retourneren naar China. Kosten zijn voor de koper. Aangezien de kosten om iets te retourneren naar China ongeveer 35 euro is en het pakketje 41,95 heb ik daar niet voor gekozen. Na een slechte review geplaatst te hebben heeft Fruugo contact met me opgenomen en 41,95 terug gestort.

CT
29-01-2024

Nog steeds mijn bestelling van 20 december niet ontvangen. Bedrag 313 euro.

Fruugo zou contact met mij opnemen maar niets gehoord. Bestelnummer wel doorgegeven. Zij moeten contact opnemen met post.nl en vragen waar pakketje is, ik mag dat niet. Ze kunnen mij bellen voor uitleg. 125918759 Bestelnummer.

Telefoonnummer is bekend bij Fruugo

Maarten
29-01-2024

Een bestelling geplaatst waarvan ik het pakketje nooit heb ontvangen. Na mailcontact is dit uiteindelijk ook prima opgelost en is mijn bestelling geannuleerd waardoor ik een terugbetaling heb ontvangen. Uiteindelijk wel prima geholpen dus!

Sandra
28-01-2024

Ik heb via de mail contact gehad met Sarah en zij heeft mij erg goed geholpen.

Ik kreeg een defect product binnen en hiervan heb ik de kosten terug gekregen.

Maar dit is de eerste en laatste keer dat ik iets bij fruugo bestel.

Retouren moet je zelf betalen en is hartstikke duur omdat deze buiten Europa liggen. en vaak komt het niet op het retour adres aan werd mij verteld dus kan je alsnog fluiten naar je geld.

En de producten zijn niet wat ik ervan had verwacht.

geen fruugo meer voor mij!