Fruugo reviews

2.6
Magdalena
11-01-2024

Klantenservice van Fruigo is uitstekend, kreeg binnen korte tijd antwoord op al mn vra

gen. Hoop dat de levering net zo voorspoedig verloopt

Roy
07-01-2024

Ik heb mijn bestelling nooit mogen ontvangen. Maar erger nog, ik kan op geen enkele mogelijkheid contact krijgen met Fruugo!

Wanneer ik aan wil geven dat ik mijn bestelling niet ontvangen heb krijg ik een foutmelding met de tekst: “er heeft helaas een onverwachte foutmelding plaatsgevonden, probeer later opnieuw.”

Bestel dus nooit op Fruugo, deze site is écht niet te vertrouwen!

Jolanda
04-01-2024

Wat een slecht bedrijf!

Geen reactie krijg je op verstuurde mails .

Kleding slecht.

Nu problemen met Klarna want Fruigo meld de kleding niet aan .

Hier nooit wat bestellen.

Bianca
03-01-2024

Ik had iets besteld en het duurde al paar weken voordat het binnen kwam.

Maar toen ik er achter kwam dat het nog niet goed was ook toen begon de elende.

Terug sturen nou vergeet het maar!

Ik had contact opgenomen en kreeg maar geen antwoord toen via klarna gedaan en moest ik ineens filmpjes sturen om te bewijzen dat het niet goed was en nog meer van die onzin.

Kortom gewoon oplichterij.

Veronique
30-01-2024

Fruugo neemt problemen door verkopers die neppe/ verkeerde artikelen verkopen heel serieus. Ik heb al mijn geld terug gekregen. Er werd adequaat op gereageerd.

Ik bestelde een Fitbit, maar kreeg een random smartwatch. Die niet overeenkomt met de beschrijving en afbeelding van de advertentie. Ik kan de smartwatch retourneren, maar draai op voor de retourkosten. Dit vind ik niet fair. Ik heb contact gezocht, maar er wordt niet op gereageerd.

Charles
04-01-2024

Trage levering

Nog niet geleverd. Bestelling na 9 weken niet ontvangen, wel betaald.

G van zwienen
03-01-2024

Ik zou 30 december 2023 een pakketje ontvangen.

Volgens hun is hij geleverd maar nooit iets gekregen.

Ik probeer ze niet te pakken dus ben bang dat ik mijn geld en pakketje kwijt ben

Mensen hier nooit iets bestellen, het is zonde van je geld en moeite

Kate
02-01-2024

Levertijd was bijna 3 weken. Het kwam binnen en totaal het verkeerde product ontvangen. Zeker geen aanrader, ga hier nooit meer bestellen

Toon
01-01-2024

Spiegelverlichting besteld bij Fruugo. Kwam dus uit China. Kosten €40. Na ontvangst schat ik de waarde in op €5.

Voldeed totaal niet, retour dan maar. Retourformulier ingevuld, zooi verpakt en aangeboden bij Post.nl

Verzendkosten! €31,50

Niet verzonden dus, tenslotte geen zekerheid dat je aankoopbedrag terug zal worden gestort.

Fruugo is waarschijnlijk met afstand het bedrijf met het laagste aantal retouren.

Ze krijgen van mij een 1, kan helaas niet lager beoordelen.

Dirk
01-01-2024

Bij Fruugo een afstandsbediening gekocht voor 40 euro. Eenmaal ontvangen blijk het ding defect te zijn. Terugsturen dus volgens de aanwijzingen van Fruugo met track en trace voor 20euro 25. Opgestuurd 16-11-2023. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Fruugo over de mail. Inmiddels is het 1 januari 2024 en heb nog mijn geld niet terug. Fruugo kan en wil niets voor je doen. 60 euro achter de wagen dus. Mensen stink er niet

Ralph
30-12-2023

Lees even voor je besteld!

Had bestelling gedaan en totaal iets anders toegezonden gekregen, questie van niet opletten wat klant besteld, vervolgens kon ik het artikel terug sturen maar geen retour-label bij de mail.erg amateuristisch allemaal!

Gelukkig zijn er meer webshop die wel hun best doen voor de klant en ik bestel nooit meer bij Fruugo!

Steffen
30-12-2023

Navigatiesysteem retour gestuurd, kostte maar liefst €. 26,=! Na 5 weken wacht ik nog steeds op mijn geld, €. 219,=. Vrees dat ik mijn verlies moet nemen. Voor mij geen Fruugo en artikelen uit China meer! Mocht ik mijn geld nog terugkrijgen, dan zal ik mijn review aanpassen!

Sofien
28-12-2023

Kerst krans voor aan de deur besteld met lichtjes 30,- erg nep en de lichtjes doen het niet. Retourkosten 21,- euro.

Raad af om hier iets te kopen!

Zonde van je geld.

28-12-2023

Ik kreeg het verkeerde produkt geleverd helaas. Hierover een vraag gesteld, binnen een dag antwoord en keurig opgelost. In mijn situatie prima service.

Patricia
28-12-2023

Pakket niet ontvangen. Al meerdere keren contact opgenomen wordt alleen gezegd Dhl het pakket heeft ontvangen. Wij hebben zelf ook al contact opgenomen met Dhl maar die zeggen dat fruugo het moet oplossen. Dus fruugo waar blijft de oplossing!

Monica
27-12-2023

Retourneren gaat op eigen kosten. Op zich geen probleem, mits het niet uit China komt. Gekozen om het toch op te sturen met extra kosten en tracktrace via PostNL. Helaas komt pakketje niet aan bij bedrijf. Fruugo geeft geen thuis. Zij geven alleen aan dat dit onder eigen verantwoording valt van besteller.

Math
27-12-2023

2 externe SSD harddisks besteld. Krijg bestelling binnen na ca. 3 weken. Nul komma nul instructie, maar t ziet er erg eenvoudig/simpel uit, dus lets go. Start back-ups en of formateren.

Beiden lukken maar vervolgens loopt alles fout bij backups maken en/of copieren. Uiteraard durf ik niks open te maken, maar ga er na aantal pogingen van uit dat ik opgelicht ben en er GEEN of een te kleine SSD in zit. Zeker na het lezen van andere reviews bekruipt mij dat idee.

JAMMERLIJK getild. Dit was n dure les.

Melanie
26-12-2023

Helaas ben ik er ook ingetrapt

In september een bestelling gedaan niks ontvangen!

Een bericht gestuurd begin december naar de verkoper en als antwoord terug krijgen we gaan het uit zoek en we wensen uw een happy Life 😡😡😡😡uiteraard tot de dag van vandaag niks meer gehoord . Weer een bericht gestuurd maar die krijg ik steeds terug

70 euro weg

24-12-2023

In okt een nieuwe scheerkop besteld met de originele type en nummer ( betaald ) 5 dec geleverd verkeerd type terug gestuurd op 20 dec moest een code aanvragen (20€) met het risico dat je nooit niets meer hoord ik zie er maar vanaf alles kwijt nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf

Arno
21-12-2023

Bestelling geplaatst en betaald.na enkele weken nog niks gehoord van de status.

Hierdoor contact gezocht met Fruugo (David)

David heeft het onderzocht en mij gecontacteerd

Hij heeft mij meteen goed geholpen en mijn bedrag retour gestort omdat de detailhandelaar niet kon leveren.

Voor mij dus prima en snel opgelost.

Nogmaals bedankt.

Mvg Arno