Garanthuren.nl11 ervaringen

Esther
19-08-2018

Garanthuren niet betrouwbaar

Ik, zonder me te hebben verdiepen in reviews, mij toendertijd ingeschreven bij garanthuren. Uiteraard betaald en gereageerd. Kijk ik nu een half jaar later op de site staan er nog steeds dezelfde huurhuizen. Heel verdacht dus en al deze reviews zeggen genoeg Niet aanmelden en betalen!

Karim
Karim
26-06-2018

SUPER BLIJ

Garanthuren heeft mij geholpen een woning te vinden en ben super trots op ze!

Heel erg bedankt

Hal
16-05-2018

Oplichting

Hoe kan het zijn dat er niks word gedaan aan zo een site/bedrijf. ( hoe garanthuren zich zelf ook mag noemen). Vind het heel belachelijk dat Garanthuren nog steeds zoveel mensen aan het bedriegen is en nog steeds geld eraan verdient! Nog erbij krijgen wij ooit ons geld terug!? Heel makkelijk om te zeggen dat je na 6 maanden je geld wel terug kan krijgen want wie gaat nog 6 maanden rondlopen en denken van " he, ik moet nog mijn geld terug vragen aan Garanthuren"! Ongelooflijk dat men hier mensen oplichten die echt opzoek zijn naar een woning! Garanthuren en alle andere sites die dit doet zouden zich moeten schamen. E zou een onderzoek naar hun gedaan moeten worden!

Lina
02-05-2018

Scam!

Sta nu als een half jaar ingeschreven en heb al op +20 woningen gereageerd zonder resultaat. ben benieuwd of ik de inschrijvkosten ooit weer terug krijg. :(

Jim
Jim
01-05-2018

Opgelicht

Heb op meerdere woningen gereageerd maar tot nu tu geen respons ontvangen ondanks betalingen a 24,95 euro. Bij navraag werd er heel geheimzinnig gedaan. Moet mijn geld nog terug vorderen . Dit riekt naar dubieuze praktijken.

Fatima
Fatima
05-04-2018

Pas op!

Helaas ook hier een gedupeerde van deze oplichters. Ook ik heb inschrijfgeld betaald, en reageerde op diverse woningen die zij op de website hadden geplaatst.

De woningen zijn helemaal niet te huur! Ook de fotos's kloppen niet altijd. Pas op en schrijf je niet in bij deze oplichters. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op email en whatsapp berichten krijg je geen reactie.

Lan
04-04-2018

Niet aan beginnen

Na 24,95 inschrijfkosten en reageren op twee woningen die ze op de website hebben staan, niks meer gehoord of enige hulp/bemiddeling of persoonlijk contact kunnen krijgen. Aanbod is nep/niet up to date.

Loes
22-02-2018

Oplichting NIET MEE IN ZEE GAAN

Op garanthuren.nl stond een voor mij passende woning te huur in amersfoort. Later bleek ook dat dit de enige in heel amersfoort was. Als ik in aanmerking wilde komen voor een bezichtiging moest ik mij eerst inschrijven/aanmelden bij garanthuren. Kosten, 24,95. Daarna kon ik reageren op de woning. Zo geschiedde, als reactie kreeg ik te horen: wij sturen uw gegevens door naar de particuliere verhuurder van deze woning. Hij neemt contact met u op als hij u wilt uitnodigen. Als u niets meer hoort dan bent u niet uitgekozen voor bezichtiging. Ik ben de woning zelfstandig gaan bezoeken en wat bleek: deze was helemaal niet te huur. Het bleek een koopwoning met eigenaar. Ik heb garanthuren hiermee geconfronteerd. Er kwam een vaag verhaal, dat zij zelf bedrogen waren door de verhuurder enz. Ze zouden zsm mijn geld terugstorten en dat hebben ze ook gedaan. Het was ze geraden. Ik zou nog horen hoe het verhaal afliep maar nooit meer iets gehoord. Niet mee in zee gaan!

Leonie
24-01-2018

Oplichting

Mijn ervaring met Garanthuren is alles behalve positief. Absolute oplichting. Ik heb maanden op tientallen woningen gereageerd, om vervolgens te horen, als ik al antwoord kreeg, dat ik om mysterieuze redenen niet gekozen was voor een bezichtiging. Bovendien garanderen ze je een huurwoning binnen zes maanden - zo niet, geld terug. Ook dat blijkt een loze belofte te zijn. Na verschillende boze mails en whatsapp berichten nog steeds geen inschrijfgeld gezien. Absolute afrader

Kirsten
23-01-2018

Garanthuren is niet van plan te bemiddelen

Helaas heb ik hele slechte ervaringen met Garanthuren. Ik heb op zo'n 6 a 7 woningen gereageerd na mijn inschrijven, maar ik hoorde niets. Toen ik contact op wilde nemen omdat ik ineens een mailtje kreeg met het verzoek om mij in te schrijven (?) kreeg ik geen reactie. Toen ik via de WhatsApp service contact met ze opnam werd mij verteld dat ik een bevestiging zou ontvangen. Toen ik aangaf dat dit niet was gebeurd, werd mij verzocht om me weer in te schrijven (?). Daarna geen reactie meer gekregen. Op het moment dat ik mijn geld terug wilde, kreeg ik een geautomatiseerd antwoord met het bericht dat ik niet voldoe aan die voorwaarden.

De site is slechts uit op het inschrijfgeld en heeft absoluut geen ambitie te helpen met zoeken naar huurwoningen.

Floris
Floris
10-01-2018

Zeer waarschijnlijke oplichting

Garanthuren.nl heeft een groot aantal zeer betaalbare woning in grote steden in de aanbieding die niet op andere website aangeboden worden. Na betaling van inschrijfkosten, kun je op de woningen reageren, om tegen het einde van elke maand te horen of je voor een bezichtiging wordt uitgenodigd.

Nader onderzoek leert echter dat verschillende advertenties gebaseerd zijn op foto's van woningen die helemaal niet te huur zijn. Tel daarbij op mijn ervaring alleen al in de afgelopen maand op 23 woningen te hebben gereageerd, om aan het eind van de maand weer doodleuk hetzelfde mailtje te krijgen dat ik zonder opgaaf van redenen weer niet geselecteerd ben voor een bezichtiging, en de vraag dringt zich op of er überhaupt ooit één echte woning is verhuurd via Garanthuren.nl. Mijn hartelijk advies is in elk geval niet met deze website in zee te gaan en de inschrijfkosten in je zak te houden.

NB: Garanthuren.nl heette eerst Kamergarant.nl. Voor meer beoordelingen, zie https://www.ervaringen.nl/kamergarant.nl?tq=kamerga.

Welk cijfer geef jij Garanthuren.nl?