Gezofit15 ervaringen

Marc
26-10-2020

Heb geluk gehad

Als ik het hier zo allemaal lees heb ik veel geluk gehad. 3 weken terug een kniekussen besteld, vandaag gekregen. Wat er wel is misgelopen op de site stond het kniekussen + 2de hoesje gratis, naar het laatste zal ik mogen fluiten.

Rina
21-10-2020

Hier nooit iets bestellen!ze belazeren de boel.

Ik had een bh besteld eind Juli. Begin december de eerste mail gestuurd dat ik nog steeds niet ontvangen had. Daarna nog 10 keer een mail gestuurd! Elke keer zeiden ze dat ze het opgestuurd hadden, het kwam eraan. Niets gekregen natuurlijk.
En nu kreeg ik vanmorgen dus zowat 3 maanden later En 10 mails bericht dat ze Mij niet meer konden helpen omdat ik te laat gereageerd had!

Namens
11-09-2020

Hier niet bestellen!

Na een instagram/facebook reclame, vrij snel een bestelling geplaatst. Paar uur later me toch bedacht en gemaild dat ik het wilde annuleren.
Dit kon niet meer omdat de bestelling automatisch was doorgezet.
Als ik het zou ontvangen kon ik het naar hun retourneren en zou ik het geld terug gestort krijgen.
Eenmaal het product ontvangen, gelijk gemaild dat ik het terug wilde sturen.
Dit was geen probleem, echter De kosten voor het retour sturen van het product vallen hoog uit aangezien het pakketje direct naar de (buiten de EU) leverancier dient te worden gestuurd.
Dit is in hong kong.

Verzenden kost meer dan het product!
Kortom: bestel Niks bij deze oplichters!
Kwam het product even later in een tuincentrum tegen in een nette verpakking ipv alleen doorzichtig plastic voor de helft van de prijs!

Sander
11-09-2020

Dropshipment uit Hong Kong en retour extreem duur

Gezofit zijn oplichters, producten komen niet uit Nederland. Levertijd is 4 weken+ terwijl hier nergens over gerept wordt.

Als je wilt retourneren mag je het aangetekend naar Hong Kong sturen wat enorm duur is.

Reviews op de site zijn fake.

Geen KVK nummer op de site, je kunt ze niet bellen en ze reageren zeer slecht op mail. Product kun je beter zelf bij Ali bestellen wat veel goedkoper is of via bol, zelfde prijs alleen heb je het dan de volgende dag.

Dian
Dian
03-09-2020

Jokkers

Je krijgt een niet compleet artikel dat ook nog eens niet aan het beloofde voldoet.
Moet je het op Eigen kosten terugsturen naar .
China

Jaap
03-09-2020

Leveren geen goederen. innen wel.

Bestelling gedaan. Betaald. 2-4 weken levering zie je na betaling. Mail gestuurd. Geen antwoord. Geen product ontvangen. Oplichters. Wegblijven bij deze oplichters bende.

Angelique
02-09-2020

Bestelling wordt niet geleverd en ze zijn niet te bereiken.

In mei bestelling gedaan die nog steeds niet geleverd is, terwijl hun zogenaamde track&trace aangeeft dat het wel geleverd is. De bestelling zou op 7 augustus ergens in een depot in Zwolle liggen. Ik kreeg een aanbod van korting op een VOLGENDE BESTELLING! Verzoek gedaan om mijn geld terug te storten. Sindsdien geen reactie meer .

Linda
27-08-2020

NIETS BESTELLEN

Een bestelling gedaan in mei. Het is nu bijna september en ik heb nog niets ontvangen. Ze reageren niet op mails en ook niet op de ingebrekestelling. NIET BESTELLEN!

Willem
25-08-2020

Niks ontvangen

Na bestelling , levertijd van 2-5 weken. Niks ontvangen en dit zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren. Bestelling is van meer dan een maand geleden. Direct na bestelling email gestuurd om geld terug te krijgen, dit zou door ‘automatische bestellingen’ niet mogeijk zijn. Oplichters dus.

Raf
20-08-2020

Blijft weg van deze nep bedrijf !

Ook mijn bestelling geannuleerd.
Verschillende email's gestuurd.
Geen enkel reactie !
Bezorgd tijd bekend na betalen !
Oplichters !

Gwen
17-08-2020

Geen reactie en pas na betalen levertijd bekend

Pas na betalen komt levertijd van 1-4 weken in beeld. Direct daarna order geannuleerd en geld terug gevraagd. Dag later zelfde gevraagd via contactformulier. Geen reactie nog geld ontvangen.

Corine
Corine
15-08-2020

Slechte reclame

Ze doen zich voor als Nederlandse firma maar is terug te sturen naar Hong Kong met als gevolg dat de retourneer kosten groter zijn dan de prijs van het kussen? Ik voel me opgelicht het kussen is veel kleiner dan op het filmpje en z'n prijs niet waard

Loes
14-08-2020

Rienevaplus het geld is niet meer van u.

Ik zou graag mijn bestelling annuleren maar krijg geen reactie!

Lisa
05-08-2020

Oplichting

Ook in mei iets besteld, maar nooit ontvangen. Ook reageren ze niet meer op mailtjes, ik ben mijn geld dus kwijt.

Roswitha
04-08-2020

In mei besteld, nooit ontvangen.

In mei wat besteld, nooit ontvangen. Ze adverteren met binnen 24 uur te reageren op je klacht, maar mooi niet. Oplichters! 😡

Welk cijfer geef jij Gezofit?