Gister en Vandaag reviews

4.0
Periode20232022
Randy
26-10-2023

Prachtige tafel en stoelen gekocht voor een mooie prijs. Na bestelling online ontving ik netjes een bevestiging. Daarna is de levering ingepland en deze was bij ons gewoon op tijd. Heb alles nu een paar maanden en er zijn geen tekenen van slechte kwaliteit oid.

Ik kan wat dat betreft de winkel zeker aanraden voor een geode prijs voor degelijk spul.

Doede
17-04-2023

Dit is de meest onbetrouwbare bezorgdienst die ik mee heb gemaakt. Zeer slecht!

Daan
24-04-2022

Zes stoelen gekocht bij Gister en Vandaag te Asten. Blij met de stoelen uiteraard, zelfs All-In-House service bijgekocht zodat wanneer er ooit iets met de stoelen zou zijn dat het allemaal netjes opgelost zou worden. Alle stoelen begonnen binnen het jaar op exact dezelfde plek schade te vertonen. Dit gemeld bij Gister en Vandaag, welke ons doorverwezen naar All-In-House. Daarna kregen we het bericht dat er een "service-dienst" bij ons was geweest om de stoelen te bezichtigen. Nooit gebeurd. Het zou slijtage zijn die niet onder de garantie zou vallen. Op basis van een rapport van een service-dienst welke dus nooit is geweest. All-In-House adviseerde Gister en Vandaag dit voor te leggen bij de fabricant, echter uit de ontvangen correspondentie blijkt dit nooit gebeurd te zijn. Heel erg tevreden over het contact en de service van All-In-House. Gister en Vandaag echter. Dat is gisteren en daar doen we vandaag de dag nooit meer zaken mee.