Glasverpakkingen.nl reviews

6.3

Heidi
11-10-2022

Bestelling gedaan op 5 september. Na een mailtje gestuurd te hebben, kreeg ik op 16 september bericht dat de bestelling verzonden was. Na ontvangst bleek dat er een gedeelte niet geleverd was. Telefonisch niemand te bereiken. Ik stuur elke paar dagen een mailtje, maar tot op heden geen enkele reactie. Ik raad dan ook iedereen af om hier spullen te kopen.

10-10-2022

Maand geleden besteld. helaas nog niks geleverd. krijg als ik bel geen gehoor. als ik moederbedrijf Thijssens verpakkingen bel dan neemt er wel iemand op maar die geeft aan dat er niemand van glasverpakkingen aanwezig is op dat moment. ik wordt na een week nog steeds niet teruggebeld.

Jolanda
07-10-2022

Op 14 september een bestelling gedaan van ruim € 500,- en ook betaald, maar tot op heden geen producten ontvangen. Eén keer per ongeluk iemand aan de telefoon gehad na 2 weken, die gaf aan dat wat we besteld hadden er niet meer was en dat we naar alternatieven konden kijken. Vervolgens geprobeerd om dit telefonisch en per mail door te geven, maar telefoon wordt niet meer opgenomen en mails worden niet behandeld.

Aly
04-10-2022

Na aanleiding van m'n klacht van gisteren, heeft glasverpakkingen.nl m'n klacht heel serieus genomen en per direct mijn bestelling verzonden. Heb het vandaag zelfs al binnen! Dus hierbij alsnog een positieve review. Het gaat om het oplossen en handelen van problemen. En daar hecht ik als klant veel waarde aan.

Mart
04-10-2022

Ik heb al veel slechte bedrijven gehad maar deze is de nummer 2 in mijn beleving. Je besteld en krijgt te zien volgende dag geleverd, Na een week maar eens bellen, ja sorry sorry ga het gelijk regelen. Na 2 weken nog niks 4 dagen lopen bellen, om het uur een keer, maar word niet opgenomen. Eindelijk na 4 dagen. Ik annuleer mijn bestelling want inmiddels niet meer nodig. Was goed moest alleen nog 4 weken wachten op mijn geld want de geen was op vakantie. 3 dagen erna krijg ik levering van die . bedrijf. Hebben ze als nog alles opgestuurd. Echt slecht en zal er ook nooit meer iets bestellen. Ze doen maar wat daar. Nummer een is Ziggo voor de geen die het wilde weten.

Carine
28-09-2022

Voor de derde keer besteld bij Glasverpakkingen.nl. deze keer een regelrechte ramp. Zit nu al meer dan een maand te wachten op levering. reageren ook niet op berichten, behalve als je zegt dat je klacht gaat indienen. Deze morgen email gestuurd dat ik mij geld terugwil.

Nico
26-09-2022

16 september bestelling gedaan, nog niets ontvangen en reageren op mails doen men hier ook niet aan. Ben bang dat ik kan fluiten naar mijn flessen en centrum

Kelly
21-09-2022

Redelijk snelle levering producten zijn zoals je ze ziet super bestel er graag

Li
20-09-2022

Wederom aan het wachten op bestelling, 3 weken geleden geplaatst nog niets ontvangen, nu zo'n keer of 6 gebeld maar blijft GGH! dit is niet de eerste keer dat ik zo'n ervaring heb met dit bedrijf.

vind ze ook niet altijd even klantvrindelijk aan de telefoon (als ze die opnemen dan.)

Esther
19-09-2022

27 /8 flessen besteld. Kreeg een mail dat de flessen niet leverbaar waren, of ik misschien andere wil. Duidelijk aangeven dat ik dat niet wil en graag geld terug krijg.

Toch weer een tekening van een andere fles gekregen.

Ik wacht nog steeds op mijn geld😡

Mirella
19-09-2022

Eind augustus besteld, geen levering op afgesproken datum. Maar gebeld.ooh.u stond op mijn lijstje om te bellen.konden niet leveren. Dus annulering. Rekening nummer doorgegeven. 10 dagen later.niets, weer gebeld.proberen ze vanalles aan te smeren.maar kon daar niks mee.ze gingen weer terugbellen.niets.dus weer zelf gebeld.die man aan telefoon.komt , alhoewel het steeds dezelfde persoon is, telkens uit de lucht gevallen . Dus duidelijk gezegd dat ik mijn geld zo snel mogelijk terug wil.ok kreeg ik.week later.nog steeds niets.dus weer gebeld en een mail geschreven.week later.antwoord op mail.sorry maar de financiële dienst is op vakantie komt volgende week terug.mail geschreven dat ik indien niets terugbetaald word, een invorderingsbedrijf inschakel.

Doet helemaal niets, geen antwoorden.dit bedrijf zit vlgs mij in financiële moeilijkheden en kan en wil niet terugbetalen.

Dus mensen, niet betalen, niets bestellen!

Christof
19-09-2022

Na 10 dagen nog steeds geen bestelling geleverd.

Op e-mails en telefoons reageren ze niet.

Ik vraag mij sterk af of het gaat om onkunde dan al niet om oplichting.

Eerste keer en ook direct laatste keer!

Wouter
13-09-2022

Waardeloos bedrijf, eerst hebben ze de bestelde producten niet op voorraad ondanks het feit dat deze producten wel gewoon blijven aanbieden op de site. Ze bellen erover maar leggen direct weer neer, volgende dag hetzelfde dus dan bel ik zelf maar terug. Dus ik kan een vervangend, waarschijnlijk goedkoper, product krijgen. Ik verzoek ze vriendelijk om het zo snel mogelijk te versturen want het had haast. Nee hoor geen probleem zeggen ze maar 2 dagen later nog steeds niet verzonden. Inmiddels telefonisch onbereikbaar en reageren niet op mails. Op de derde dag dan maar de bestelling geannulleerd ook geen reactie maar dan wordt plots wel een paar uur na mijn annulering de bestelling verzonden. Annulering negeren ze gewoon. Na aankomst blijkt dat ze slechts de bestelde flessen hebben verzonden en de bijbestelde doppen niet. Hier niet bestellen mensen, slechte service, slecht telefonisch bereikbaar en geen reactie op emails. Alle tekenen van oplichting.

Marlies
06-09-2022

Een keer besteld, alles vlot en oké.

De tweede keer een heel stuk minder, sap flessen besteld, na 2 weken nog niets ontvangen te hebben zelf gemaild, blijkbaar waren ze niet op voorraad wel andere maar met andere opening waar onze doppen niet op passen. Terug gemaild na een week geen antwoord te ontvangen dan maar gebeld, blijkbaar vertraging omdat veel mensen op vakantie zijn. Heel triest om deze uitleg te horen.

Sonja
17-06-2022

Vorig jaar een hele doos sapflessen besteld voor het inmaken van limonadesiroop.

Minpuntje: in de doppenverpakking zaten 3 doppen die door draaiden. Een paar reserve doppen zou een goed idee zijn.

Ver ben ik heel tevreden, alles keurig verpakt en heel aangekomen.

Volgende bestelling ga ik weer hier doen!

Sonja

Julieta
03-03-2022

Zeer slechte service, velen kwamen kapot en ze kwamen niet terug of vervanging of geld

Zaza
07-01-2022

Update

23 december een ontevreden review achtergelaten. De volgende dag heb ik mijn bestellingen ontvangen.

Jammer dat het op deze manier moest gebeuren maar wel top ze het meteen hebben opgepakt.

De bestelling ernaa is vlot gegaan, helaas de verkeerde kleur flessen ontvangen maar de eerstvolgende dag zijn deze flessen opgehaald en de juiste flessen geleverd.

Bronwen
28-12-2021

Zeer behulpzaam toen de fles niet leverbaar bleek en bovendien nog extra snel bezorgd. En dat voor een kleine bestelling van een particulier!

02-12-2021

Vervolg opde laatste revieuw.

Helaasstukje vergeten.

Je moet wel de vollen prijs en verzend kosten betalen.

Ab en Vera
21-09-2021

Geachte,

Ik kan niet anders zeggen goede service.

Telefonische, maar ook op de werkvloer ,waar we de flessen haalde. En het vertrouwende omdat we de definder niet bij ons hadden.

En thuis aangekomen direct, het bedrag aan heb overgemaakt.

Hartelijk dank.

En in de toekomst, zullen we zeker vaker zaken doen.

Knoflook enzo

Ab en Vera Moleman