GLS reviews

Sandra
05-07-2022

Wat een waardeloos kut bedrijf zeggen dat het pakketje bezorgd is terwijl ik niet thuis was mag ik nu zelf uitzoeken bij welke buren het bezorgd is het is alleen maar ellende bij gls ga voortaan is vragen met welke bezorgdienst het bezorgt word word het gls bezorgd dan helaas

Lucas
02-07-2022

Waardeloos bedrijf. Komen zogezegd aan de deur maar niemand gehoord of gezien. Zelfs geen briefje in de bus dat ze langs geweest zijn. Mails worden niet beantwoord. Ikzal nergens nog iets bestellen waar gls de koerier voor is.

ES
25-06-2022

Dinsdag planning eerste bezorging, echter niet thuis, helaas niet bij buren afgegeven. Toezegging (na betaald telefoon gesprek) : wordt vrijdag dus 3 dagen later, bezorgd. Is niet bezorgd! na een 3de melding is nu toezegging op maandag (6 dagen verlaat) te bezorgen. ondertussen bijna 1 week zonder oplader voor werk laptop. ongehoord slecht

Anja
23-06-2022

Pakketje is bij de buren over de poortdeur gegooid. Buren ook niet thuis dus het pakketje met een bezem onder de poortdeur naar me toe gehaald. Slecht!

Christel
20-06-2022

Oprechte bezorger!

Er zou vorige week een pakketje bezorgd worden. Ik was heel even weg voor een boodschap en mijn kinderen waren wel thuis. Zij hadden echter de deurbel niet gehoord. Daarop volgend is de bezorger achterom gelopen en heeft het pakketje op het aanrecht gelegd. Dit vond ik onacceptabel en heb hierover een klacht ingediend bij GLS.

Nu stond zojuist dezelfde bezorger aan de deur met een fles wijn en hij heeft zijn oprechte excuses aangeboden. Dit vind ik heel erg netjes. TOP en DANKJEWEL!

Sofie
17-06-2022

Kan weinig toevoegen aan de andere reviews. Ik vraag levering in een Cubee locker om zeker het pakket niet te missen indien we afwezig zouden zijn. Op de dag van levering zijn we dan toch thuis, maar de track&trace zegt plots dat het pakket terug naar het depot gaat omdat er niemand thuis was op het moment van levering, leg dat eens uit.

Erger nog, het ligt nu al een week in het depot en er gebeurt werkelijk niks na 3x "contact" met de "klantenservice". Ik ontvang relatief veel pakjes waarvan slechts een fractie met GLS, maar zij zijn wel de enige die het al zo hebben v*rkl**t.

Annette
17-06-2022

Sta zelfs buiten op de stoep als mijn pakje 5 deuren verder afgeleverd zou worden. Mensen niet thuis, geeft hij het daar bij de buren af. Dacht even later, maar eens informeren welke naam er op het pakket staat. En ja hoor was voor mij. Krijg ik idd mailtje u was niet thuis. Direct mail terug gestuurd dat ik zelfs buiten stond maar er gewoon niet naar het huisnummer is gekeken. Krijg ik weer een berichtje terug, ik had het bericht verkeerd begrepen. Ik was niet thuis en daarom was het bij de buren afgegeven. Wil je weer reageren komt je mail gewoon terug. Wel het bedrijf in kennis gesteld waar we het besteld hadden, gingen er werk van maken.

Uranus
16-06-2022

Ik zou dit bezorgservice een dikke nul niet eens waard vinden om te geven. Echt een waardeloze bedrijf. Voortaan ga ik opletten, waar ik iets bestel, moet géén gls bezorgservice zijn.

Al 3 dagen zit ik op mijn bestelling te wachten en paar keer naar de centrale gebeld en elke keer half uur tot driekwartier aan de wacht gezet. Eindelijk krijg ik hetzelfde personeel aan de lijn en die gaat zogenaamd de chauffeur bellen en elke keer krijgt hem niet te pakken. Moet ik geloven, dat zij de chauffeur gebeld heeft?

Ze zijn duurder dan posNL en DHL en toch ze hebben niet eens het programma om naar de klanten een berichtje te sturen dat ze het niet redden op afgesproken tijdstip te bezorgen.

Echt waardeloos.

Ik ben erg boos. 😡😡😡😡😡😡

Marja
15-06-2022

2x 20 minuten aan de telefoon gezeten alleen maar bandje gehoord dat alle medewerkers in gesprek zijn hoeveel 1die er werkt ofzo. Lekker zo geld verdienen.

Van de track en trace klopt niks niet aan te klikken en geen tijd. Nou douw het pskket maar in je hol.

Inez
15-06-2022

Pakketje kon niet geleverd worden omdat er meer adresinformatie nodig is (ook al staat mijn adres in de mail). Echter is er geen mogelijkheid voor mij om meer adresinformatie door te geven via de link in de mail. Geprobeerd om contact op te nemen met de klantendienst maar na 5 dagen nog steeds geen antwoord. heb ik met andere pakjesdiensten nog nooit meegemaakt.

Mascha
10-06-2022

Na ontvangstmail meteen het bezorgadres naar een pakketpunt omgezet. Deze werd vandaag genegeerd door de bezorger. Hij kwam gewoon naar mijn huisadres. De niet-thuis-code staat ook op de postcode van mijn gekozen pakketpunt. Hoe dan?

Ik neem aan dat een bezorgen kan lezen.

Jpm
07-06-2022

Mail dat we niet thuis waren. Dat waren we wel. Zou briefje met niet thuis code in de brievenbus liggen. Nee, dus.

Bezorger heeft dus gelogen dat hij/zij aan de deur zou zijn geweest.

Zonder niet thuis code geen contact mogelijk anders dan de klantenservice bellen. Daar moet voor betaald worden.

Enige mogelijkheid: pakket ophalen bij depot.

Schandalig!

Vincent
04-06-2022

Geen track en trace. GLS kan mijn huis niet bereiken? Maar volgende week wel? Hoe dan?

Kevin
02-06-2022

Gister is GLS blijkbaar aan de deur geweest on mijn pakket te bezorgen. Ik was niet thuis maar vernam via de track&trace dat ze het mee terug genomen hebben en dat ik een "niet thuis" code nodig had om een nieuwe datum te plannen.

Ik heb mijn brievenbus en E-mail helemaal na gekeken maar heb totaal geen bericht met een code ontvangen.

Nu zou ik zogenaamd een klantenservice moeten gaan bellen voor 1€ per minuut wat ik dus echt niet vanplan ben. Als je dacht dat het niet erger kon dan POSTNL of DHL dan is hier GLS!

Danny
02-06-2022

Waardeloos. Belofte van levering binnen 4h. Levering nog steeds niet na drie dagen, wegens plaatsgebrek in bestelwagen. Geloven wie het wil.

Rianne
02-06-2022

Pakketje niet afgeleverd terwijl wij thuis zijn. Druk in de verbouwing deuren staan open en overal lopen mensen. Beetje jammer dat je dan mail krijgt dat ze 2 keer zijn geweest en dat er niemand thuis is. Ook geen briefje in de brievenbus niks. Ik had dit pakketje 2 dagen terug al nodig nu moet ik het vandaag ophalen bij een oppik locatie.

Vind dat gls het wel heel makkelijk afschuift op niet thuis zijn. Is niet de 1ste keer dat ze dit doen.

Klacht ingedient maar daar kunnen ze dan niet zoveel mee omdat de bezorger aangeeft een briefje in de brievenbus te hebben gedaan.

Wat dus nooit gebeurd is😡😡😡😡

Angela
01-06-2022

Kreeg een email pakket geleverd bel ik gls Leveren ze het pakketje in andere straat perongeluk met zelfde huisnummer Okee kan ik daar aan de deur woont er niemand , weer met gls gebeld Jaa nu kunnen ze er ineens niets meer aan doen moet de verzender maar berichten dat hun een onderzoek starten maar de fout ligt bij de bezorger echt heel slecht 😡😡😡😡😡

Gepke
24-05-2022

Kon pakket niet aannemen doordat ik aan het werk was; bezorger besluit zelf af tekenen voor aflevering van een pakket en waar die beste knul dat pakket vervolgens gelaten heeft (geen bericht oid gehad)? Niemand weet het en GLS kan de bezorger niet meer te pakken krijgen?

GLS Depot en GLS Klantenservice geven niet thuis en adviseren me met de Spaanse afzender contact op te nemen zodat zij een navraagprocedure kunnen starten. briljante suggestie om de hele keten opnieuw na te lopen terwijl duidelijk is dat de laatste stap gewoon niet uitgevoerd is.

24-05-2022

Te beroerd om pakket in de regen te bezorgen.

Zeggen ze dat het adres niet te vinden is. Na herhaaldelijk klagen is het pakket in eens verdwenen.

Carola
18-05-2022

Wat een BAGGER bedrijf. Verschrikkelijk!

Ik wist dat ze slecht waren maar zo slecht, nee dat had ik niet verwacht.

Men geeft aan dat een adres niet bestaat, terwijl het uiteraard wel bestaat. 3 x! Gebeld en ze gingen het oplossen.

Vandaag bijna een uur gebeld met ze. Volgens de bezorger lag de straat open en was er een markt. Hij kon niet bezorgen. Serieus?

De medewerker gaf aan dat dit echt slecht was en bood zijn excuses aan.

Tja, mevrouw. Dit is een slechte service.