GLS reviews

Babs
07-02-2022

De bezorger wilde de pallet voor aan de straat laten staan in plaats van even bij de voordeur zetten. Ik ben zwanger en tillen lukt mij nu niet goed. Hij liet duidelijk merken dat hem dat niet interesseerde. Dus toch verzocht aan de bezorger om de pallet de voortuin in te rijden, gezien hij het absoluut niet naar binnen wilde zetten (had makkelijk de gang in gepast). Na wat gezeur uiteindelijk de pallet in de voortuin gekregen. Zeer onbehulpzame, onvriendelijke bezorger. Nog nooit meegemaakt.

Daarnaast kreeg ik niet eens de kans om de voordeur open te doen of hij zat alweer in zn vrachtwagen.

Daan
04-02-2022

Waardeloos. Bedrijf dat zegt binnen 24 uur te kunnen leveren en vervolgens niks meer van zich laat horen. Bedankt

Guust
04-02-2022

Zonder bericht op afgesproken dagen niet komen opdagen met mijn pakket. Geen reactie bij contacteren en de traceercodes geven verkeerde en/of onvolledige informatie.

Steven
03-02-2022

Voor de 2de maal in 1 week tijd krijg ik via de track en trace link van GLS de melding "pakket kan niet geleverd worden". Dit terwijl er geen chauffeur van GLS in de buurt van mijn woning is geweest.

Per telefoon niemand bereikbaar en op het contactformulier reageert niemand.

Worst delivery service ever!

Mie
02-02-2022

Ik heb eerder een levering gehad moeten hebben die is gejat, omdat de bezorger het bij de voordeur had achtergelaten aan de straat waar iedereen langs loopt. vanochtend 06.30 melding gehad dat het pakket morgen 3-2-22 zou komen. Om 11.00 uur melding dat het vandaag tussen 9.30-12.30 uur komt. Bij toeval gezien dus thuis. Toen ik vroeg wat ze doen als iemand toch niet thuis is, kreeg ik een grote bek “dat ik niet zo moest zeiken. Het pakket is toch bezorgd nu!” Heb het maar gelaten. Hopen dat bestellingen liefst niet met deze GLS club wordt verstuurd!

01-02-2022

Status is al heel de week niet in levering, bedrijf gesloten. Ik woon nog altijd in een gewoon huis, geen bedrijf aan de deur ofzo.

In de tijd dat ze het pakket hebben, hebben ze t pakket wel weten te beschadigen, aangezien dat wordt vermeld in de track trace.

André
31-01-2022

Vandaag zou een pakket door GLS bezorgd worden. Krijg ik vanmiddag bericht dat het al bezorgd is. Omdat ik op het werk was en verder niemand thuis was dacht ik nog bij m'n eigen "als dat maar goed gaat!" kom ik thuis ligt mijn pakket ter waarde van €200 te soppen in de regen voor mijn deur terwijl storm "corrie" over ons land raast! Ik kon het pakket wel uitwringen, het water droop eruit. Het is nog een wonder dat de inhoud geen schade opliep met de electronica die erin zat. Mede doordat het aardig was ingepakt, want anders had ik nog een claim tegen GLS ingediend! Het is dat ik nog een punt moet geven, maar zelfs dat verdienen ze niet met deze actie!

Linda
31-01-2022

Alleen te bereiken via duur klantenservice nimmer waar na 7 min nog niet opgenomen wordt. Geen email of chat opties te vinden

Iris
30-01-2022

Ondertussen al bijna twee weken aan het wachten op een pakket dat - als ik de track and trace mag geloven - rondjes maakt van depot naar leveringsdepots en terug naar depot. Ze leveren niet omdat ik zogezegd op vakantie ben, maar ik ben dus gewoon thuis. Klantendienst die zogezegd ook super responsief zou zijn, doet er ook 4 dagen over om te zeggen dat ze het morgen zullen leveren, maar ondertussen zijn we weer enkele dagen verder.

Nanny
30-01-2022

Mijn vracht/pakket een piano voor mijn kleindochter haar verjaardag zou 29 januari bezorgd worden, ik gebeld "nee hoor, wij zien geen vracht hier liggen" zei gsl, klopt niet dat de winkelier dat zegt! Ik winkelier gebeld, die gingen meteen gsl bellen en zeiden later tegen mij " gsl gaf toe hun fout, maar hebben beloofd dat uw vracht maandag 31 januari in de ochtend bezorgd wordt. Inmiddels op deze zondagavond heb ik nog geen track & tracé ontvangen, dus zojuist gemaild, ben benieuwd morgenvroeg. Als de bezorger niet komt bestel ik ook nooit meer bij bedrijven die met gsl werken. Zo wie zo niet het kado op verjaardag kunnen geven, balen echt! Wordt je inderdaad niet goed van.

Dirk
28-01-2022

Heb spullen besteld bij Hornbach. Daarvan zou een deel vandaag worden geleverd met GLS. Tot op heden 21:50 uur niemand gezien en geen pakket ontvangen. Echter staat er in de track en trace dat het pakket om 20:42 uur is afgeleverd en door ondergetekende ontvangen. Los van het feit dat ik voor Jan met de pet deze middag thuis heb zitten wachten, is dit valsheid in geschriften. Dat er nog bedrijven zijn die zaken doen met deze organisatie is mij een raadsel. Krijgen die bedrijven geld toe of zo?

Anne-Marie
28-01-2022

Pakketbezorging verloopt niet goed. Pakketje wordt niet bezorgd zonder enig bericht. Dag later precies hetzelfde. Twee maal gebeld met de klantenservice, a €1 per gesprek. Eerste keer werd gemeld dat bezorger in postcodegebied was en er nog 12 adressen voor ons waren. Bij tweede contact meldde een andere medewerker dat men dat helemaal niet kon zien. Maar men garandeerde dat het geen twee dagen zou gebeuren dat het pakketje niet bezorgd werd. En opnieuw geen pakketje.

Al met al slordige communicatie, medewerkers die bewust foutieve informatie geven en nog altijd geen pakketje.

Rene
27-01-2022

Er is maar één bezorgbedrijf die er een enorme puinhoop van maakt en dat is GLS. Inmiddels in 1 jaar voor de VIJFDE keer een pakje niet/veel te laat/verkeerde pakje afgeleverd door deze klunzen. Het is een waardeloos bedrijf. Ik probeer nu te bestellen bij winkels welke niet via GLS verzenden. Helaas kun je dat niet bij iedereen meteen zien. Maar wat mij betreft gaat GLS eruit als bezorgdienst. Wat een zootje.

Alois
25-01-2022

Pakje besteld bij Outdoor.be

Berichtje gehad dat het pakketje bij GLS was en zou langs gebracht worden. Er werd gewoon een dag maar geen tijdsvenster gemeld. Op leveringsdag een berichtje gehad dat het pakje geleverd werd te 11:19 uur/ Hele dag thuis geweest, in living gezeten waar de deurbel zeer luid hoorbaar is. Niets gehoord, niets gezien, niets aan de deur, niets aan de poort. Vier dagen later vinden de buren (86 jaar oud) een pakje in het portaal naast de voordeur die nooit open gaat (ingang langs zijkant wordt gebruikt) en vragen een van hun kinderen die langs komt om het pakje naar ons te brengen. Deze service trekt op niets! Zal wel aan de chauffeur van dienst gelegen hebben want een levering een week voordien werd zeer correct afgeleverd.

Renate
20-01-2022

Ik was thuis boven en duurde 30s voor mijn naar beneden te komen maar hij heb mijn pakket al bij de buren gegeven. Niet alleen dat. Ik heb info gekregen dat pakket woord ingeleverd tussen 11:30 en 14:30 en hij komt om 10:20! Ook heel onvriendelijk man.

Gokhan
19-01-2022

Niemand is thuis en is over de schutting heen geklomen pakketjes achtergelaten, in de tuin, 2 grote pakketten zeik nat, heel slechte service, ze mogen hele bedrijf sluiten

Laura
17-01-2022

3 van de 5pakketten niet geleverd rotte service ze gooien even een slaapkamer van 600 euro in de gang waar iedereen aan kan,en rijden door Al 2 weken aan wachten op de rest van mijn paketten.

Gls geen aanrader!

Patricia
15-01-2022

De levering van mijn pakket word bij de buren afgegeven terwijl we gewoon thuis zijn. Ik geloof niet dat dit de bedoeling ervan is. Slechte zaak en het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Marilyn
13-01-2022

Pakketje van bijna 100 euro gewoon voor de deur gedumpt. Had zo meegenomen kunnen worden. Heeft daar zeker 2 uur lang gelegen volgens de bezorgtijd via de mail.

In de mail werd ook aangegeven dat ze het pakketje bij de buren afleveren als er niemand thuis is. Klopt niets van. Beide buren waren die middag thuis.

Fer
13-01-2022

Het zoveelste pakketje dat eruit ziet alsof ze er hun gat mee afgeveegd hebben. Ik betaal voortaan liever wat meer dan het zo te ontvangen