GLS reviews

Melisa
12-01-2022

2X brief ontvangen in de brievenbus dat ze waren langsgekomen. Mijn man was die 2x hele dag thuis en nooit aangebeld! Heb altijd problemen gehad met GLS. Alstublieft die hier iets aan want dit kan niet meer!

11-01-2022

Je kunt niet vantevoren aangeven dat je het pakket bij een ophaalpunten bezorgd wilt hebben. Kortom, eerst wachten tot de bezorger voor niets aan je deur heeft gestaan. Dan hopen dat de bezorger een code heeft achter gelaten. Vervolgens kun je het een paar dagen later ophalen bij het ophaal punt. Ik heb besloten om alle bestellingen te annuleren als ze worden verzonden door GLS.

11-01-2022

DIt bedrijf zou verboden moeten worden, nooit gebeld noch aangebeld.

Justin
11-01-2022

Mijn pakketje was op tijd, maar ze hebben niet aangebeld en kreeg een briefje dat ik niet thuis was en dat het bij de buren is geleverd. Echt waardeloos

06-01-2022

Pakje is door hun ontvangen op 21 dec 2021 en blijft liggen in tongeren. Al 5 keer per dag gebeld naar de klantendienst, iedere keer het zelfde, corona,. Mails verstuurd geen reactie. Dus 150€ naar de vaantjes. Wie betaald mij terug? En als je een pakje wil versturen is de rekening wel betaald.

Jack
06-01-2022

Met deze bezorgingsdienst GLS zijn geen afspraken over levering te maken!

Probeer deze bezorgdienst te vermijden, de klantenservice is net zo onbetrouwbaar want die verbreken gewoon het gesprek!

Zuleyha
06-01-2022

Pakketje bij de ingang op de grond gegooid van ons flat. Moest helemaal naar beneden met een pasgeboren baby om mijn pakketje te pakken. Verschikkelijk service!

Gert
05-01-2022

Ondanks al de slechte ervaringen die ik op het internet heb gelezen, moet ik zeggen dat het in mijn geval heel goed verlopen is. Iets buiten de aflever tijden die gegeven was, maar daar moet je in deze drukke tijden niet over vallen.

Priscilla
05-01-2022

Wat een arrogante bezorgers bah te beroerd om pakketje naar boven te brengen en een grote mond ook nog geven komen boven met ordinair lolly en grote mond wat een slecht service zal nooit aanraden aan iemand

Chantal
04-01-2022

Voor de zoveelste keer wel thuis en geen pakket

Krijg je een mail met u was niet thuis, we komen morgen.

Maar volgende dag hetzelfde verhaal weer niks

Pakket paar keer in mijn winkel die tot 21:00 open is laten afleveren, weer een mail in de middag u was niet thuis

Ik word hier echt woest van, of ze moeten andere mail versturen en geen dingen beloven die ze niet nakomen of ze moeten een hoop bezorgers ontslaan omdat ze te lui zijn om uit die auto te stappen

Arie
03-01-2022

Wat een vreselijk slecht bedrijf. Ik krijg al sinds 22 december via de track and trace te lezen dat mijn pakketje morgen bezorgd word. Het is nu 3 januari en nog steeds geen pakketje en word het weer morgen bezorgd. Volgens de track and trace is de hub in Utrecht gesloten. Dit stond er vrijdag ook al.

Ik snap dat het druk was vanwege de feestdagen, maar dit slaat echt nergens op.

Ook al een klacht gemaild, maar tot op heden niets vernomen.

Arianne
31-12-2021

Schandalig, helemaal niet aangeraden. Pakketje was in België sinds 20/12, werd opgehaald een week erna terwijl dat mijn pakket verwacht was vóór 27/12. Onbereikbaar service, tientallen formuliers ingevuld en nog geen antwoord gekregen.

Hilma
31-12-2021

Ondanks dat het pakket is afgeleverd zegt GLS dat ze het pakket nog niet ontvangen hebben. Waardeloos stelletje. Doe geen zaken met een webshop die GLS als vervoersbedrijf heeft.

28-12-2021

Ze willen niet bij ons bezorgen omdat ze niet keten kunnen op ons erf. Ze zijn de enigen, alle andere bezorgers kunnen wel kerrn. Amateurs. Bah bah. Wim

24-12-2021

Skip webshops die zaken doen met GLS. Wij wachten al 3 weken op meerdere pakketen. Volgens GLS zijn er afgeleverd, maar wij noch de buren hebben iets gekregen. Andere GLS pakketten worden doodleuk al meerdere dagen verplaatst wegens onduidelijke redenen.

We ontvangen ook pakketten via DPD, DHL, UPS, POSTNL. Geen problemen.

Carla
24-12-2021

Ook ik kan me aansluiten bij alle negatieve berichten.

3x een datum voor bezorging gekregen dus 3 dagen thuis gebleven om het pakketje in ontvangst te nemen.

Het ligt nu 10 dagen bij GLS de melding in track en trace is dat het pakket niet kan worden afgeleverd. Zo jammer als de bezorger gewoon de auto niet uit komt!

Zeker geen aanrader dit bedrijf en slecht en onvriendelijk personeel!

Muhammad
23-12-2021

This website use trustpiolt for make there repotation good on internet. Fake reptation. This is worst company i have ever seen . Worst services

Karl
23-12-2021

Doe nooit een beroep op GLS. Waardeloos bedrijf met de slechtste service ooit! Het is een pakjesleverancier die gewoon geen pakjes op tijd kan leveren en ze zijn iet bereikbaar voor vragen. Dikke nul GLS.

Lisa

Slechtste ervaring ooit!

Ik bestelde een pakket op 8 december, een cadeau voor mijn vriendin. Nu ligt dat pakket nog steeds in het depot in Tongeren wegens ‘te korten aan adresinformatie’? Ik heb mijn adres heel duidelijk opgegeven! Dit is heel spijtig zeker voor de feestdagen.

Ben
22-12-2021

Beneden aangebeld. Onduidelijk, leek op "Post"

Deur geopend, niets meer gezien of gehoord.

Half uur later lieve buurvrouw met pakje dat in de lift lag.

Schandelijk, voor het zelfde geld wordt het gestolen en zit ik in de problemen!