GLS reviews

Gijs
14-12-2021

Wat een waardeloos bedrijf is dit, tig mailtjes gestuurd over een pakket dat al 2 weken in depot Zwolle ligt, NUL reactie!

GLS jullie zijn een klant KWIJT

Joy
14-12-2021

Inmiddels 2 keer een niet thuis melding gehad en wij waren gewoon thuis. Houden zich niet aan de afspraken.

Kevin
11-12-2021

GLS rijdt met ruime tijdvensters. Echter zijn niet alle dagen ontzettend druk en ik het altijd goed te doen om tijd te komen. Van wat ik weet van de bezorger is dat zijn tijdvensters na een dorp of betaalde grote postcode mag verzetten met een uur. De tijdvensters waar mee gereden wordt, worden iedere dag aangehouden zodat mensen wel degelijk weet Hoelaat er iemand aan de deur kan staan. Maak alvast een afspraak met je buren, plak een briefje op je deur voor je gaat. Deze jongens werken extreem hard in deze tijden. Heel veel vliegen, weinig geld.

Wendy
10-12-2021

Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden,Om 16.15 uur stopt een GLS bus voor mijn deur en ik zit met smart te wachtte op een mooi gepersonaliseerd fotoboek en wacht tot de chauffeur uitstapt en aanbeld.tot mijn verbazing rijd de chauffeur na enkele minuten weer weg zonder uitgestapt te zijn.

Ik dacht nog ach die moet bij iemand anders zijn.

Even later krijg ik mail dat mijn pakketje bezorgd en ondertekend is voor ontvangst.

Ik heb niks gehad!

Me
10-12-2021

Tussen 12.30 en 15.30 zou mn pakketje komen. Ben al heel de dag thuis, het is nu 19.36 en nog steeds is mn pakje onderweg…. waardeloos

10-12-2021

Bestelling gedaan vanuit Duitsland, pakket wordt verstuurd met GLS. Inmiddels ligt het pakket al ruim een maand in een depot in Essen, waar het 'handmatig gesorteerd' moet worden. Ondertussen is GLS niet te bereiken en reageren ze niet op mijn mails.

Marian
08-12-2021

Kreeg een mail dat mijn pakketje om 11.30 uur is bezorgd en ik daar zelf voor heb getekend. Grappig, want ik ben aan het werk tot 17.00 uur. Van mijn man om 16.15 uur een foto gekregen (toen hij thuis kwam van het werk), dat het pakketje gewoon voor de deur stond. Ze zijn te lui om bij de deuren aan te bellen, die overigens die hele dag thuis zijn.

Rikske
08-12-2021

Bestel iets via bol.com dat met gls geleverd word. Beleid van bol.com = bestellen voor 22u, dag erna geleverd. Wat dus ook de bedoeling was. Nu telkens als ik track & trace bekijk ligt m’n pakket al gewoon twee dagen te rotten in het depot van gls. Aan het werk jongens

Annelies
06-12-2021

Pakje weer terug naar depot, wegens niet kunnen afleveren. Zat voor het raam naast de voordeur. Er is niemand geweest. Gewoon echt niemand!

Cherien
04-12-2021

Track & trace zegt dat ik het ondertekend heb voor ontvangst?!? Heel de dag thuis geweest, niemand gebeld. Ik heb mail contact met GLS gehad, zij hebben chauffeur gebeld, nam niet op. Maar hun track systeem zegt dat het pakket bij de overburen op nr 60 is gedropt. Ik heb geen overburen en nummer 60 bestaat niet in mijn straat. Wow…wanneer is liegen gewoon oplichting?

Hanna
03-12-2021

GLS is mijn pakket kwijtgeraakt. Bij het invullen van een schadeformulier staat hier al gegevens ingevuld die niet bij dit pakket horen en ik kan die gegevens niet aanpassen. Mails met het verzoek dit aan te passen danwel leeg te laten wordt niet op gereageerd. Waardeloos. Eigen risico van €50 wordt ook nu pas duidelijk.

Muda
03-12-2021

Waardeloze bedrijf.

Met erg domme smoesjes dat pakketje geweigerd is. Niet eens langs geweest. Leugenaar 🤥

Jones
02-12-2021

Slechtste service die er is, gemiddeld 4 dagen trager dan andere pakket services. Zeggen langs te zijn geweest terwijl ze niet zijn langs geweest, niets laten weten. Ik hoop nooit nog met dit bedrijf in contact te komen. Doe jezelf een plezier en blijf weg van deze koerier!

Rianne
02-12-2021

Het regent de hele week en dan zetten ze je pakketje gewoon buiten neer als je er niet bent. Belachelijk wat er inzit kan gewoon beschadigen hierdoor 😡 ze zijn gewoon te lui om even bij de buren aan te bellen

Kasper
02-12-2021

Waardeloos bedrijf, levert een pakketje liever niet dan wel.

Ingrid
30-11-2021

GLS zou een pakket bezorgen. Bij het horen van de brievenbus ben ik gaan kijken en zag een niet thuis bericht op de deurmat. Er is gewoon niet aangebeld. (de bel doet het) Jammer dat de mijnheer van de klantenservice mij niet echt geloofde, probeerde excuses te verzinnen.

Jolanda
29-11-2021

Afgelopen vrijdag zitten wachten op levering. Krijg je mooi email dat ze tussen 14.30 en 17.30 langs komen. Niet dus. Nu op maandag weer hetzelfde. Inmiddels is het 18.45 en weer niks gezien. Raar dat bedrijven met zulke postbezorgers in zee gaan zeg.

Gert
24-11-2021

Bestelling zou gisteren geleverd worden maar chauffeur dacht dat adres niet klopte en is zonder uit te stappen weer door gereden.

Na telefonosch contact met GLS overlegd dat het diezelfde dag alsnog geleverd zou worden.

Hele dag gewacht maar niet dus .

Volgende dag weer gebeld en t zou voor 1230uur bezorgd worden .

Inmiddels 1500 uur en weer komt er niets.

Voor 4e keer gebeld met GLS en ze " hoopte" dat het nog wel geleverd zou worden!

Mart.
23-11-2021

Zeeer slecht! Er wordt gejokt door de chauffeur. Geen bericht in de brievenbus ontvangen en heel de dag thuis geweest.

Alles; vlug,vlug,vlug.

22-11-2021

Tijdsvak bezorging tussen 8u30 en 11h30. Inmiddels bijna 13u en nog niemand gezien. Moet nu naar werk. Al met al GLS is gewoon een waardeloos bedrijf wat niet z’n afspraken nakomt. 👎🏽