GLS reviews

Kasper
02-12-2021

Waardeloos bedrijf, levert een pakketje liever niet dan wel.

Ingrid
30-11-2021

GLS zou een pakket bezorgen. Bij het horen van de brievenbus ben ik gaan kijken en zag een niet thuis bericht op de deurmat. Er is gewoon niet aangebeld. (de bel doet het) Jammer dat de mijnheer van de klantenservice mij niet echt geloofde, probeerde excuses te verzinnen.

Jolanda
29-11-2021

Afgelopen vrijdag zitten wachten op levering. Krijg je mooi email dat ze tussen 14.30 en 17.30 langs komen. Niet dus. Nu op maandag weer hetzelfde. Inmiddels is het 18.45 en weer niks gezien. Raar dat bedrijven met zulke postbezorgers in zee gaan zeg.

Gert
24-11-2021

Bestelling zou gisteren geleverd worden maar chauffeur dacht dat adres niet klopte en is zonder uit te stappen weer door gereden.

Na telefonosch contact met GLS overlegd dat het diezelfde dag alsnog geleverd zou worden.

Hele dag gewacht maar niet dus .

Volgende dag weer gebeld en t zou voor 1230uur bezorgd worden .

Inmiddels 1500 uur en weer komt er niets.

Voor 4e keer gebeld met GLS en ze " hoopte" dat het nog wel geleverd zou worden!

Mart.
23-11-2021

Zeeer slecht! Er wordt gejokt door de chauffeur. Geen bericht in de brievenbus ontvangen en heel de dag thuis geweest.

Alles; vlug,vlug,vlug.

22-11-2021

Tijdsvak bezorging tussen 8u30 en 11h30. Inmiddels bijna 13u en nog niemand gezien. Moet nu naar werk. Al met al GLS is gewoon een waardeloos bedrijf wat niet z’n afspraken nakomt. 👎🏽

Rianne
12-11-2021

Geven aan dat het pakket bezorgd is, chauffeur zegt ook dat hij het bezorgd heeft maar is niet bij ons aan de deur geweest. Ook niet bij buren of een pakketpunt afgeleverd.

08-11-2021

2 Weken geleden werd een pakketje voor ons afgegeven ergens in de straat, zonder bij ons een briefje in de bus te doen met het adres waar het is afgegeven. Uiteindelijk heeft iemand ons geïnformeerd waar het was afgegeven en konden we het ophalen. De mevrouw had aan de GLS bezorger nog wel gevraagd bij ons een briefje in de bus te doen.

Vandaag vond ik een pakketje voor de deur op de stoep, de buren waren gewoon thuis maar men is kennelijk te lui om dat daar af te geven.

05-11-2021

Volgens de tracking gegevens zou GLS tussen 11:30 en 13:30 een pakket leveren. Om 14:00 nog niks ontvangen. Aangezien ik nog weg moest contact gezocht met GLS klantenservice. “Ja hoor uw pakket komt vanmiddag nog”. Toch maar thuis gebleven tot ik opeens tot mijn verbazing bij de trackinggegevens zie dat ze de volgende werkdag komen. Maandag in mijn geval. En daar blijf je dan voor thuis. Zeer slecht.

Cornelis
03-11-2021

Telefonisch niet bereikbaar. Na een mededeling wordt automatisch de lijn verbroken. Geen pakket mogen ontvangen maar volgens hun site zijn ze al twee keer geweest. Geen briefje achtergelaten en ondertussen zitten we met spoed op de medische materialen te wachten. Op 5 emails geen reactie mogen ontvangen. Schandalig bedrijf. Indien een leverancier uitsluitend met GLS werkt zullen wij geen zaken meer doen met die leverancier.

Andy
27-10-2021

Beste, Ik bestelde bij een Nederlandse viswinkel een dure voerboot en rugzak erbij. Voor bijna 1000 euro. Toen ik bij de verzend email maandag 25/10/21 Gls koerierdienst zag staan, brak het koud zweet me uit. En ja idd, vandaag verlof genomen en hele dag gewacht bij de deur. Geen pakketje en geen gls. Ook al staat er op de tracking bij gls, dingen zoals -niet thuis- en -geleverd- waar is mijn pakje? Geen briefje in de bus en Geen email in inbox waar mijn pakje geleverd is. Dit is puur bedrog en kan hier niet mee lachen! Als ik gls klantendienst bel, nemen ze niet op! Wat scheelt hier? Had de chauffeur geen zin om naar mijn bestemming te rijden en heeft hij om vroeger thuis te zijn, vanop de baan aangeven dat ik niet thuis was om zijn rit in te korten. Dit is schandalig!

Judith
26-10-2021

De chaffeur is niet langs geweest (wij waren gewoon thuis) geen briefje maar wel met een valse voornaam getekend. Eerste keer gebeld naar GLS om dit door te geven, chaffeur zou langskomen. Dit is niet gebeurd. Volgende dag weer gebeld, GLS doet niets en vind dit ons probleem en kunnen niet aangeven waar het pakketje is.

Lindsey
22-10-2021

Het pakket wordt inmiddels voor de 2e keer aangeboden. De eerste keer was ik gewoon thuis maar de postbode gaf aan van niet. Daarna word die een dag later aangeboden. Duidelijk aangegeven dat het pakket ook bij de buren mag worden afgegeven. *zijn genoeg buren want woon in een appartementen complex *

Pakket is niet aangeboden en zelfs terug gestuurd naar de afzender. Nu voor de 2e keer aangeboden was helaas niet thuis ( want ja je moet ook gewoon werken) nog een keer ingevuld voor de dag erna dat het bij de buren mag worden afgegeven. Is dit WEDEROM niet gedaan. Écht om gek van te worden! slechtste bezorgservice ever!

TEA
21-10-2021

Wordt bezorgd tussen 9.30 en 12.30 niet dus, 19.00 uur nog steeds niets.

Telanggewachtopniks
15-10-2021

Door omstandigheden pakket niet kunnen aannemen ,hoorde daarna niks ,zelf gebeld, zou volgende dag bezorgd worden ,hele ochtend zitten wachten .en ja natuurlijk niks ontvangen ,ik weer bellen .mevrouw wist van niks dat er een afspraak was gemaakt over die dag .nu kan ik hem zelf gaan ophalen , en is het pakketje te laat voor de verjaardag van eenn kind van 2 ,leg dat maar eens uit! Stomme medewerker die belofte maakt en niks van terechtkomt ,om maar niet te spreken over een hele ochtend wachten op niks .

Nooit meer GLS

14-10-2021

Vandaag zou er een pakket bezorgd worden ,volgens systeem is pakket bezorgd en getekend,ik heb niks getekend en geen pakket ontvangen, GLS geeft aan dat ze de chauffeur niet kunnen bereiken dus zoek het maar zelf uit, morgen maar weer contact zoeken en anders doe ik aangifte bij politie

Machiel
09-10-2021

Pakketje wel bezorgd maar bij de buren, zonder een briefje in de bus te gooien dat het bij de buren lag. Het was zwaar beschadigd vol geplakt met GLS depot25 hersteltape en er ontbraken enkele onderdelen .Uitstekende service, maar ze hoeven nooit meer bij mij aan de deur te komen,

M.P.Schmits

Ruth
07-10-2021

Waardeloze planning, altijd heel laat of helemaal niet. Kan het niemand aanraden en als je kan kiezen om het niet te gebruiken. neem een andere postbezorger

Karel
06-10-2021

Vanavond zie ik aan mijn track en trace dat mijn pakket bezorgd is op mijn adres in Groningen.

Morgen 7-10-2021. Stond dat ie bezorgd zou worden.

Vandaag de hele dag in Winschoten geweest; dus niet thuis.

Bel met de klantenservice en krijg te horen dat mijn pakket bezorgd is en dat ik daarvoor getekend heb.

Godsonmogelijk en heb genoeg getuigen dat ik de hele dag in Winschoten was.

Nu gaan ze het uitzoeken.

Nou, hoop dat ik het spoedig in mijn bezit heb.

Afwachten maar, alhoewel ik er een zwaar hoofd in heb daar er nu al fraude is gepleegd met mijn handtekening.

Wordt vervolgd.

Tulay
04-10-2021

Klacht over bezorger hij had 2 grotere pakketen bij en waren zwaar zij aardig kun je boven brengen want mag wegens mij rug niet zwaar tillen heb namelijk vernouwende onderrug

En meneer zet het beneden naast lift rijd door en roept iets vanuit raam toen hij wegreed

Totdat ik er was had iemand het ook mee kunnen nemen is respectloos en onacceptabel wat hij deed.

Hoop dat de klacht wel serieus genomen wordt.

Demkt niet zoals ik het kan zien aan de klachten niks is veranderd blijkbaar.