GLS reviews

Juliane
10-09-2021

Ervaring van binnen

Ze goeie jullie pakket en maken idd kapot

Zelf gezien!

Ze word niet goed opgeleide omdat de teamleider zijn te lui om dat te doen.

Ze neem bijna elke dag veel mensen aan en maak niet uit wie het is.

Netjes medewerk of een dief etc.

Iedereen word accepteerde.

Kijk uit ze geef niks om jullie pakket en wel aan geld.

Laure
03-09-2021

Pakket nooit aangekomen

Geen woorden voor. Echt, echt, echt slecht.

Dion
02-09-2021

Geen pakket ontvangen

Auto onderdelen besteld, bezorger geeft aan het pakket te hebben afgeleverd maar niets ontvangen. GLS is niet bereid hier iets aan te doen omdat "het telefoonnummer wat ze hebben van de koerier bestaat niet".

01-09-2021

Chauffeur rijdt met oplegger de poort eruit

Chauffeur komende van GLS Boxtel rijdt na het lossen van pallets de poort eruit met de oplegger. Klacht bij GLS neergelegd om het af te handelen. Na veel vijf en zessen iemand die ermee aan de slag gaat. Zijn nu 2 maanden verder en nog steeds niets geregeld. We gaan aangifte van doen van verlaten plaats ongeval. Nooit geen GLS meer hier op het terrein!

Ed
27-08-2021

Bezorging gls

Als bezorgen inhoudt, het over de schutting gooien van waardevolle kostbare spullen ipv af te geven bij de buren of in de brievenbus te deponeren, terwijl de concurrentie dat wel meestal doet, zegt dit genoeg. Jammer dat je als ontvanger geen keuze hebt welke koeriersdienst bezorgd, in mijn geval zal ik nooit gls hiervoor benaderen. Het regent klachten op internet, tjjd om eens een bezem door het bedrijf te halen en medewerkers niet op te leiden maar op te voeden blijkbaar!

Fred
20-08-2021

Meer dan 3 weken van Belgie > Nederland en nog NIKS binnen.

Ik heb op 27 juli een beveiligingscamera via aliexpress besteld. Levering was mogelijk vanaf belgie.

Nou, dan heb ik dat dus snel binnen, dacht ik zo.

Helaas, navraag bij aliexpress leerde mij dat het dezelfde dag vanaf uit belgie verstuurd was en vervolgens ligt het sinds 28 juli in het rotterdamse depot niks te doen.

Gezien de ervaringen die ik hier lees, schrijf ik die 45 euro maar op mijn buik, maar zal nooit meer zaken doen met gls, als het aan mij ligt.

Over 7 dagen kan ik een dispuut openen bij aliexpress, maar daar verwacht ik eigenlijk ook niks van.

Ik heb gls wel een email gestuurd, maar gezien de ervaringen van anderen zal daar niet veel van terecht komen.

Bellen doe ik niet, geen zin om hun zak te spekken.

Ik vond het wel een goed idee van iemand anders om met visa te betalen, in tegenstelling tot ideal, zodat je eventueel aanspraak kan maken op die verzekering van visa.

Ik zal de aliexpress webshop wel informeren dat ik door de slechte ervaring met gls niets meer bij hen zal bestellen. Wellicht gaat men daar zich achter de oren krabben om vervolgens over te gaan op een andere transporteur. Gls zal echter waarschijnlijk 1 van de goedkoopste diensten zijn, dus ook daar verwacht ik niet veel van.

Mochten lezers het nog niet door hebben:

Geen zaken doen met gls, want je raakt je spullen kwijt!

Mary
11-08-2021

Waardeloos bedrijf

Geen een ster waard! Waardeloze GLS bezorgers.

Wegens niet thuis zou het pakket bij de buren zijn afgegeven, die dus óók niet thuis waren. Het pakket werd vervolgens zonder meer bij de buren BUITEN op de stoep gelegd, terwijl ze aangeven dat een pakket niet ongevraagd en onbeheerd achter gelaten mag worden! Er zou getekend zijn voor ontvangst. De GLS bezorger heeft dus zèlf voor ontvangst getekend. Schandalig

Karel
28-07-2021

Slechte ervaring GLS na bestelling BOL.COM

Bestelling geplaatst bij BOL.COM en alles betaald. Berichtje ontvangen dat pakketje verstuurd is en vervolgens mailtje gekregen van GLS dat het onderweg is. Ben hele dag thuis ivm met ziekte en na een week met de winkelier (life & garden) gebeld. Uitgelegd dat het pakketje niet te traceren is en geen briefje van bezorgdienst ontvangen. Winkelier kon het ook niet vinden en heeft geïnformeerd waar het pakketje is. Kreeg mailtje dat mijn pakketje op een afhaalpunt lag. Normaal geen problemen met bestelling bij BOL.COM maar adviseer wel om niets meer via GLS te versturen.

Irma
26-07-2021

Waardeloos!

Nooit een briefje in de deur ontvangen van ‘niet thuis bericht’. Dus met mijn onwetendheid wacht ik netjes een week misschien heeft mijn pakket vertraging. Contact gehad met GLS (moet hiervoor betalen wat schandalig is) en krijg de vraag waarom ik niet eerder contact heb opgenomen?!? Ik heb nooit een niet thuis bericht gehad in de brievenbus hoe kan ik dan weten dat ze al langs zijn geweest? Krijg letterlijk: ‘U gaat nu een discussie aan over een ander onderwerp’ .slechtste service ooit! Gaat hier over een pakket met heel veel waarden en mijn pakket is nu zoek. Interesseert ze kennelijk niets

22-07-2021

Verschrikkelijke ervaring

Waar te beginnen. Pakket verzonden op 9 juli vanuit Duitsland en pas de eerste "bezorgpoging" op 16 juli. Ik was de hele dag thuis en op het tijdstip waarop de tracker aangaf dat het pakket niet bezorgd kon worden is er niet eens aangebeld of een niet thuis bericht achtergelaten zoals aangegeven in de tracker. Daarna zelf maar uit moeten uitvogelen hoe een 2e bezorgpoging the regelen, uiteindelijk maar naar een pick-up point laten komen omdat het inmiddels alweer 20 juli was (1,5 week na verzending!). Bij ophalen was de doos totaal beschadigd, hing van plakband nog net aan elkaar. Product gelukkig wel intact, maar dit is toch echt een service! Bij lange na niet de €5.99 die ik heb betaald voor verzending!

21-07-2021

Nooit aan de deur geweest!

De hele middag zitten wachten op een pakket dat ik met spoed nodig had. Om 20:00 een email ontvangen dat ik niet thuis was en er een "niet thuis" bericht in mijn brievenbus zat. Die was er niet dus 1 euro betalen om mijn pakket, die ik met spoed nodig had, hopelijk morgen te ontvangen! K*t berdijf!

Mawielewiesje
20-07-2021

Nooit aan de deur geweest!

Waardeloos bedrijf!

Pakketje uit Italie, te volgen via track & trace.

Afleverdatum krijg je vooraf niet door, “Niet thuis bericht” laten ze niet achter. De rest moet je zelf maar uitzoeken.

In één woord WAARDELOOS!

Lyette
20-07-2021

Niet thuis bericht

Vrij genomen voor levering pakket tussen 8 en 12.30

Krijg een mail dat ik niet thuis was en een niet thuis bericht ontvangen heb. nou niets van dat alles. auto is niet eens in de straat geweest. bel je ern nummer .optie 2. wordt tot 2 maal verbinding verbroken. maar kost wel telkens een euro! Dan optie 1. krijg ik iemand aan de telefoon dat het pakket pas de volgende dag geleverd kan worden. waardeloos bedrijf. slecht personeel

19-07-2021

Leugen regeert

Bericht pert mail: Bij het afleveren van de zending troffen wij u helaas niet thuis. In uw brievenbus treft u "Niet Thuis Bericht" aan.

We zijn de hele dag thuis geweest, koerier is niet in de buurt geweest. Om diezelfde reden lag er uiteraard geen bericht in de bus. Keiharde leugen, oplichters dus.

Voornaam
08-07-2021

Niet-thuis bericht gekregen

Niet-thuis bericht gekregen in de mail.

Maar ik was, ffs, wel thuis.

Ook niks in de brievenbus dus ik kan niet eens aangeven de niet-thuis-code wat wel moet. De helpdesk is niet bereikbaar behalve als je 1 euro betaalt.

Klotebedrijf.

Harry
07-07-2021

Slechte bezorging

Voor de 2e opeenvolgende keer de bezorging van noodzakelijke medicatie niet op tijd, zoals op aangegeven tijdstip (dagdeel). Beloof niet iets wat je niet kan waarmaken.

Sabine
03-07-2021

Heel slecht

Heel slecht! 😡 Pakket met mijn auto onderdelen ligt al 5 dagen te wachten op depot voor verzending! Echt heel slechte klantenservice ook

André
28-06-2021

Volstrekt geen fatsoen of communicatie.

Pakket eerst halve week in Ljubjana laten liggen. Goed, kan gebeuren. Wanneer het daar eindelijk vertrekt komt het via Duitsland naar Nederland op een dag tijd. Netjes, zo hoort het. Ik krijg bericht levering volgende werkdag tussen 8:00 en 11:30. Behoorlijk groot tijdsvak, maar prima.

Dag erna komt niemand. Maar ook niet eens een poging. Geen excuses. Geen nieuw tijdvak niets. Bij postNL krijg je meteen een sorry en in no-time een nieuw tijdsvak.

Helemaal aan het einde van de avond komt pas een bericht dat het niet gelukt is en het de dag later tussen 8:30 en 11:30 geleverd zou worden. Nou. lekkere communicatie. Hele dag uitgesloofd om ervoor te zorgen dat iemand aanwezig is, komen ze gewoon niet.

Dag later: Je zou verwachten dat de pakketten die ze gisteren niet gehaald hebben vandaag prioriteit krijgen. Nope. Niet met "Geen Logistieke Service". Pakket blijkt niet eens te zijn opgehaald in het depot. Levertijd is gewoon verwijderd van de site, wederom zonder enige vorm van communicatie.

Waardeloos. Een postduif was *Letterlijk* sneller en betrouwbaarder geweest.

wanneer ik mijn pakketje krijg.? ÓF ik het überhaupt nog krijg.?

En nee. dat heeft niets met Corona te maken. Fatsoenlijk communiceren kan altijd. Een pakketje ophalen ook. Dit is gewoon waardeloze service.

Het feit dat de klantenservice een duur betaalnummer is en het e-mail formulier op de site ook niet fatsoenlijk werkt zegt ook al genoeg dat GLS volstrekt NIET bezig is met enige vorm van service.

26-06-2021

Stoelen

Hoi had twee tuinstoelen besteld .Twee weken terug geleden.Pas 1 week later komt er en bericht van gls per mail dat mijn adres niet te vinden is.Zeer opmerkelijk terwijl de andere postbezorgers gewoon alles komen bezorgen .Uiteindelijk met webshop gebeld dat er nogal wat mis gaat met bezorgen.Ze zijn gls gaan bellen en de twee stoelen zouden 2 dagen later bezorgd worden.En ja hoor ze worden bezorgd en wat blijkt maar een stoel!.Het pakket word achter in de tuin gezet en weg zijn ze?.Ik weer gebeld met de webshop en ze boden excusses aan en zouden weer met gls contact opnemen om voor te zorgen dat mijn tweede stoel alsnog bezorgd word.En ja hoor ik krijg weer een mail van gls we komen de stoel naar verwachting morgen afleveren.Ik zitten wachten maar weer geen stoel .Ben nu al hier twee weken mee bezig en het word een vervelende zaak.Het is nu 26-6-2021 en heb de stoel nog steeds niet!.Ik heb ondertussen de webshop maar weer gemaild vandaag.Ik heb weinig hoop dat het goed komt .Wat een puinhoop en wat voor maatschapij zitten we tegenwoordig om zo met poststukken om te gaan.Als ik de stoel niet heb voor a.s woensdag dan ga ik zelf actie ondernemen met gls en dat zullen ze zeker gaan weten.Jongens pak geen GLS!

Emilia
25-06-2021

Leugens, pakje weg.

Pakje van 100 euro zou zogenaamd bij de buren zijn afgegeven, buren weten van niks en de naam van de buren klopte niet van ze op hebben gegeven.

dat zoiets kan, afschuwelijk.