GLS reviews

Gayls
25-06-2021

Niet thuis?

Had vandaag een pakket moeten krijgen, krijg ik een mail dat ik niet thuis was. Zit ik heel de dag te wachten voor het raam nog zelfs naast de deur, na 10 keer bellen zeggen ze. Op de geolocatie kan ik zien dat hij er is geweest. waarschijnelijk zat ie een minuut in zn luie bus te wachten en vervolgens is ie doorgereden. nooit meer via hier een pakket laten bezorgen

24-06-2021

Wel mail, geen pakket

Ik kreeg een e-mail dat mijn pakket was bezorgd en dat ik zelf had getekend. Ik was gewoon thuis, er heeft niemand aangebeld, ik heb niks getekend en het pakket is nergens te bekennen. Na het lezen van de andere reviews hier zie ik het zeer somber in.

Alibabi
23-06-2021

Bezorger rijd gewoon langs, bewoner niet thuis zonder briefje

Als er 1 kut bezorgd dan is het wel GLS. Je ziet ze aankomen, ze rijden door en stoppen niet. Dan krijg je direct de melding bewoner niet thuis, uiteraard geen briefje in de bus, want ze nemen niet eens de moeite. Zonder code kan je geen nieuw aflever moment inplannen. Ik heb een videodeurbel, dus ook nog bewijs dat ze niet zijn geweest. Maar goed, dan kun je weer de afzender gaan bellen, die geeft ook aan dat het schering en inslag is met GLS. En helaas ze flikken het elke keer weer. Inmiddels zo ver dat ik alleen nog wat bestel bij bedrijven die met POST nl bezorgen.

GLS grootste kutbezorger van het land.

Tineke
23-06-2021

Slechtste koerier ooit!

Bericht aan alle webshops: gebruik nooit GLS als koerier! Paketten worden nooit op tijd geleverd! Mijn ene pakket heeft de helft van België gezien maar kwam niet aan. Van Deinze nr Puurs. Dan nr Tongeren. Werd dan uiteindelijk "bewaard" in hun depot in Tongeren. Bewaard? En met welke reden? Pakket was al 10 dagen te laat! Verkoper heeft dan uiteindelijk mijn pakket opnieuw verstuurd met andere koerier en de dag erna had ik het al! Jammer genoeg ben ik nu ook nog op een ander pakket aan het wachten via GLS 🙄 benieuwd of deze wel aankomt!?

Teun
22-06-2021

Kalender en klok kijken is bij GLS een probleem

Pakket zou dinsdag 22 juni worden geleverd tussen 12.30 en 15.30. Het is nu nog wel 22 juni maar 23.30 en geen pakket gezien en ook geen enkel bericht ontvangen betreffende vertraging of wellicht levering morgen.

Huib
19-06-2021

Heel mijn weekend naar de pest tyfus

Gls meest vreselijke post order bedrijf, nooit nooit nooit hier je paketten mee laten bezorgen!

Gerald
18-06-2021

Waardeloze dienstverlening.

Zoals de meesten die de moeite willen nemen om feedback achter te laten.

Verzenders, ik hoop dat jullie de verschillende feedback lezen, want GLS is uiteindelijk jullie visitekaartje.

Was niet thuis, dus kreeg een briefje half door midden gescheurd in de brievenbus gepropt.

Niks aangevinkt zelfs het jaartal of de datum is niet ingevuld.

Krijg een leuke niet thuiscode maar de instructie is niet aangevinkt, dus weet niet of ze nogmaals komen ik zelf wat moet afspreken of dat die afgeleverd is bij de buren.

Een vinkje zetten is het minimale wat je kunt doen.

Geof
18-06-2021

Pakket ‘zoek’

Na een aankoop van laptop bleef dit pakket een week op het depot liggen. Na meerdere mails kreeg ik als antwoord: Contacteer uw verzender?

Hoe gaat hij weten waar mijn laptop ligt bij jullie in het depot? Ze vermijden wat hulp en zeggen dat het vertraging heeft en dan erna is het pakket ‘zoek’? Waardeloos bedrijf, echt geen kloten waard, wie verstuurd zelfs nog via GLS? Ik eis geld terug via hun!

Yasemin
15-06-2021

Waardeloze bezorgdienst

Pakketjes worden afgeleverd gescant/afgetekend, zonder enige afleverpoging. Echt een rot bedrijf, heb dit nu zo vaak meegemaakt met deze firma, ik snap niet hoe ze met zo veel slechte reviews nog aan werk komen!

Maa
14-06-2021

Betalen om te bellen

1 euro betalen om te bellen, zelfs wanneer ze niet opnemen.

Nick
10-06-2021

Pakje weg .

Wat een waardeloze firma . Ze laten niet weten wanneer ze iets bezorgen . Zo kom je er na 5 dagen achter van de verkoper dat je pakket geleverd zou zijn …. Ik heb niks gekregen . Blijkbaar pleuren ze je pakketje aan de deur , bellen niet aan … nee want door Corona mogen ze zelf met jouw naam aftekenen . Pakket is dus waarschijnlijk gestolen door hun schuld! … waardeloos … heb dit nog met geen enkele andere firma meegemaakt …. Bij mij moeten ze niet meer komen!

09-06-2021

Uberhaupt geen afleverpoging gedaan

Mijn pakket heeft een week op het GLS depot gelegen en is vervolgens terug naar de afzender verstuurd.

Toen ik hiervoor met GLS belde gaf de medewerker aan dat een pakket bij een mislukte afleverpoging terug naar het depot gaat.

Echter was haar conclusie ook dat er nooit een afleverpoging voor dit pakket is gedaan.

Ze is dit gaan navragen waaruit bleek dat GLS geen idee heeft waar het is fout gegaan.

Het enige dat je kan doen is contact opnemen met de verkoper om het pakket nogmaals te laten versturen.

Rein
08-06-2021

Bij GLS is liegen structureel.

Het voorval;

Ze zouden 2 keer bij mij voor de deur gestaan hebben, dit is gelogen, videobeelden bewijzen het tegendeel. Ze zouden een ‘niet thuis bericht’ (met niet thuiscode) hebben achtergelaten, ook dit is gelogen. Zonder niet thuiscode kun je alleen nog maar bellen met de klantendienst om te achterhalen waar het pakketje is. Dan bel je de klantendienst, Deze betaal je 1 euro per gesprek! Na een 20 minuten gewacht te hebben wordt de telefoon opgelegd. kun je terugbellen en weer een euro betalen. Is dit een klantendienst? of een verdienmodel? Uiteindelijk liegt de klantenservice er ook gretig oplos, wat denk je? Een automatisch gegenereerde bevestiging, dat, als ze het pakje bij het afhaalpunt afgeleverd hebben, ze me een mail zouden sturen. Ik verwacht geen mail meer, vorige keer is het ook niet gebeurd. Toen kwamen we toevallig op het afhaalpunt en toevallig kende de man achter de balie ons en zo hebben we uiteindelijk toch, voor het geretourneerd werd, het pakketje kunnen ontvangen.

Dit is allemaal veroorzaakt door een bezorger die liegt en een bedrijf dat niets onderneemt om dit te veranderen, sterker nog, ze liegen vrolijk mee. Ik bestel geen zaken meer waar GLS betrokken is bij het bezorgen en hoop dat andere mensen en vooral bedrijven die gebruikmaken van de diensten van GLS, deze overweging ook zullen maken.

Rens Jan
08-06-2021

Afleveren tot de voordeur

Groot pakket is door bezorger om 9:00 uur voor de voordeur gezet. Gelukkig stond hij er bij mijn terugkomst om 15:00uur nog. Risico op stelen is wel erg groot bij GLS.

Cees
04-06-2021

Pakket verkeerd bezorgd

Hebben moeite met het lezen van het adres en bezorgen dus aan een verkeerd adres en laten daar dan ook nog eens een pakket van 160 euro gewoon buiten staan terwijl er niemand thuis is.

Cara
03-06-2021

HEBBEN EEN DIKKE BRIL NODIG

Vandaag heel de dag zitten wachten op een pakje uit België,kwam maar niet,tot de bel ging en de buurvrouw van een straat verder met MIJN pakketje in haar handen stond,wel het goede nummer,maar niet de goede straat en stond voor haar deur en de bode was al gevlogen.Dit is de tweede keer,laatst lag mijn pakket helemaal aan de andere kant van Zoetermeer,postcode niet goed gelezen.Kan jezelf naar je pakket gaan rijden.Misschien moet die chauffeurs naar Pearl.Ik ben zo kwaad.

Freddy
02-06-2021

Een bittere ellende

GLS liegt ronduit in hun mailtjes

Ze zouden meervoudig aan de deur geweest zijn. Dit klopt totaal niet.

Vervolgens krijgen door klikkend in de email dat het pakket is afgeleverd aan een pakketshop. Welke is een raadsel, laat staan dat we weten waar deze gesitueerd is.

Vervolgens moeten bellen tegen een hoog tarief en waar we zeker een kwartier moesten wachten.

Kortom; ellende ellende

Maar zeker goed om ern bokaal bij Rader oid te winnen.

GLS een echter AFRADER!

29-05-2021

Slechte ervaringen

Al meerdere keren (3x) via Gls de melding gehad dat we niet thuis waren om een pakketje in ontvangst te nemen dit terwijl we wel thuis waren. Dan zou er een niet thuis bericht in de brievenbus zitten.Dat zat er natuurlijk niet! Slechte ervaringen met dit bedrijf. Als we iets online bestellen kijken we of het via gls gebeurt, is dit zo kijken we even verder of we het niet ergens anders bestellen!

Helaas komen de onderdelen van Autodoc via Gls🤮.

Track en tracé werkt dan slecht je krijgt pas bericht dat je pakket geleverd word een paar uur voor bezorging. (Bij autodoc duurt het meestal een week voor dat de bestelling binnen is).

Jes
28-05-2021

Pakketje niet geleverde.

Word beweerd dat het is afgeleverd en er is voor getekend. Geen pakket gezien.

28-05-2021

Meest waardeloze firma ooit.

Pakje zou volgens email GLS 28 mei 2021 geleverd worden. Hele dag gewacht. Volgens GLS zou ik niet thuis zijn geweest, was echter de hele dag thuis. Ze beweren dat het pakket bij de buren is afgegeven en een niet thuis bericht in mijn brievenbus zou liggen. De buren hebben echter nooit iets ontvangen en ik heb ook geen niet thuis bericht in mijn brievenbus gevonden. Stelletje leugenaars. Pakket is nu spoorloos. Wat een waardeloze firma is dit. Geef mij maar Post NL.