GLS reviews

Cees
04-06-2021

Pakket verkeerd bezorgd

Hebben moeite met het lezen van het adres en bezorgen dus aan een verkeerd adres en laten daar dan ook nog eens een pakket van 160 euro gewoon buiten staan terwijl er niemand thuis is.

Cara
03-06-2021

HEBBEN EEN DIKKE BRIL NODIG

Vandaag heel de dag zitten wachten op een pakje uit België,kwam maar niet,tot de bel ging en de buurvrouw van een straat verder met MIJN pakketje in haar handen stond,wel het goede nummer,maar niet de goede straat en stond voor haar deur en de bode was al gevlogen.Dit is de tweede keer,laatst lag mijn pakket helemaal aan de andere kant van Zoetermeer,postcode niet goed gelezen.Kan jezelf naar je pakket gaan rijden.Misschien moet die chauffeurs naar Pearl.Ik ben zo kwaad.

Freddy
02-06-2021

Een bittere ellende

GLS liegt ronduit in hun mailtjes

Ze zouden meervoudig aan de deur geweest zijn. Dit klopt totaal niet.

Vervolgens krijgen door klikkend in de email dat het pakket is afgeleverd aan een pakketshop. Welke is een raadsel, laat staan dat we weten waar deze gesitueerd is.

Vervolgens moeten bellen tegen een hoog tarief en waar we zeker een kwartier moesten wachten.

Kortom; ellende ellende

Maar zeker goed om ern bokaal bij Rader oid te winnen.

GLS een echter AFRADER!

29-05-2021

Slechte ervaringen

Al meerdere keren (3x) via Gls de melding gehad dat we niet thuis waren om een pakketje in ontvangst te nemen dit terwijl we wel thuis waren. Dan zou er een niet thuis bericht in de brievenbus zitten.Dat zat er natuurlijk niet! Slechte ervaringen met dit bedrijf. Als we iets online bestellen kijken we of het via gls gebeurt, is dit zo kijken we even verder of we het niet ergens anders bestellen!

Helaas komen de onderdelen van Autodoc via Gls🤮.

Track en tracé werkt dan slecht je krijgt pas bericht dat je pakket geleverd word een paar uur voor bezorging. (Bij autodoc duurt het meestal een week voor dat de bestelling binnen is).

Jes
28-05-2021

Pakketje niet geleverde.

Word beweerd dat het is afgeleverd en er is voor getekend. Geen pakket gezien.

28-05-2021

Meest waardeloze firma ooit.

Pakje zou volgens email GLS 28 mei 2021 geleverd worden. Hele dag gewacht. Volgens GLS zou ik niet thuis zijn geweest, was echter de hele dag thuis. Ze beweren dat het pakket bij de buren is afgegeven en een niet thuis bericht in mijn brievenbus zou liggen. De buren hebben echter nooit iets ontvangen en ik heb ook geen niet thuis bericht in mijn brievenbus gevonden. Stelletje leugenaars. Pakket is nu spoorloos. Wat een waardeloze firma is dit. Geef mij maar Post NL.

Tim

Waardeloos bedrijf

Gisteren hele dag thuis gebleven voor een pakketje.

Nou chauffeur belt aan en rijdt meteen weg. walgelijk.

Voor vandaag een nieuwe poging, twee pakketjes ondertussen. Hele dag thuis gebleven en wat lees ik, wordt hem vandaag niet, morgen nieuwe poging.

Ja ik ga voor dag drie de hele dag thuis zitten?

Echt dat er nog bedrijven zijn die met deze partij zaken doen. willen zeker dat klanten niet meer terug komen. in ieder geval bij mij op de blacklist, ik bestel daar niet meer.

Jip
27-05-2021

Nee nee en nog eens nee!

Paar jaar terug ging het nog wel, maar tegenwoordig. diverse pakjes niet bezorgd, retour of wat dan ook ondanks telefonisch gemaakte afspraken qua levering. Oke als ontvanger heb je geen poot om op te staan, maar als er een tijdvak gegeven wordt neem je aan dat het dan bezorgd wordt.

Dus nee ik bestel niet meer als er met gls geleverd wordt. Dan liever de post, ondanks de klachtenregen daar, want die pakjes zijn tot nog toe altijd aangekomen en die van GLS niet.

Patricia

Slecht zeg!

Eerst een dag te laat.

Dan e-mail dat het afgeleverd zou zijn.

Maar er is niets afgeleverd! GVD

Dan kun je bellen tegen betaling en dat duurt een eeuw.

Mijn God wat een slecht bedrijf.

Tan
25-05-2021

Had een pakketje besteld via Shein, en het pakketje werd in tweeën gesplitst maar dat was nog niet zo'n grote ramp. Eerst wordt het ene pakketje wel geleverd en tegelijkertijd krijg ik voor het andere pakketje een melding dat ze mij gemist hebben. Daarom gelijk de niet thuis code ingevuld en een nieuwe leverdatum gekozen. Krijg ik twee dagen er na weer een melding dat ze mij gemist hebben, terwijl het nog een week zou duren volgens de gekozen datum. Toen geprobeerd te bellen, maar ze zijn telefonisch onbereikbaar. Na een kleine 45 minuten maar opgehangen en later nogmaals geprobeerd maar tevergeefs. Dezelfde dag nog een mailtje gestuurd en daarop kreeg ik het antwoord dat ze het op de afgesproken datum zouden leveren. Wat ze dan vergeten te vertellen dat ze alleen dezelfde datum aanhouden, en niet meer nadenken over het tijdsslot. Gelukkig was ik nog thuis, maar ondanks dat een niet thuis bericht gekregen via de email. Hang nu alweer een halfuur aan de telefoon maar nog steeds geen gehoor. Wat een verschrikkelijk incapabel bedrijf is dit zeg.

Ang
25-05-2021

Bezorger beweert dat ik een pakket aangenomen heb!

Pakket niet geleverd wel de volgende dag een boze GLS medewerker in de vroege uurtjes aan de deur. Die beweerd gewoon doodleuk dat ik een pakket in ontvangst heb genomen en getekend zou hebben! Hij zegt ja ik herken jou en die hond ook. Moet niet gekker worden of die vent zegt ja ik ga aangifte doen en bewijzen dat jij het pakket aangenomen hebt! Klacht ingediend voor aanvallen, beledigen, beschuldigen en dreigen met politie. Nog steeds afwachtend op antwoord. SCHANDALIG BEDRIJF!

Inti
21-05-2021

Slecht bedrijf.

Pakket is pleite en je mag zelf contact opnemen hoe het zit. Wel 8 keer mailen 8/10 bellen.

Je kan bellen naar klantenservice maar die vind je niet

alleen als je 1803 belt €1,00 per min.

Vervolgens krijg je een mail waar je alles in mag vermelden wat kosten van pakket betreft.

Daarna mag je nog een formulier invullen met hetzelfde maar dan als schadeformulier voor hun om te kijken of ze om welke reden dan ook het niet hoeven te betalen. En er werd als excuses gegeven dat het druk was met pakketjes.

Serieus.

Had je geen pakket service moeten zijn.

Ik breng mijn pakketjes hier niet meer!

10-05-2021

Aflevering

Op 8 mei jl. chauffeur GLS aan de deur! Waren niet thuis. Op 9 mei jl. thuisgekomen in de avond. Pakket lag voor de deur. Niet de moeite genomen bij buren af te leveren! Niet de eerste keer trouwens! Waardeloos!

Anton
06-05-2021

Stoppen doos met eten in vuile groenbak

Ik kreeg een kado van iemand. Een fruitmand die in een doos zat. Ik was niet thuis en GLS wilde niet terugkomen dus gooide de bezorger de doos in de groenbak. Na hem hierop aangesproken te hebben de volgende dag zei die dat ik blij moest zijn anders was het fruit bedorven.

Jaco
06-05-2021

"Vandaag besteld morgen bezorgd"

Hier was dus niks van waar. Sinds het pakketje bij GLS is aangekomen duurt het al een week.

05-05-2021

Late bezorging

Eerst zou op dinsdag bezorgd worden dan weer op woensdag en nu weer op donderdag

FZ
30-04-2021

Onbeheerd op verkeerde adres achtergelaten.

Ondanks zeer duidelijke adressering op het waardevolle pakket, werd het door de bezorger op een heel ander adres onbeheerd achtergelaten. Alleen het huisnummer kwam overeen met het onze. Gelukkig heeft de bewoonster bij thuiskomst ons gebeld en konden we het met een bestelbusje gaan ophalen.

Dit had ook heel anders af kunnen lopen.

Ans
29-04-2021

Slecht! Bezorgt pakket niet

Pakket licht al meer dan 3 weken in het depot als je ze probeert te berijken dan kan het niet of ze reageren niet waardeloos

Rmb
26-04-2021

Eerst zie je een Track& Trace nummer 2 minuten later is het weg met de mededeling T&T gewijzigd.ja waarin en je pakket NIET VERZONDEN.staat er leuk bij kan 2 tot 8 weken duren. Wat een tyfes bedrijf ik bestel nooit meer iets bij een bedrijf dat verzend via GLS

Jens
16-04-2021

Drama gls

Echt een zooitje daaro veeels te lang duurt 't. Ben nog steeds aant wachten