GLS reviews

Ivan Geeraerts De La Sorte
15-04-2021

Bestelling wordt te laat geleverd.

Bestelling is al drie dagen in het distributiecentrum van Puurs.

Als je daar een E-mail naar stuurt kunnen ze niet zeggen wanneer je bestelling geleverd wordt.

Voor mij liever geen leveringen met GLS.

Een vorige levering is door een interne fout bij GLS ( heeft GLS me in een e-mail bevestigd)terug naar Engeland gestuurd, maar bij de verkoper stond dat mijn bestelling geleverd was.

Bestelling nooit aangekomen en mijn centen ben ik kwijt.

Deen
13-04-2021

Pakket kan niet geleverd worden omdat receptie dicht is

Mijn pakket moest er binnen 2 dagen zijn. Maar omdat de receptie in tongeren dicht is zijn we inmiddels een maand verder. Ik heb nog nooit zoiets schandaligs meegemaakt voor een postbedrijf.

Micu
09-04-2021

Gls reageert niet

Probeer een pakket te retourneren via GLS ondanks verschillende pogingen tot nu toe geen resultaat. Reageren niet op mails.

De verkoper van het pakket geeft ook niet thuis. (Clarks)

Hi
08-04-2021

GLS, BASTA

Voor de zoveelste keer niet komen opdagen voor een beloofde levering. Voor ons is dit de druppel. Wij bestellen niet meer bij een webshop die met GLS samenwerkt.

Jaden
08-04-2021

GLS. leugens, leugens en meer leugens

Welk bedrijf wilt nu met GLS samen werken. Ik weet in ieder geval al 100% zeker dat ik nergens iets bestel als het met GLS verzonden wordt.

06-04-2021

Pakket niet ontvangen

Track & Tracte beweert dat het pakket bezorgd is en ik er voor getekend heb. Niks van waar, een stelletje dieven zijn het.

03-04-2021

Agressieve bezorger

Bezorger parkeert bus half in plantsoen en volledig over het fietspad aan een doorgaande weg in Weerselo (02-04-2021 om 15.45 uur). Door de schrik tik ik met mijn hand op de bus. Vervolgens houdt hij mijn fietsmaat fysiek staande en op het moment dat ik terug kom gaat hij met zijn neus tegen mijn neus aanstaan en begint al schreeuwend mij de les te lezen over waar ik volgens hem wel of niet mag fietsen. Misschien de volgende keer ff gewoon op een fatsoenlijke plek parkeren en niet vergeten dat er zoiets als COVID 19 bestaat!

Dave

Hopeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf, geen bezorging zelfs.

Mathijs
02-04-2021

Chauffeur die zelf "pakket geweigerd" invult

Pakket uit Spanje zou 18-03 geleverd worden. Hele dag thuis op zitten wachten (samen met nog 2 anderen). Niemand aan de deur gezien. Geen bel gehoord. Geen Niet-Thuis bericht gevonden. Wat blijkt daarna uit de Track & Trace gegevens? Dat ik het pakket geweigerd zou hebben?.daar zakt mijn spreekwoordelijke broek vanaf. Ik heb klacht ingediend bij GLS. Er hangt mij namelijk nu een claim boven het hoofd, maar zal deze indien nodig op GLS gaan verhalen. Ik zal ze indien nodig in gebreke gaan stellen.

Rice
02-04-2021

Gooien pakket voor de deur, wachten niet tot je open doet

Ik zag de bezorger (door het raam) binnen 5 seconden na aanbellen weer wegscheuren. Pakket op de oprit neergegooid, die kan iedereen zo meenemen. Asociaal

Stefan
01-04-2021

Slechter kan niet

1)pakket verstuurd uit duitsland op 18/03

2)pakket verloren

3)verzender verstuurd opnieuw zelfde goederen24/03

4)eerste pakket teruggevonden26/03

5)eerste pakket door koerier gemeld als niet kunnen leveren, wij zijn bedrijf en open van 7-19u. dus onmogelijk

6)pakket terug bij pakket centrum in deinze, blijft daar en beweegt niet meer, nu 1/04

7)pakket 2 blijft 5 dagen in Puurs liggen en beweegt niet meer

ONVOORSTELBAAR

Ray
27-03-2021

Pakket als afgeleverd genoteerd maar niet ontvangen

Ik zit met smart op mijn pakket te wachten dit zou twee delen zijn ik heb 1 pakket ontvangen maar de andere niet heb gekeken in pakket 1 maar daar zat het niet bij. Mail gestuurd maar geen reactie

Bram
24-03-2021

Pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Stelletje oplichters ze hebben zogenaamd pakket afgeleverd en getekend maar niets van waar ik heb niets ontvangen

13-03-2021

Komt afspraak niet na.

Kreeg een mailtje om 8.13u met de mededeling dat er vandaag een pakket zou worden bezorgd. Via track and trace stond er 10.30 en 13.30u. Dus ik ben die dag thuis gebleven en verschillende keren de t&t code gecontroleerd. Deze bleef hetzelfde. Maar om 18.00u was hij veranderd in 3 dagen later. Zonder uitleg of iets anders. Heb maar meteen mijn keuze gemaakt en doorgegeven dat ik het pakket weiger. Hier kreeg ik de volgende dag wel een bevesteging van, maar verder ook geen uitleg of zoiets. Dus voor mij geen GLS meer.

Andrea
10-03-2021

Gewoon waardeloos

Elke keer als zij iets bij mij moeten bezorgen is er wel iets. Pakketje kwijt of ze komen gewoon niet opdagen en zeggen dat je niet thuis was terwijl je de hele dag thuis was.

Capriati
09-03-2021

Package Lost & Damaged

Een pakket is verloren en een ander wordt vernietigd na 2 weken wachten op levering door GLS. Ze eisen geen verantwoordelijkheid op, maar ik heb een andere mening. Beschadigd pakket gedrenkt door wat vet of olie chauffeur gooide meer dan 2 meter hoge poort voor mijn huis, ondertekende het zonder mijn medeweten en vertrok. Direct de klantenservice bellen en tot mijn verbazing kreeg ik meteen de schuld dat het mijn schuld was, ik lieg en aan het einde tekende ik voor het pakket en toen hing de persoon op.

Jammer voor GLS dat het complete incident is vastgelegd door beveiligingscamera's voor mijn huis en zal worden gepubliceerd in de media als ik geen volledige vergoeding krijg voor het pakket met kapotte carbonwielen. Mijn advocaat is er ook mee bezig.

Veel succes GLS en nooit.

André
08-03-2021

Chauffeur getekend voor ontvangst(valsheid in geschrifte). Pakket verdwenen

Ik verwachte een pakket ter waarde van meer dan 50 euro. De bezorging werd door GLS bezorgd en kwam uit spanje.

Ik woon op een vakantiepark met slagbomen. Ik zat met smart te wachten op het pakket maar ik kreeg geen melding of iets dergelijks met de status van bezorging. Op een donderdag avond ging ik al mijn bestellingen na en tot mijn grote verbazing zag ik dat het pakket welke door GLS bezorgd zou worden met succes afgeleverd was. Dit was heel bijzonder want er is niks afgeleverd. De volgende dag ben ik gelijk gaan bellen met de bijna onbereikbare klantenservice .Ik heb nog nooit zo lang in de wacht gestaan. Ma enig onderzoek van de medewerkster bleek dat de chauffeur het pakket bij de slagbomen heeft achtergelaten (dit is gvd een openbare drukke plaats) hij heeft zelf getekend, dit is onacceptabel! Handtekening vervalsen is strafbaar! Maar goed ik ben direct naar de poort gegaan om te kijken of het pakket er lag, uiteraard lag er niks. Toen ik bij de poort stond kwam heel toevallig gls aanrijden. Ik hen de chauffeur aangesproken en het bleek inderdaad volgens hem dat hij had getekend en hij zei het pakket in een box gelegd te hebben voor vuile linnengoed van het vakantiepark. Daarboven hung een brief datber beslist geen post en pakketten in gedeponeerd mogen worden! De chauffeur boeide het niks. Na het noteren van zijn naam ben ik gaan bellen met de klantenservice dat de chauffeur of het pakket heeft gelegd waar hij zei, maar denkbaar is ook dat hij het zelf gestolen heeft. Dat valt niet te controleren. Dat hij zelf even voor mij getekend heeft zoy al een reden tot ontslag moeten zijn en gls zou dan de kosten moeten vergoeden. Helaas de chauffeur wordt aan alle kanten beschermd en ik word doorverwezen naar de afzender. De afzender beroept zich op dat het pakket met succes is afgeleverd en kan daardoor niks.voor mij doen. Wtf dit is gewoon diefstal. Nu ben ik gvd mijn geld kwijt en heb ik mijn pakket waar ik voor betaald hebt niet gehad en ik word aan alle kanten afgepoeierd. Het erge is nog dat omdat ik erboven op.zat ik gks niet meer kan bereiken. Ze hebben waarschijnlijk.mijn nummer geblokkeerd om zo maar van mij af te zijn. Ik kan 1 ding garanderen dat als gls mijn geld niet terugbgeeft wat nu dus gestolen is ik zeker wraak ga nemen en voor veel schade ga zorgen aan elke gls auto die ik zie ik ben het helemaal zat om zo schofterig behandelde worden en naar mijn geld kan fluiten vanwege een waardeloze bezorger toevallig heette hij Mohammed, of zou het geen toeval zijn!?

Xiaochou
04-03-2021

Slechtste GLS

Waar zijn mijn parketten , en helemaal heen informatie! parketten zou gekomen zijn!

Noel
03-03-2021

Geschokt

Ik heb onlangs wat besteld op shein, dan kreeg ik te zien dat mijn pakketje in twee werd gesplitst. Dus gister zag ik dat mijn pakketje door GLS geleverd zou worden. Ik heb dan maar gelijk mijn research gedaan en zag eigenlijk 4/5 keer alleen maar slechte reviews. Nou wou ik eigenlijk liever een andere post gehad hebben maar dat kon ik blijkbaar niet kiezen. Ik dacht, ach ik zie wel. Nu vandaag, een dag later. Werd het pakketje geleverd, mijn zus was thuis dus die kon openen. Maar de meeste slechte reviews gaan dan ook over mensen die niet thuis waren en zo hun pakketje hebben gemist, etc. Daar maakte ik mij ook al zorgen over. Het feit dat mijn deurbel niet meer zo goed werkt en de werknemer wel gewoon geduldig wachten. Dat vind ik helemaal top! Althans, dat is wat mijn zus me vertelde. Dus eigenlijk zijn ze zo erg nog niet.

03-03-2021

Pakketje uit de usa

Zelfde verhaal als iedereen: afgeleverd, maar dan op een ander adres. Navraag gedaan (2 straten verderop) maar niks . Ook niet bij de buren. Vlgs GLS zou chauffeur nog eens terug gaan naar wie hij had aangeboden maar niks meer gehoord. Waarde meer dan 200 euri, krijg na het lezen van alle reviews rooie vlekken, Gelukkig via Visa card dus verzekerd, maar dan nog. Shitbedrijf dus, nooooooooooit meer!