GLS reviews

Ilona
04-12-2020

Pakket niet bezorgd

Vanaf dinsdag kon ik mijn track en trace volgen dat mijn pakketje bezorgd kon worden, vandaag 4 dec zou eindelijk mijn pakketje komen! Snap dat het druk is in deze tijd hoor. Ineens stond er bij de track en trace dat mijn adressering niet klopt, contact opgenomen via de mail, word niet op gereageerd! Tot mijn verbazing staat er nu dat mijn pakket terug is gegaan naar het depot. Hoe kom ik nou aan mijn pakketje? Ik ben radeloos.

Stijn
03-12-2020

Geen bezorger gezien

Op dinsdag een mailtje ontvangen met Track & Trace dat mijn pakketje op woensdag geleverd zou worden tussen 14.30 en 17.30. Er is geen bezorger geweest, maar volgens Track & Trace kon het pakketje niet afgeleverd worden. Waarschijnlijk omdat de bezorger het adres niet kon vinden? Of omdat de bezorger geen tijd had? Ik weet het niet, maar er is geen bezorger aan de deur geweest. Het pakketje zou opnieuw aangeboden worden op donderdag. Het is nu donderdag en het de bezorgdag is inmiddels aangepast naar vrijdag. Ik krijg er steeds minder vertrouwen in dat GLS daadwerkelijk mijn pakketje gaat bezorgen.

Arthur
02-12-2020

Pakketten worden zomaar in de tuin gedumpd

Ik heb via Amazon spullen besteld en 3 van de vier pakketten vond ik dagen later in een hoek van de tuin terug.

Géén briefje door de bus, niet bij de buren gemeld. nee gewoon ergens in de tuin gelegd.

HEEL veel geluk gehad dat het pakket tegen de regen kon. de doos was al helemaal doorweekt

JMV
01-12-2020

Slechte klantenservice, zou die naam niet mogen dragen

Zelden een bedrijf meegemaakt met zo'n slechte klantenservice. Gewijzigde afleverinstructie werd genegeerd, waardoor pakket op het verkeerde adres is afgeleverd. Vermoedelijk niet eens persoonlijk afgeleverd, maar tegen de instructies in in de brievenbus geflikkerd. Klagen bij de klantenservice is volstrekt zinloos. Medewerkster klantenservice verbreekt de verbinding als de vragen te lastig worden. Als die voor mij had gewerkt, was ze er bij kop en kont uitgegooid. Op schriftelijke klachten wordt niet gereageerd.

NHM
29-11-2020

Veel te laat bezorgd

Via de afzender moeten vragen hoe laat de bezorging zou zijn ivm gebrek aan track & trace. Opgegeven tijdvak: 12.30-15.30. Werkelijke bezorging: 18.50 u.! De bezorger zei "sorry, druk" maar vertelde terloops ook nog dat hij al eerder langs was geweest maar dat het toen nog "te vroeg" was. En dan niet even aanbellen maar mij de hele middag laten wachten.

Gunther
27-11-2020

Toppers

Jullie doen dat goed!

Tim
26-11-2020

Prima

Na alle slechte recensies even een goede.

Als 2 keer iets besteld bij een webshop in Leipzig Duitsland. Beide keren binnen 24 uur bezorgd door een aardige bezorger. Ik ben tevreden.

24-11-2020

Leugenachtig

Vandaag vanaf 11 uur thuis gezeten voor een pakketje. Zit in de kamer met uitzicht op straat te wachten. Krijg een via de mail een berichtje dat de bezorger is langs geweest en dat ik niet thuis was. Ook zou er een briefje in de bus zitten. Je snapt het al niemand geweest en ook geen briefje. Vervolgens het bedrijf gebeld en die heeft de bezorger gebeld maar die was al te ver uit de buurt. Helemaal geen bezorger aan de deur geweest al beweert hij van wel. Naar mijn verhaal word amper geluisterd. Echt heel onbetrouwbaar en leugenachtig dus.

Hous
23-11-2020

Goede service

Aardige chauffeur op tijdstip zoals afgesproken begrijp dan ook de reacties niet op deze site waarbij mensen een extreem lage score geven. Was daardoor bang op voorhand maar mijn ervaringen waren uiteindelijk(gelukkig) uitstekend.

Bob
23-11-2020

Zeer onprofessioneel

Review GLS

Vrijdag 20-11 een bestelling gedaan via Bol.com. Snel verstuurd door hen en aangemeld bij GLS.

Via een Track & Trace pagina duidelijk inzichtelijk dat mijn pakket de volgende dag thuisbezorgd zou worden.

De volgende dag zou mijn pakket rond 14 uur bezorgd zijn en stond er letterlijk: afgeleverd en getekend door: (mijn naam).

Helaas heb ik geen GLS bezorger gezien en dus al helemaal geen handtekening gezet. In mijn brievenbus lag ook geen briefje dat het bij de buren geleverd zou zijn of iets dergelijks.

Op zaterdagmiddag was de klantenservice van GLS onbereikbaar.

De maandag daarna contact gehad met GLS (naam medewerker onbekend/niet uit te spreken). De woorden die ik voor deze medewerker over heb zijn onprofessioneel, niet klantgericht, niet klantvriendelijk en onbeschoft.

Door mij heen praten, ‘ja maar’ en ‘wat is uw probleem?’ zijn een greep uit de ervaringen met deze medewerker.

Daarbij het feit dat mijn naam gebruikt wordt voor het zetten van een handtekening wanneer ik geen eens een bezorger gezien heb. Ik vind dit echt heel kwalijk! Hier vraag ik GLS een oplossing voor de zoeken.

Tot slot bleek het dat de bezorger van vrijdag mijn pakket had gescand voor aflevering, maar niet had afgeleverd.

Jammer dat er zo onzorgvuldig met mijn spullen om wordt gegaan, maar het blijft mensenwerk. Kan gebeuren.

Helaas laat de verontschuldiging nog op zich wachten. Kleine moeite lijkt mij.

Anna
16-11-2020

Pakketje nog steeds niet aangekregen

Pakje zogezegd op een ander adres geleverd, bel ik hun op, zij hebben dit ook niet ontvangen.

Daarbovenop is er getekend in mijn naam, ZONDER dat ik hiervoor mijn toestemming gegeven heb. Begrijpelijk dat dit gebeurt in tijden van Corona, maar nog steeds is dit valsheid in geschriften indien ik niet uitdrukkelijk mijn toestemming geef. Mijn pakketje is dus nog steeds zoek en ze schuiven dan ook nog eens de verantwoordelijkheid door naar de verzender. Een grote schande noem ik dit, als alleenstaande mama de kleren voor je zoontje niet aankrijgen, om van te janken!

Lisa

Niet thuis!?

Ik zit de hele middag al thuis te wachten op mijn pakket die bezorgd zou worden tussen 12:30u en 15:30u. Vervolgens krijg ik 15:32u een mail dat de bezorger langs is geweest en ik niet thuis was. Er zou een briefje in de bus moeten zitten. Ten eerste is er niemand geweest en ten tweede geen briefje en ten derde ik was de hele dag al thuis! Slechte service ook zeg bah, klacht ingediend via de site maar de vraag is of ze er wat mee doen. Ik hoop dat die bezorger flink op zn kop zal krijgen. Ik laat geen pakketjes meer via hun komen dit is al de 3e keer op rij dat het zo gaat! En ik zit straks met een teleurgesteld kind thuis want geen schoenkado nu!

Roel

Smarwatch

Vandaag kwam er pakketje ,ik was op dat moment niet thuis ,

Belde aan kon niet wachten legde iets boven op de brieven bus en liep weg .

Dat staat op beeld ,

Heeft niet het fatsoen om te wachten ,en als je niet thuis bent kun Je ook bij buren brengen

Het was prijzig pakje ,en was helemaal nat geregend

Zo ga je niet met andermans spullen .

Maar zie helaas dat ik niet de enigste ben ,

Ik hoop dat dit bedrijf er iets van leert,om al deze negatieve reactie te zien .

Moet er toch een belletje gaan rinkelen.?

Joan
13-11-2020

Niet thuis

Volgens track & trace hebben ze mijn pakket al 3x aangeboden maar ik was schijnbaar niet thuis?

Er lag zelfs geen briefje in de bus waardoor in niet wist dat ze geweest waren en ik evt kon reageren.

Het is dat ik na 5 dagen maar eens gebeld met de verzender waar mijn pakket bleef?

13-11-2020

Crimineel gedrag bij GLS

Uit vele reviews blijkt het feitelijk al, het zijn gewoonweg cowboys. Slechte communicatie, liegen klanten voor, administratief een grote puinhoop, dan de bezorgers nog. Vreselijk. Het zijn vanzelfsprekend door gls aangenomen zzp-ers die er gewoon een potje van maken. Neemt niet weg dat gls nederland hun verantwoording moeten nemen, nu, dat doen ze dus niet! waarschuwing, doe geen zaken met gls, u bent gewaarschuwd.

12-11-2020

Levering in andere straat

Stond op track&trace uw pakket afgeleverd en ondertekend. Alleen niet bij mij.

komt er s avonds( gelukkig) een mevrouw aanbellen met mijn pakket. hebben ze afgeleverd in andere straat met zelfde huisnummer.

Diaan
09-11-2020

Retourpakket bezorgen ze weer bij mij

Geef mijn pakket af om retour te sturen. Moet zelf de retourkosten betalen. Service punt plakt het etiket erop met postcode vd leverancier. Wat denk je na bijna een week staat GLS met het pakket bij mij voor de deur. Hoe dan? Bezorger kan niets. Service punt natuurlijk ook niet. Moet weer EUR 11,75 betalen en het maar uitzoeken met GLS hoofdkantoor. Nou die laten je ook gewoon stikken. Sorry maar post.nl en dhl hebben mij nog nooit zo behandeld.

26-10-2020

2x goede bezorging

Tussen alle halve sterren toch ook een goede ervaring hier. Twee pakketten in twee weken zonder problemen afgeleverd. Eerste zending bleek geen huisnummer te hebben gekregen van verzender. Ik heb gebeld met de klantenservice, werd keurig te woord gestaan en verzocht om een mail te sturen uit veiligheidsoverweging. Logisch, dus gedaan. Ik kreeg eerst een beetje knullig antwoord, maar na mijn reply werd het adres geupdate en het pakket de volgende dag geleverd. Het tweede pakket uit Duitsland keurig binnen twee werkdagen geleverd. Niet binnen het opgegeven tijdvak, maar wel dezelfde dag door (om 17:30u nog steeds) een vrolijke chauffeur. Prima in orde dus. Ik ben blij dat ik de uitzondering op de regel blijk te zijn.

Teun
22-10-2020

Slordige mensen

Ze zouden 21-10-2020 een pakje brengen.

er is niemand geweest, de volgende dag moest ik naar de fysio om 8.50 uur toen ik terug kwam lag er een papiertje van GLS in de bus met opschrift : pakket naast deur op de tegel. gelukkig geen regen en geen mensen die het meegenomen hebben.ik vind dit niet normaal

Allard
19-10-2020

Postbode is te beroerd om te bellen / structurele criminele aanpak van GLS

Het staat er al in meervoud:

- postbode heeft gewoon niet gebeld,

- geen briefje,

- toch beweren dat er een briefje achtergelaten is,

- geen telefoonnummer of contactmogelijkheid op hun website (maximale afscherming),

- dit is geen incident; het komt buitengewoon regelmatig voor.

In deze vorm is dit crimineel gedrag.

Ik mag het grote pakket nu van een ver afhaalpunt (totaal 1,5u rijden) afhalen of ik laat het pakket terug gaan met vertraging en gesteggel met de schuldloze afzender van dien. Als je de keuze hebt: NIET DOEN!